Mammailu

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Onnea tuleville äideille :]
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Hassua, olen ihan pimahtanut kaikkiin ihme juttuihin, mitkä ei aiemmin voineet vähempää kiinnostaa. Saan hyvin kulumaan tunteja vaikkapa kestovaippasivuilla. Niin söpöjä söpöjä söpöjä söppönpöö. Kerään vauvakrääsää kuin harakka kiiltäviä esineitä ja hypistelen niitä. Luultavasti naksahdan lopullisesti kun saan sen vauvan käsiini.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Onnea Zeb!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Zeb kirjoitti:Hassua, olen ihan pimahtanut kaikkiin ihme juttuihin, mitkä ei aiemmin voineet vähempää kiinnostaa. Saan hyvin kulumaan tunteja vaikkapa kestovaippasivuilla. Niin söpöjä söpöjä söpöjä söppönpöö. Kerään vauvakrääsää kuin harakka kiiltäviä esineitä ja hypistelen niitä. Luultavasti naksahdan lopullisesti kun saan sen vauvan käsiini.
Onnea kovasti!
Kuule, minulla oli jotenkin väärä käsitys sinun iästäsi, vaikken vieläkään sitä tiedä vai voitko sanoa? Silloin kun kinastelimme, niin luulin että olit ainakin nelikymppinen. Hassua, en silti tiedä mistä kummasta sain ajatuksen. MUTTA voithan sinä ollakin?

Minäkin itseasiassa tykkäisin kovasti vauvasta mutta kun täytyy etsiä ensin sopiva ja mukava vaimo. Onko sulla ehdotuksia?

On tää Kitinä aika parkuva kyllä. Ei tällaisista kaupunkisinkkumiehestä, ole Kitinässä mitään väliä, hehheh. Tai sitten sen pitää olla oikeasti kaheli. Minä en ole ollenkaan kaheli enkä osaa suurimman osan harrastamaa minunmielelestä umpitylsää proosaa täällä. Mutta on erilaisiakin virkistäviä vielä.Minulla on muutamia Kitinäsuosikkeja. Sinä muuten olet jossain määrin mukavan erilainen. Ollut ainakin.
Minusta oli aivan kauhea menetys kun Keikaus lopetti täällä. Hän oli poikkeuksellisen ihana, myös luonnossa.
Mutta onnea vielä Zephyr. Aivan upeaa. Mikä nimeksi?

Arskis Stadista
Mikä se on? Se on Stadinarska!

Nyt Perliiniä katsomaan!
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Kiitokset onnitteluista Pupu, Stinky, Mustis ja Arskis!

Arskalle: Enhän mä ihan nuori ensipoikija ole, mutten sentään nelikymppinen vielä. Vuosimalli on -75. Parinetsintävinkkejä en valitettavasti taida osata antaa.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 641
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Viesti Kirjoittaja Leila »

bliss kirjoitti:Kukahan tosiaan seuraavaksi tiinehtyy? :o
Minä olen tod.näk. raskaana. Siis testi oli positiivinen, mutta olen oireillut aika miedosti ja epävarmasti kahteen edelliseen raskauteen verrattuna, että en ole vielä ihan varma. Ylihuomenna on kuitenkin eka ultra, ja viikkoja pitäisi sitten olla jo yli kahdeksan. Sit saadaan lopullinen varmuus. Ei tarvii onnitella.
Äiti tietää
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Zeb kirjoitti:Kiitokset onnitteluista Pupu, Stinky, Mustis ja Arskis!

Arskalle: Enhän mä ihan nuori ensipoikija ole, mutten sentään nelikymppinen vielä. Vuosimalli on -75. Parinetsintävinkkejä en valitettavasti taida osata antaa.
Kiitos puolestani onnittelun kiitoksesta ZEPHYR!!
Nuorihan sinä olet tokikin. Tuo parinetsintävinkkiajatus oli lähinnä ns. retorinen kysymys. Kyllä minä oikeastaan tiedän miten ystäviä saa ja tilaisuuksia on mulla viljalti. Ongelma, tai hienosti sanottuna haaste, on saada oma tahtotila asiaan kyllin suureksi. Sehän tulee silloin kun oikea helmi on näköpiirissä.

Minusta tuntuu, että sinä saat pojan. Tunnut aivan siltä!!

JA KUKA MIES TÄÄLLÄ TOUHUAA kun kaikki naiset on laitettu Kitinässä paksuksi!! Joku se on...

Leilakin. Tää tulee neuvolaksi koko pulju.

ZEB terkuin Turkuun ja halit tulevalle äiteelle.
VIHREÄLLÄ toivevärilläsi, kyllä minä muistan!


ARSKISS
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Zebille kireitä siimoja ja olkoon pakka kuuma ja potit monstereita!
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Zeb kirjoitti:Äitiyspakkaus tuli :D Söpöjä pikku vaatteita ja tavaroita. Varsinaista pääsisältöä pakkaukseen saadaan toivottavasti odottaa vielä muutama kuukausi.
Voi onneksi olkoon! Ihanaa, muistan miten kaipasit jälkikasvua. :h: Mulla on vielä niin paljon pidemmälti aikaa lopputulokseen, että kaikki konkreettinen vauvaan liittyvä tuntuu kovin ulkopuoliselta. Odottelen asian täyttä valkenemista itselle. Toistaiseksi olen vain keräilijäluonteena ajatellut, että jos maitoa tulisi tolkuttomasti, niin vähän olisi tyylikästä myydä sitä. Näillä ajatuksilla ei vielä mammapalstoille voi mennä...

Pahoinvointikin on ihanasti helpottanut. Nyt vain vä-syt-tää aivan ylimaallisesti. Kannatti kertoa työkavereille, nyt ei tule pahaa silmää vaikka kuljen puolivaloilla. Osallistun tietysti normaalisti mutta kovin suojelevia ovat oma-aloitteisesti nostojen suhteen. Liikuttaa moinen huomaavaisuus.

Ja kiitokset onnitteluista kaikille! Onnittelut on jänniä. Olen vähän arka onnittelemaan, jos en ole ihan varma iloitseeko kohde tilanteesta. Vaikka itse tahtoisi vain välittää hyviä viboja niin toisen tulkinnasta ei silti voi olla varma.
Elämä kantaa, jos sen antaa
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Kuinka vanhoja vauvoja tuohon kelpuutetaan? :)
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Lapsimiitti saa kannatusta :)
Prepare for the worstest.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Kuinkas painavia? Ja karvasia? Ja isonenäsiä?
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2872
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Suvinen kirjoitti:Toki paikan pitäisi olla lapsiystävällinen ja osallistujien hermot rautaa, mutta eikös meillä kaikilla..
Harva meistä on rautaa.... :hevikaraoke:

Tää kyllä niin mieluusti osallistuis! Vaikkakin itekseen kahen pienen kanssa matkustaminen täältä perähikiältä on melkoinen operaatio... :cry:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2872
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Suvinen kirjoitti: kuka olisi innokas hoitamaan järjestelyjä stadin päässä?
Mutta miksi sen miitin pitäisi stadissa olla...? Ja toisaalta, tilakysymys on pikkulapsi-ihmisillä ihan oma asiansa. Mua ei ainakaan sais semmoseen paikkaan, missä pitäisi keskittä enssijaisesti siihen, ettei toi esikoinen hatkaisi, hajoittaisi paikkoja, tuhoaisi mitään tai aiheuttaisi vaaratilanteita...
Aidattu leikkipuisto kelpais kyllä. Tai sellainen koti, missä ei tarttis itse alkaa heti ensimmäiseksi harrastaa uudelleensisustusta nostelemalla kaikkea särkyvää ja hajotettavaa korkeuksiin...

Tänne meille kyllä mahtuisi jokunen ja vieraat on aina terrvetulleita, mutta me taas ollaan kuulemma kaikesta aivan liian kaukana.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Sänky laskettiin alas noin viikko sitten. Nyt on keksinyt, että sängyn reunasuojuksia alas kiskomalla näkee meidän sänkyyn ja sieltä nyt sitten aamuisin katsellaan ja naureskellaan. Huomenna otan nokkamukin käyttöön, syö jo suhteellisen itsenäisesti tuttipullosta, joten lienee ihan fiksua siirtyä osittain siihen. Tytsän isopappa (mun pappa) kuoli tiistaina ja hiukan harmittaa ettei tytsä ehtinyt näkemään, eikä pappa tytsää. Tosin ei varmaan olisi tajunnut mitään, oli altzu jo niin pahana, että eli jossain sodan keskellä.

Miehen työmatkarupeama lähestyy, ollaan päätetty jäädä kotiin. Oma äitee tulee kolmeksi viikoksi kylään, joten saan itse lepäillä ihan urakalla :) Isovanhemmat on aika hyvä keksintö, ne niin touhuaa noiden pienten kanssa :)
Fcuk

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Rouva Pupu kirjoitti:Oma äitee tulee kolmeksi viikoksi kylään, joten saan itse lepäillä ihan urakalla :) Isovanhemmat on aika hyvä keksintö, ne niin touhuaa noiden pienten kanssa :)
Mäkään en oo nähny lapsiani tänään, anoppi haki aamulla juoksulenkkini aikana ja ehkä se miehelle jotain ilmotti mut mulle ei ainaskaan, yhä ovat poissa!

Lapsetonta parisuhteen laatu-aikaa, mies kyttää golfin uusintoja sohvalla ja mä taidan mennä sänkyyn tekee sudokuja. 8)
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Mukelolle nousi keskiviikkona korkeahko kuume (38,6), ei muita oireita. Soitin varmuuden vuoksi terveyskeskukseen, olisivat halunneet tsekata mukelon Laakson sikainfluenssakeskittymässä. Kieltäydyin tuomasta mukeloa sinne saamaan varman tartunnan. Tuli sit puhelimitse seitsemän päivän kotoapoistumiskielto, vaikkei mukelolla enää torstaina ollutkaan juurikaan kuumetta ja kunto muutenkin erinomainen. Hätävarjelun liioittelua, sanoisin.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^No jos ajatellaan positiivisesti niin nyt nähdään miten meidän yhteiskunta toimii pandemiassa, varsinkin kun voidaan harjoitella ainakin vielä suhteellisen harmittoman viruksen kanssa. Kun todennäköisesti suurin osa väestöstä tämän kuitenkin saa. Miten rattaat pyörii aka miten yhteiskunta pyörii.

Sanottakoon, etten ollut kovinkaan ilahtunut, että chileläisistä kalkkunoista oli löytynyt sikainfluenssaa. Toivottavasti ei tartu lintuinfluenssassa oleviin yksilöihin.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Leviääkö toi tiineytyminen kitinässä pisaratartuntana?

Kauan on itämisaika? Pitäiskö jo huolestua kun kurkku on kipeä ja on vähän kuumeinen olo?
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

huima kirjoitti:Leviääkö toi tiineytyminen kitinässä pisaratartuntana?

Kauan on itämisaika? Pitäiskö jo huolestua kun kurkku on kipeä ja on vähän kuumeinen olo?
Onko maha turvoksissa? Itkettääkö? Tekeekö mieli mutustella kynttilänpätkiä ja tapettiliisteriä?
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

huima kirjoitti:Leviääkö toi tiineytyminen kitinässä pisaratartuntana?

Kauan on itämisaika? Pitäiskö jo huolestua kun kurkku on kipeä ja on vähän kuumeinen olo?
Pahempaa: se leviää netin välityksellä!

9kk myöhemmin huima saa potran insinöörispojan!
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

bliss kirjoitti:Onko maha turvoksissa? Itkettääkö? Tekeekö mieli mutustella kynttilänpätkiä ja tapettiliisteriä?
No hieman, mutta luulin että se on vaan kaasua.

Itkettää aika usein kun luen PerttiMäkimaan juttuja.

Ei. Mutta jäätelö ja ranskalaiset perunat maistuisi hyvin.

Voittaako kahdella kolmesta jotain?
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 641
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Viesti Kirjoittaja Leila »

Totta se on. Meille tulee vauva, la on maaliskuun lopussa 2010. Edelleen tätä on vaikea uskoa todeksi, tämä kun on enemmän miehen vauvakuumeen tulosta kuin minun.
Äiti tietää
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Komeeta! Upeeta! Mahtavaa!
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2872
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tytskä kiipesi pinnasängyn yli ja tipahti lattialle. Täytynee laskea tuo taso alimmalle maholliselle. Yks isi halus näyttää pystyvänsä hoitamaan molempien lasten nukutuksen samanaikaisesti. :roll:

Meidän perheen naiset eivät käytä nyt lehmänmaitoa missään muodossa. Ei ennenku tyttö tutkittu perusteellisesti.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Vastaa Viestiin