Keskiviikkona SA muutti otsikon beebeettömäksi.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Rouva Pupu kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Täällähän on ihan livennyt lapasesta kun olen hetken herpaantunut vahdista. Takas ruotuun ja sassiin!
Sori!!!!
Ja siis niinku mikä vitun Molotov-Ribbentrop-soppari etupiirijaosta täällä on, häh?
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jos olisi oikein ahkera ja lähtisi hakemaan kaupasta viinaa ja pillua. Ei hitto, nyt menee ajatukset sekaisin, piti sanomani jauhelihaa ja tomaattimurskaa.

Taidan olla säännöllisen elämän tarpeessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Tälläkin palstalla on toisinaan pistänyt silmään se, että nainen voi haukkua miestä ääliöksi ja vaikka miksi ja se on pelkästään hauskaa, mutta jos suunta on vähänkin toisinpäin, se on sikamaista. Tulee mieleen juuri äskettäin julkaistu tutkimus, jonka mukaan teinitytöt läpsivät poikaystäviään ihan yleisesti, kun taas pojat ovat huomattavasti parempikäytöksisiä.

Missä vaiheessa yhteiskunta meni sellaiseksi, että naisella on oikeus käyttäytyä huonosti ja vielä olla ylpeä siitä? Esimerkiksi naisten parisuhdeväkivaltaa salaillaan ja vähätellään, naiselle koetaan aina olevan syy tekoihinsa ja sen sellaista. Jos mies tirvaisee, niin se on ero, lapset kauas pois pahalta isältä ja pahoinpitelysyyte vielä kaupan päälle. Myös itse miehenä ajattelen samalla tavalla, miten olen näin ehdollistettu? PMMP laulaa tappavansa miehen, jos tämä kerran vielä lyö, mutta on vaikea kuvitella, että Kotiteollisuus ilmoittaisi samaa.

EDIT. Myös miesten keskinäistä väkivaltaa pidetään jostain syystä ihan tavallisena, pojat on poikia -tyylisenä veljellisenä kisailuna.

Sanotaan vielä tähän, että monet naisjärjestöt suorastaan suuttuivat yllä mainitun tutkimuksen tulosten julkaisusta, koska naisten kärsimä väkivalta on maailman kauhein asia. Niin varmasti on, mutta miksi miesten kokema väkivalta ei?
Viimeksi muokannut Riemumieli, 26.08.2009 16:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Paras päivä ikinä.
Lapitii
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Note to myself:
Älä lataa pakastimeen tolkutonta määrää kaliaa, ja juo sit kuitenkin suht lämpösii nyrpistellen jääkaapista jokusen tunnin ajan.
Ne pakkaskaliat osaa nimittäin sen jälkeen Käyttäytyy!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Lapitii
Kitisijä

Riemumieli kirjoitti:...
Onhan tuossa pointti (<-sori sanavalinta, RM, sinähän/-kös se siitä aina urputit?), snadisti kärjistetty mutta aivan asiallinen/todellinen.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

elco kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Täällähän on ihan livennyt lapasesta kun olen hetken herpaantunut vahdista. Takas ruotuun ja sassiin!
Sori!!!!
Ja siis niinku mikä vitun Molotov-Ribbentrop-soppari etupiirijaosta täällä on, häh?
Mitään ei myönnetä ts. "mitään en oo ottanu!". Automaattisesti hyppään asentoon kun kaunis nainen käskee. Tämä automaatio toimii myös sisimmiltään viattomiin puun takaa yllätettyihin politiikan kieltä puhuviin diplomi-insinööreihin.
Lapitii
Kitisijä

Ai niin!!
Nyt muistanki... Kitinän mahdollinen (erittäin toivottu) kikkeliketju on selkeesti jääny mun ajatuksiin. Tai siis haaveisiin. =P Ei siin muita ollukaan ku Riemis. Viittiiks tonne uniketjuun enää kirjottaakaan, johan se tuli tässä.
Hassu tuo ihmisen alitajunta!
Otahan kohteliaisuutena, Riemis. =P (En kerro olik iso vai piäni.)
elco

Rouva Pupu kirjoitti:Tämä automaatio toimii myös sisimmiltään viattomiin puun takaa yllätettyihin politiikan kieltä puhuviin diplomi-insinööreihin.
Niin tepsii - paitsi muhun! Mä oon käytännössä täysin immuuni tuollaiselle. Tiedän kyllä useitakin tyyppejä, jotka vastaavassa tilanteessa murtuisivat hölmöilemään.
Rouva Pupu

elco kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Tämä automaatio toimii myös sisimmiltään viattomiin puun takaa yllätettyihin politiikan kieltä puhuviin diplomi-insinööreihin.
Niin tepsii - paitsi muhun! Mä oon käytännössä täysin immuuni tuollaiselle. Tiedän kyllä useitakin tyyppejä, jotka vastaavassa tilanteessa murtuisivat hölmöilemään.
Tietysti puhuin omasta hyppyvalmiudestani virtuaalimaailmassa *viNk voNk*, mutta hyvä tietää tefloneiden olemassa olosta! :)
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Riemumieli kirjoitti:Tälläkin palstalla on toisinaan pistänyt silmään se, että nainen voi haukkua miestä ääliöksi ja vaikka miksi ja se on pelkästään hauskaa, mutta jos suunta on vähänkin toisinpäin, se on sikamaista. Tulee mieleen juuri äskettäin julkaistu tutkimus, jonka mukaan teinitytöt läpsivät poikaystäviään ihan yleisesti, kun taas pojat ovat huomattavasti parempikäytöksisiä.

Missä vaiheessa yhteiskunta meni sellaiseksi, että naisella on oikeus käyttäytyä huonosti ja vielä olla ylpeä siitä? Esimerkiksi naisten parisuhdeväkivaltaa salaillaan ja vähätellään, naiselle koetaan aina olevan syy tekoihinsa ja sen sellaista. Jos mies tirvaisee, niin se on ero, lapset kauas pois pahalta isältä ja pahoinpitelysyyte vielä kaupan päälle. Myös itse miehenä ajattelen samalla tavalla, miten olen näin ehdollistettu? PMMP laulaa tappavansa miehen, jos tämä kerran vielä lyö, mutta on vaikea kuvitella, että Kotiteollisuus ilmoittaisi samaa.

EDIT. Myös miesten keskinäistä väkivaltaa pidetään jostain syystä ihan tavallisena, pojat on poikia -tyylisenä veljellisenä kisailuna.

Sanotaan vielä tähän, että monet naisjärjestöt suorastaan suuttuivat yllä mainitun tutkimuksen tulosten julkaisusta, koska naisten kärsimä väkivalta on maailman kauhein asia. Niin varmasti on, mutta miksi miesten kokema väkivalta ei?
Joo naiset saavat, tai ainakin tytöt juoda yhtä paljon viinaa kuin miehet/pojat? Se vain että naisten elimistö toisenlainen ja kestää suuria alkoholimääriä huonommin, joten kehitys ei voine enää kovin paljon tasa-arvoisemmaksi mennä, vai voisiko? Nainen voi kyllä lyödä enemmän mutta se tehdään kuitenkin keveämmällä kädellä, ilman humalaakin?

SA-int voisi mennä vaikka bebaan?
Pyyhin Netikettiin..
RolloTomasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Bluntly kirjoitti: Taidan olla säännöllisen elämän tarpeessa.
Elämän olemassaolo on erittäin yliarvostettu ilmiö.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

RolloTomasi kirjoitti:
Bluntly kirjoitti: Taidan olla säännöllisen elämän tarpeessa.
Elämän olemassaolo on erittäin yliarvostettu ilmiö.
Missäs koulussa sä opiskelitkaan? Taitaa olla uutisia tulossa.
Lapitii
Kitisijä

RolloTomasi kirjoitti:Elämän olemassaolo on erittäin yliarvostettu ilmiö.
Agree!

[Edit/lisäys: Riippuu toki miten sen arvostuksen määrittää (tule apuun EW!!). Tietysti edelläkirjoittanut väitti toisin, koska se on sen "valassa".]
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Örgh. Olen ollut städissa jo yks-kaks-monta päivää. Enkä taidakaan lähteä landelle loppuviikosta vaikka vähän niin suunnittelin. Kännit vois ottaa, mutta huomenna on vilkas päivä ja tänään viel vähän räkätautia. Ehkä sit huomenna/ylihuomenna/ylihuomisenylihuomenna etc...

Huomenna mennää kahtoo Ruuno leffaan ja sitä ennen kait vois syöttää akalle jonkun leikkeen tebarin kahviossa.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Lapitii kirjoitti:
Agree!

[Edit/lisäys: Riippuu toki miten sen arvostuksen määrittää (tule apuun EW!!). Tietysti edelläkirjoittanut väitti toisin, koska se on sen "valassa".]
Lähinnä huomio kiinnittyi siihen, että aika lailla Pekka-Eric Auvisen tyylisiä ovat Rollon viestit viime aikoina olleet.
Rouva Pupu

ND, olen jo pitkään funtsinut samaa. Harmi, etten ole ainoa.
Lapitii
Kitisijä

Lapitii kirjoitti: "valassa"
Vai oliko se sittenkin "rahassa", ND?
Lapitii
Kitisijä

NuoriD kirjoitti:Lähinnä huomio kiinnittyi siihen, että aika lailla Pekka-Eric Auvisen tyylisiä ovat Rollon viestit viime aikoina olleet.
A-HAAaaa. Ehkä sittenkin puhumme edes osittain samaa kieltä.

[Edit/Muokkaus: Julkinen anteeksipyyntö ND:lle.
Vanhoja kaunoja, katkeruutta, myönnän.]
RolloTomasi
Kitisijä

NuoriD kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:
Agree!

Lähinnä huomio kiinnittyi siihen, että aika lailla Pekka-Eric Auvisen tyylisiä ovat Rollon viestit viime aikoina olleet.
Pekka-Eric Auvisen? Jumala meitä auttakoon. Mihin tämä palsta onkaan menossa!
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
elco

NuoriD kirjoitti:
Onhan tässä kuitenkin jo jokunen vuosi siitä, kun edellinen palstalainen ryhtyi sarjamurhaamaan.
Lapitii
Kitisijä

RolloTomasi kirjoitti:Mihin tämä palsta onkaan menossa!
Mihin sen haluaisit menevän (draaman kaaaren huomioon ottaen)?
RolloTomasi
Kitisijä

Jos minulla olisi elcon voimat, teleporttaisin itseni Marsiin. Mutta kun ei ole, täytyy pysytellä tällä planeetalla.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ajattelin laittaa deitti-ilmon:

"Pahansisunen, äkäpussi, kiukkuinen, huonosti käyttäytyvä ja toisinaan jopa oikeesti ilkeä nainen upeilla säärillä. Heruuks?"

Ja toki ikä, pituus ja painokin pitäs mainita että ne ei kuvittelis et en oo muka täydellinen muutenkin :] Mitä luulette, tulisko vastauksia?
elco

Stinky kirjoitti:Mitä luulette, tulisko vastauksia?
Ehkä pari sataa.
Rouva Pupu

Pelkälle "omistan pillun" tulisi tuo pari sataa. En ole kyllä koskaan koittanut.
Vastaa Viestiin