Joku sun eksä?prosessi kirjoitti:milli kirjoitti:"Omaksi vahvuudekseen talossa Lotta arvelee suorasukaisuuttaan, haasteeksi taas saattaa muodostua se, että kaikki muut ovat hänen mielestään tyhmiä."
MITÄ VITTUA!!*??
mut siis on äsken herätetty iltaunilta, oon hieman ärtynyt, ja .. voi luoja mitä valopäitä tuonne on valittu.On siellä kuulemma yksi Mensalainenkin!
TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!
-
NuoriD
-
elco
-
prosessi
Valitettavasti joudun tuottamaan pettymyksen, menneisyydestäni ei löydy ihan noin paljon viihdearvoa.NuoriD kirjoitti:Joku sun eksä?prosessi kirjoitti:milli kirjoitti:"Omaksi vahvuudekseen talossa Lotta arvelee suorasukaisuuttaan, haasteeksi taas saattaa muodostua se, että kaikki muut ovat hänen mielestään tyhmiä."
MITÄ VITTUA!!*??
mut siis on äsken herätetty iltaunilta, oon hieman ärtynyt, ja .. voi luoja mitä valopäitä tuonne on valittu.On siellä kuulemma yksi Mensalainenkin!
-
NuoriD
-
prosessi
Valitettavasti joudun tuottamaan pettymyksen, maailmankatsomukseni ei taivu ihan noin suureen viihdearvoon.NuoriD kirjoitti:No mutta jos säkin menisit sinne taloon, niin ehkä sitten jatkossa?prosessi kirjoitti:Valitettavasti joudun tuottamaan pettymyksen, menneisyydestäni ei löydy ihan noin paljon viihdearvoa.NuoriD kirjoitti: Joku sun eksä?
-
NuoriD
- McJanne
- Kitisijä
Jeap. Saatto olla että liitty default languagen vaihtoon kun pistää foorumia pystyyn ja hämärillä muistoilla sellaisestakin puhutaanaasi kirjoitti:Ei kyllä mun tietääkseni.McJanne kirjoitti: Minulla on sellainen hämärä mielikuva, että phpBB vaihtaa kieltä ihan oma-aloitteisestikin välillä, liekö jollain tavalla johonkin huoltotoimenpiteeseen/resetointiin liittyvä juttu.
Kirjoitan tätä alasti