Keskiviikkona SA muutti otsikon beebeettömäksi.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

urpiainen kirjoitti:No aloita vaikka tuosta. Vaikka, kuten Hyeena mainitsi, saattavathan ne olla toimittajiakin.
Kun kerran tämä meni ulkomuotokeskusteluksi niin erehdyin googlettamaan kuvahakua "vihreitten kannattaja". :)
Came here for school, graduated to the high life
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

urpiainen kirjoitti: No aloita vaikka tuosta. Vaikka, kuten Hyeena mainitsi, saattavathan ne olla toimittajiakin.
Jep, esim kuvassa näkyvät Jiri Keronen ja Kaivanto ovatkin aika alinta kastia, kyllääh :)
saira
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja saira »

urpiainen kirjoitti:Eihän ihmisiä tulisi tuomita ulkonäön ja pinnallisen ensivaikutelman perusteella, mutta harvoinpa moista kokoelmaa tuollaisia säälittäviä reppanoita (yllätys yllätys: lähes kaikki miehiä) näkee kokoontuneena yhteen.
Me taidetaan katsoa ihmisten ulkomuotoa aivan eri kriteereillä, ainakin linkittämäsi kuvan perusteella...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

saira kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Eihän ihmisiä tulisi tuomita ulkonäön ja pinnallisen ensivaikutelman perusteella, mutta harvoinpa moista kokoelmaa tuollaisia säälittäviä reppanoita (yllätys yllätys: lähes kaikki miehiä) näkee kokoontuneena yhteen.
Me taidetaan katsoa ihmisten ulkomuotoa aivan eri kriteereillä, ainakin linkittämäsi kuvan perusteella...
Ei tuo nyt mustakaan mitenkään erityisen luuserijoukolta näytä.

Jos nyt verrataan esimerkiksi näihin vihreiden kunnalisvaaliehdokkaisiin

Kuva

Kuvan kiintiömies ei vaikuta miltään alfa-urokselta. :twisted:

Ja lisää:

Kuva
Viimeksi muokannut NuoriD, 26.08.2009 11:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

saira kirjoitti:
Joo, kun nyt moni tuntuu tämän näin tosissaan ottavan, niin sanottakoon vielä, että linkittämässäni kuvassa, kuin myös TV-kuvissa, esiintyy pääosin ihan sympaattisen ja mukavan näköistä porukkaa, joka vielä tuntuu olevan hellyyttävän tosissaan seistessään sankarinsa tukena. Ja vaikka ei esiintyisikään, niin en oikeasti pitäisi ulkonäköä kovin varteenotettavana argumenttina näissäkään kekkereissä.

Mutta varsinainen pointti, eli häpeämätön keittiöpsykologisointi sille, miten yleinen näköalattomuus ja pelokas epävarmuus näytetään saatavan "asiallista keskustelua" peräänkuuluttavalla vihjailulla ja johdattelulla ohjattua tympeiksi ennakkoluuloiksi, on toki silti validi.
Viimeksi muokannut urpiainen, 26.08.2009 11:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

urpiainen kirjoitti: tuntuu olevan hellyyttävän tosissaan seistessään sankarinsa tukena.
Jos nyt hiljennymme miettimään sitä tosiasiaa, että miestä uhataan vankeusangaistukselta siitä syystä, että hän on ilmaissut henkilökohtaisen mielipiteensä, niin ihmettelen, miksi esim. minä ja Urpiainen emme ole mukana seisomassa ko. porukassa.
urpiainen
Kitisijä

NuoriD kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: tuntuu olevan hellyyttävän tosissaan seistessään sankarinsa tukena.
Jos nyt hiljennymme miettimään sitä tosiasiaa, että miestä uhataan vankeusangaistukselta siitä syystä, että hän on ilmaissut henkilökohtaisen mielipiteensä, niin ihmettelen, miksi esim. minä ja Urpiainen emme ole mukana seisomassa ko. porukassa.
Olet pitkälti oikeassa: avainsana lienee tosiaan tuo hiljentyminen. Paitsi sensuuriaspektin kautta niin myös siten, että jotenkin tuosta Halla-ahon tukiporukasta huokui paitsi vilpitön tuki, myös nimenomaan hiljenty/ämisen pelko, kun hörhöjen äänitorvi on ahdingossa. Ilman Halla-ahoa luontevin vaikuttamismuoto (selvinpäin, keskiolutpöhnässä tilanne on - valitettavasti - toinen) näille esimerkillisille isänmaanystäville taitaa olla hiljainen mielenosoitus.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
exPertti
Kitisijä

urpiainen kirjoitti:kun nyt moni tuntuu tämän näin tosissaan ottavan
Ah, perinteinen "en ole väärässä, kunhan vitsailin". Klassikko.

Et siis ole oikeasti mikään rotutohtori, joka arvioi ihmisiä ulkomuodon perusteella vaan vain surkealla sanoisinko olemattomalla huumorintajulla varustettu erittäin suvaitseva valioihmisyksilö.
exPertti
Kitisijä

urpiainen kirjoitti:...hörhöjen äänitorvi...
Tästä ei puutu kuin Freddien ja sinun tekemä rakkauslapsi.
Rouva Pupu

urpiainen kirjoitti: Olet pitkälti oikeassa: avainsana lienee tosiaan tuo hiljentyminen. Paitsi sensuuriaspektin kautta niin myös siten, että jotenkin tuosta Halla-ahon tukiporukasta huokui paitsi vilpitön tuki, myös nimenomaan hiljenty/ämisen pelko, kun hörhöjen äänitorvi on ahdingossa. Ilman Halla-ahoa luontevin vaikuttamismuoto (selvinpäin, keskiolutpöhnässä tilanne on - valitettavasti - toinen) näille esimerkillisille isänmaanystäville taitaa olla hiljainen mielenosoitus.
:)
McJanne
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja McJanne »

ninnithequeen kirjoitti:
McJanne kirjoitti:Alavilla mailla hallanvaara. Tuli yht'äkkiä merkillinen mieliteko lähteä parin viikon pleksityskeikalle.
Mitäs ihmettä siel ny tapahtuu? *Facebook-kyttää*
En usko että on mitenkään mahdollista kertoa esitettyä laveammin saati täsmällisemmin.
Kirjoitan tätä alasti
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Rouva Pupu kirjoitti: Ja olen seksinnälkäinen nörttirakastaja <3
Tässä nyt jotenkin lähti mopo lapasesta Rouvan kanssa eilen. Minun Virallinen Kantani on, että olen viaton palstapoikanen, joka viekoteltiin eFlirttiin jollei nyt puoliväkisin niin ainakin ihme harhautuksella puun takaa - en kuitenkaan haluaisi tässä yhteydessä puhua suoranaisista vääryyksistä. Olen kuitenkin laajalti tunnettu siitä, etten harrasta mitään flirttiä missään koskaan. Vihamieheni ja vastustajani tulevat eittämättä käyttämään tätä aktiivisesti minua vastaan enkä tässä tilanteessa voi kuin luottaa siihen, että omilla aivoillaan ajattelevan enemmistön silmissä olen yhtä viaton kuin olen sisimmässäni. Kiistän ehdottomasti käyttäneeni sanaa seksiorja enkä missään nimessä sellaiseksi ryhtyisi ja vaikka ryhtyisinkin niin en missään nimessä nykyolosuhteissa; ja vaikka silti ryhtyisin nykyolosuhteissakin niin viattomuuteni ei lopulta jäisi kenellekään epäselväksi.
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

elco kirjoitti:ja vaikka silti ryhtyisin nykyolosuhteissakin niin viattomuuteni ei lopulta jäisi kenellekään epäselväksi.
Damn.

Hanskasit tuon hyvin. Sulla olisi tulevaisuutta amerikkalaisessa politiikassa häntäheikkien puheiden kirjoittajana.
elco

Rouva Pupu kirjoitti: Siitä olen samaa mieltä, että JHA välillisesti kiihottaa "kansanryhmää" vastaan, nimittäin "En ole pullamössösuvaitsevainen, mutta..."-tyyppien vastareaktio aiheuttaa aina vähintään minimaalisen kiihotustilan. Yleensä silloin palaan pimeille 30-luvun kaikukäytäville :)
Vasemmistolle julkisen sektorin käyttämä raha ei ole koskaan ongelma - sitä saadaan samalla tavalla "rikkailta" kuin vettä hanasta. Julkisen sektorni menot ovat ideologian mukaisia, koska sillä saadaan kurjistettua yhteiskuntaa ja teorian mukaan kurjistuminen lisää vasemmiston kannatusta ja sitäkautta valtaa.

Hallitsematon humanitäärinen maahanmuutto pelaa vasemmiston pussiin siinä, että se on itse itseään ruokkiva kurjistuttamisväline, jota kannattamalla saa vieläpä humaanin maineen. Uskonnoissa vääräuskoiset poltetaan rovioilla kun taas vasemmistolaisissa yhteiskunnissa järjestetään näytösoikeudenkäyntejä, jollei sitten vaan ihan vaieneta vääriä mielipiteitä luodilla. Näytösoikeudenkäynnin tueksi tarvitaan syyte esim. kiihoittamisesta kansanryhmää vastaan. Samalla kun kärkimiehet käyvät näytösoikeudenkäyntiä niin vääräuskoisten massaa panetellaan väkivaltaisuudesta, päihdetaipumuksista, ulkonäöstä, sivistymättömyydestä - eli toisin sanoen heitä vastaan hyökätään täsmälleen samoin keinoin kuin mistä näytösoikeutta käyvää kärkimiestä syytetään. Kun tämä sanotaan ääneen niin lyödään leikiksi ja sanotaan, että ettekö kestä kritiikkiä - tai kuten Franz Kruger sanoisi: koira älähtää ja kalikka kalahtaa.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

huima kirjoitti:
elco kirjoitti:ja vaikka silti ryhtyisin nykyolosuhteissakin niin viattomuuteni ei lopulta jäisi kenellekään epäselväksi.
Damn.

Hanskasit tuon hyvin. Sulla olisi tulevaisuutta amerikkalaisessa politiikassa häntäheikkien puheiden kirjoittajana.
Olen Obaman vastaehdokkaana puolueen presidenttiehdokkaaksi muutaman vuoden päästä. Jos mut valitaan lopulliseen vakanssiin, teen Elcosta varapresidentin - halusi se sitä tahi varsinkin jos ei.
elco

SikaMika kirjoitti: Olen Obaman vastaehdokkaana puolueen presidenttiehdokkaaksi muutaman vuoden päästä. Jos mut valitaan lopulliseen vakanssiin, teen Elcosta varapresidentin - halusi se sitä tahi varsinkin jos ei.
Varapresidenttiys on askel viekkaassa suunnitelmassani UPK:ksi.

Sä voit sitten ulkoistaa kaikki zeksiskandaalit varapressalle. Ja jos et ihan kaikkia niin ainakin osan.
exPertti
Kitisijä

elco kirjoitti:Sä voit sitten ulkoistaa kaikki zeksiskandaalit varapressalle. Ja jos et ihan kaikkia niin ainakin osan.
Kannattaa varoa, sitä voi saada vielä mitä pyytää. "Tasa-arvohan" on varmaan neljän vuoden päästä sitä luokkaa, että vähintään homoseksiskandaali pitää aikaansaada, että lehdet viitsivät edes siitä kirjoittaa. :)
elco

exPertti kirjoitti: Kannattaa varoa, sitä voi saada vielä mitä pyytää. "Tasa-arvohan" on varmaan neljän vuoden päästä sitä luokkaa, että vähintään homoseksiskandaali pitää aikaansaada, että lehdet viitsivät edes siitä kirjoittaa. :)
Homoseksiskandaalit oli kato just ne, joita ei tarvitse ulkoistaa.

IMO, Max Mosley veti ihan ok:sti ilman mitään karvapyllyjä, eikö?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Väijyn tässä Pekka Napin uskomatonta elämää. Kohtuu pitkäveteinen veto...
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Täällähän on ihan livennyt lapasesta kun olen hetken herpaantunut vahdista. Takas ruotuun ja sassiin!
Work like a captain, play like a pirate.
exPertti
Kitisijä

Vesper kirjoitti:Täällähän on ihan livennyt lapasesta kun olen hetken herpaantunut vahdista. Takas ruotuun ja sassiin!
*läpsii herpaantujaa pyllylle*
urpiainen
Kitisijä

exPerti kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:kun nyt moni tuntuu tämän näin tosissaan ottavan
Ah, perinteinen "en ole väärässä, kunhan vitsailin". Klassikko.

Et siis ole oikeasti mikään rotutohtori, joka arvioi ihmisiä ulkomuodon perusteella vaan vain surkealla sanoisinko olemattomalla huumorintajulla varustettu erittäin suvaitseva valioihmisyksilö.
elco kirjoitti:vääräuskoisten massaa panetellaan väkivaltaisuudesta, päihdetaipumuksista, ulkonäöstä, sivistymättömyydestä - eli toisin sanoen heitä vastaan hyökätään täsmälleen samoin keinoin kuin mistä näytösoikeutta käyvää kärkimiestä syytetään. Kun tämä sanotaan ääneen niin lyödään leikiksi ja sanotaan, että ettekö kestä kritiikkiä - tai kuten Franz Kruger sanoisi: koira älähtää ja kalikka kalahtaa.
Arvion huumorintajuni laadusta tai peräti puutteesta toki allekirjoitan, mutta muuten olette taas, kieltämättä etabloituneen eltaantuneen taiteilijakuvanne mukaisesti, pihalla kuin lumiukot Jo Nesbön viimeisimmässä, juuri näin nimetyssä Harry Hole -dekkarissa. Kyllä kai nyt kaikki niitä persujen vaalivalvojais-tv-pätkiä nähneet tietävät itsekin, että persujen kannattajakunta toteuttaa kiitettävällä tarkkuudella setereotypiaa, kuten toki moni vihreä puunhalaaja, sosiaalidemokraattinen sosiaalitäti tai kokoomuslainen nousukasjuppikin. Puhumattakaan kalapuikkoäijäkepuleista tai RKP:n hymyllä varustetusta helmikaulanauhasta. Ja kuten sanoin, varsinainen arvioni "monikulttuurisuuskritiikin" suosion sosiopsykologisista syistä on minusta kyllä uskottava, vaikka ehkä linkittämäni kuva ei sitä maksimaalisen hyvin olennoikaan (itse asiassa koko kuvan oletetun provoaspektin piti liittyä siihen, että linkitin sen nimenomaan HBL:stä, mutta mitenkäs siihen nyt ei kukaan puuttunut!), ja niinpä koin parhaaksi vetäytyä keskustelemasta siinä kuvassa esiintyneistä yksilöistä - eritoten, kun Itä-Suomen IKL:n edustaja tuntui näitä kuvassa esiintyneitä Uuden Uljaan Sinivalkoisen Suomen johtotähtiä tunnistavan ja mahdollisesti jopa tuntevan. Ei tuntunut kivalta keskustella näiden minulle toistaiseksi tuntemattomien suuruuksien ulkonäöstä. Muuten olen toki aina valmis Halla-ahon, halla-aholaisten tai persujen kohtuuttomaankin pilkkaan.
exPertti
Kitisijä

urpiainen kirjoitti:...olen toki aina valmis Halla-ahon, halla-aholaisten tai persujen kohtuuttomaankin pilkkaan.
Tätä ei voine pitää vuosisadan suurena paljastuksena.
Rouva Pupu

urpiainen kirjoitti:eritoten, kun Itä-Suomen IKL:n edustaja tuntui näitä kuvassa esiintyneitä Uuden Uljaan Sinivalkoisen Suomen johtotähtiä tunnistavan ja mahdollisesti jopa tuntevan. Ei tuntunut kivalta keskustella näiden minulle toistaiseksi tuntemattomien suuruuksien ulkonäöstä. Muuten olen toki aina valmis Halla-ahon, halla-aholaisten tai persujen kohtuuttomaankin pilkkaan.
:)
Rouva Pupu

Vesper kirjoitti:Täällähän on ihan livennyt lapasesta kun olen hetken herpaantunut vahdista. Takas ruotuun ja sassiin!
Sori!!!!
Vastaa Viestiin