Taas Toivollinen Torstai
Ai? No siinä tapauksessa unohtakaa kaikki aikaisemmin kirjoittamani. Päivän ohjelma onkin että istun vielä jonkin aikaa töissä tylsistyneenä, josta sitten neljältä kotiin syömään kylmää maksalaatikkoa ketsupilla. Vois katsoa telkkariakin jossain välissä jos vaan jaksais.huima kirjoitti:Ei onnistu tänään.Hebuli kirjoitti: sitten pikasuihkun kautta Tavastialle moshaamaan pitkällä fledallani Iron Maidenin tahdissa ja vetäsemään pari huurteista. .
Ei soi Maiden Tavastialla - ellet sitten ole hyvissä ajoin ennen keikan alkua ja pyydä että levynpyörittäjä viskaisee sen ilmoille.
Huomenia.
VÄSYTTÄÄ!!! Pitikin taas valvoa sätissä herraties miten kauan! Kun ei vaan osaa mennä ajoissa nukkumaan. Tervettä tämmönen valvominen ei tietenkään pidemmän päälle ole. Rytmikin kyllä ihan sekaisin kun tuli tehtyä yövuoroja tossa. Flunssakin alkaa taas pahentua. Blaah, kahvia ja c-vitamiiniporetta kiitos.
VÄSYTTÄÄ!!! Pitikin taas valvoa sätissä herraties miten kauan! Kun ei vaan osaa mennä ajoissa nukkumaan. Tervettä tämmönen valvominen ei tietenkään pidemmän päälle ole. Rytmikin kyllä ihan sekaisin kun tuli tehtyä yövuoroja tossa. Flunssakin alkaa taas pahentua. Blaah, kahvia ja c-vitamiiniporetta kiitos.
Lievä kankkuinen, mutta ei mitenkään vakava. Vieläkin vähän yskin eilisiltaisia tupakansavuja (missäs se olikaan se addressi savuttomien ravintoloiden puolesta?). Onnittelut vielä eiliselle päivänsankarille (siis sille toiselle, ei mulle ).
Tänään aion nauttia lounaksen yläilmoissa tulevassa asunnossani Haikaranpesässä hyvässä seurassa. Nam & vau.
Tänään aion nauttia lounaksen yläilmoissa tulevassa asunnossani Haikaranpesässä hyvässä seurassa. Nam & vau.
kid kirjoitti:Vaola: Onnittelut vielä kerran! Pääsikö ananas turvallisesti kotiin vai tuliko siitä mehua?
KIITOS! Tuli yhtenä kappaleena kotiin. On se vaan niin kaunis, ei haluaisi pistää kappaleiksi... Aika osuva lahja, sillä oon jo pari kuukautta kuolannut kaupoissa tuoreen ananaksen perään, mutten sitten ole raaskinut ostaa.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Huomenta. Miksihän postimiehen (tai naisen) täytyy aina tiputtaa postit kauhealla apinanraivolla mun postiluukusta? Miksei paria kirjettä voi tipauttaa silleen nätisti? Mitä pahaa mun postiluukku on tehnyt niille!? Useamman kerran herännyt siihen kun postit tippuu luukusta. Kätevää, ei tartte enää herätyskelloa.
Meidän postimies ojentaa postit aina parvekkeelle, jos satutaan samaan aikaan Postilaatikkomme kun on tuolla rappukäytävässä, ja me joudutaan se sieltä hakemaan, oma sisäänkäynti kun on. Hyvää palvelua Postilta ainakin meillä siis.tonttu8 kirjoitti:Huomenta. Miksihän postimiehen (tai naisen) täytyy aina tiputtaa postit kauhealla apinanraivolla mun postiluukusta? Miksei paria kirjettä voi tipauttaa silleen nätisti? Mitä pahaa mun postiluukku on tehnyt niille!? Useamman kerran herännyt siihen kun postit tippuu luukusta. Kätevää, ei tartte enää herätyskelloa.
Huh? Missä? Tuosta hyvästä voisi jo melkein läimästä turpaan. Tuiskun ei-kiveksiä ylä-c kuulostaa varmaan tosi hyvältä biisin alussa "...ja minua paleltaa, vaan en lähde mihinkään" -kohdassa. 3 oktaavia liian ylhäältä kimitettynä, arvaan?SingleMalt kirjoitti:Saatana. Anaali Tuisku on raiskannut CMX:n Pelasta Maailma:n. Perkeleen vasikka minkä teki. Kerrassaan kammottava kuunnella.
Onnea Vaolalle ja kityn toiselle 40 year old virginille!
Itsellä tunnin yöunet takana. PSYKOOTTINEN olo!
Tänään tuo alkava talvi tuntuu kaatuvan niskaani oikein toden teolla. Vituttaa, kun ilma tuntuu liian kylmältä ulkona olemiseen, laskuja putoilee postiluukusta hirmuisella tahdilla ja töitä täytyy tehdä entistä enemmän, että tulevat ajallaan maksetuiksi ja koko ajan väsyttää entistä enemmän ja muutenkin lähes kaikki tuntuu menevän perselleen. No nämä on ihan normaaleja tuntemuksia minulla tähän vuodenaikaan ja menee ohi kevään tullessa sitten sadan vuoden päästä *huoh*