Miten muuten se operaatio meni. Kestikö kauan? Ällöttikö? Mä vaan mietin, että mut saisi nukuttaa jos mun silmiin koskettaisi, mä friikahtaisin muuten varmaan. Entäs se rahoituspuoli, ihan itsekö maksoit? Oliko kauhean kallista? Näkyykö kello ja onx tukka hyvin? Mikä viive?Stinky kirjoitti: Loma on todellakin jei! Ellen mä sit intoudu pyytään kakkosduunista tunteja...
Simmuja väsyttää aika paljon mut mä pidän taukoo tunnin välein ja käyn laittaas kosteustippoja. Tarttee varmaan hankkii ilmankostutin töihin
TIISTAI.Kitinä VOIMISSAAN TÄNÄÄN.UUSI tavoite 143 vastausta!
-
milli
-
Stinky
Operaatio oli oikeesti pikkujuttu, se rauhottava lääke kyllä teki tehtävänsä. En mä sairaalassa ollut ees kahta tuntia ja leikkaus itessään oli ohi alle 15min. Pankista otin lainaa kun ei ollut 3300€ ylimääräsenä lojumassa. Kelloo en käytä, mut tukkahan on aina hyvin. Viive sen pari minsaa ku vähän laiskottaamilli kirjoitti:?
-
Rouva Pupu
-
Fcuk
-
milli
Mitenkäs sitte toi työkyky, tuliko sairaslomaa tai mitään? Hmm.. mua kans kyllä houkuttais toi leikkaus niin paljon. Tulee urheiltua sen verran paljon, että noi silmälasit ei oo kätevät ja sitten piilarit ei taas allergioiden takia oikein oon kivat.Stinky kirjoitti:Operaatio oli oikeesti pikkujuttu, se rauhottava lääke kyllä teki tehtävänsä. En mä sairaalassa ollut ees kahta tuntia ja leikkaus itessään oli ohi alle 15min. Pankista otin lainaa kun ei ollut 3300€ ylimääräsenä lojumassa. Kelloo en käytä, mut tukkahan on aina hyvin. Viive sen pari minsaa ku vähän laiskottaamilli kirjoitti:?
Hitsi,mä voisin kans kyllä pian hoitaa tuon pois alta, kuhan selviäisi muut jutut, tuleeko tukia muihin proggiksiin vai jääkö itselleen maksettavaksi, että miten on varaa silmien kunnossapitoon.
-
ninnithequeen
-
elco
-
bliss
Häh, pääsikö siis taloon? Voi vitsi kun olemme kuuluisassa seurassa. Ensin Kesseli ja nyt BB-monsteri.elco kirjoitti:M-O-N-STERI! Moo-o-ons-teri, moo-o-onsteri. Go, Monsteri, go! Näytä niille närhen räjähdysvoimaiset munat.
Ja se kuulkaa on sitten niin, että jok'ikinen täällä äänestää monsteria vähintään kaksi kertaa joka äänestyksessä.
Came here for school, graduated to the high life
-
NuoriD
Totta munassa äänestetään. Edellyttäen, että siellä on joku äänestys, vai valitsevatko tuottajat kaikki?elco kirjoitti:M-O-N-STERI! Moo-o-ons-teri, moo-o-onsteri. Go, Monsteri, go! Näytä niille närhen räjähdysvoimaiset munat.
Ja se kuulkaa on sitten niin, että jok'ikinen täällä äänestää monsteria vähintään kaksi kertaa joka äänestyksessä.
Jos Monsteri pääsee bb taloon, niin sehän on kuin olisi melkein sukua julkikselle.
Aasi voisi koodata jonkun botin mukaan äänestämään.
-
ninnithequeen
On sillä jotain, muttei vielä vastaavaa - kuulemma....bliss kirjoitti:Mitä sillä on pohjalla? Älä vaan sano että puhtaat paperit, en usko millään.ninnithequeen kirjoitti: Napsahtaakohan pojalle mimmonen tuomio?
Tuossa just soitin sille ja ilmotin et tämmönen tuli postissa ny, herra tuumas et kai hän sakoilla selvii....jaa-a.
-
elco
-
Fcuk
-
ninnithequeen
-
NuoriD
-
milli
-
Fcuk
-
Rouva Pupu
-
Fcuk
-
elco
-
ninnithequeen
No juurikin näin.elco kirjoitti:Ei kuullosta uskottavalta. Kaverilla on kuitenkin jonkinmoinen, ehm, presenssi.milli kirjoitti:Siis se oli vaan siinä bb ohjemassa, se näkyi vain vilaukselta
Ja vuosi vuodelta hullumpaa sakkia sinne laitetaan, brittiversiossa ihan sama ilmiö...jestas mitä hörhöjä siellä oli viimeks ku katoin...
Jos tänä vuonna oliski kiintiölesbot eikä kiintiöhomot?
-
elco
Vastailin tähän jo reteästi, että mä sponssaan puhelinlaskut, mutta sitten iski pihi sisäinen juutalainen ynnä natural born engineer ja kelasin, että mä kyllä hoitaisin tän niin, että lyödään joku vähän saletimpi veto. Siis vaikka monsteri ei voittaisikaan niin kaikki muut voittaa!Rouva Pupu kirjoitti:Sitten kaikki vaan ihan helvetisti plussia monstalle! Miehellä on sen verran kiirettä kirjansa kanssa, että elcoseksiorjalle olisi käyttöä ja tarvetta!!
Yleensä pihi juutalainen ja natural born engineer ei ole vissiin tainnut ollut oikotie villiin seksiin ja guuman energyn rätinään. Mä oon liian vanha ja nörtti tähän ja aikasemmin mä olin liian nuori ja nörtti tähän. Poikuus 41:n uusi inkarnaatio eikä se edellinenkään ei ole vielä delannut.
Toivon ihmiskunnan kuolemaa! Vihaan teitä kaikkia! Ulkomailla sitten maaliskuun 2009!