Katson pakosta, koska olen töllön vieressä ja mies haluaa katsoa. Se väittää ettei halua, mutta kummasti se kuikuilee aina tietokoneen näytön takaa ja muistuttelee salkkareiden alkamisesta.
Ei kykene, ei sitten millään.
Puistattaa jo ajatuskin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Eilen katoin sen kohujakson kohun takia. Hirveetä paskaa ja ne nuoret näyttelijät on ihan surkeimmasta päästä. Toista se oli sillon alkuaikoina
Mut en siis ole vuosikausiin seurannut, ei oo aikaa eikä kiinnostusta. Alkuaikoina sarja oli imo kotimaiseksi saippuaksi ihan kelvollinen. Siis kymmenen vuotta sitten.
Silkkaa hienoutta ja mahtavuutta tämä sarja. Harmitti kun keväällä jäi seuraaminen, mutta onneksi dramaattinen päätösjakso tuli sunnuntaina uusintana. Huh, elävältähautaamista, räjähdyksiä, insestiä, pillereitä... Tarjoaa jännittäviä käänteitä yhtä paljon kuin 24, mutta kaikin puolin laadukkaampana. Harmi, että Salla nyt kuoli. Oli yks lemppareista.