Piitkä Taiteiden Perjantai
Piitkä Taiteiden Perjantai
Joku menee humaltumaan taiteista, joku viinasta. Pysyn selvänä. Alkoholi ei ole mitään eikä taide sitäkään. Parempi olisi ollut Torstai, onneksi ei tarvi lauantaina mennä kusista keskustaa haistelemaan.
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Kohteena kaksoset, kuten minä?milli kirjoitti:yhdet/kahdet synttärit
Kerrataas saldoa, kurkku kipeä viidettä päivää, muttei muita asiaankuuluvia oireita. ND, mitä avuksi? Kolmatta päivää niska jumissa, kun tuupattiin heti futispelin alussa miehekkäästi kylkeen, yleisfiilis loivasti pakkasella ja duunissakin harmaata.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Ei oo kaksoset, sisarukset kyllä, sattumalta syntyneet elokuussa molemmat, vaan noin kymmenisen vuotta eroa.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kohteena kaksoset, kuten minä?
Kerrataas saldoa, kurkku kipeä viidettä päivää, muttei muita asiaankuuluvia oireita. ND, mitä avuksi? Kolmatta päivää niska jumissa, kun tuupattiin heti futispelin alussa miehekkäästi kylkeen, yleisfiilis loivasti pakkasella ja duunissakin harmaata.
Paranemisia, ota panadol håttia.
Tod. näk. virustauti, johon ei auta muu kuin aika. Tietysti nieluviljelyn voi ottaa angiinan poissulkemiseksi, mutta epätod. näk. jos olet muuten aivan terve.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kohteena kaksoset, kuten minä?milli kirjoitti:yhdet/kahdet synttärit
Kerrataas saldoa, kurkku kipeä viidettä päivää, muttei muita asiaankuuluvia oireita. ND, mitä avuksi?
-
- Kitisijä
Minusta Kolmannen kopiointi on perseestä, sorry..Ylermi Ylihankala kirjoitti:NuoriD kirjoitti:Tod. näk. virustauti, johon ei auta muu kuin aika.![]()
Ei aika kulu, se kuluttaa...
Ja aiemmin velloneeseen keskusteluun? TEINIT!

Pyyhin Netikettiin..
- RolloTomasi
- Kitisijä
Olipa yllättävää, että tissipuhelu tuli just kesken lomailun. No, kauhean säädön ja tuhannen puhelun jälkeen olis lento siirretty päivää aikaisemmaksi, ja viikon päästä lauantaina sitten kirurgin pöydälle. Jos jotain positiivista niin onpahan pitkä loma 
Vaihdoin hotelliakin keskustasta periferiaan. Onneks tulee iso lasti seuraa tänään

Vaihdoin hotelliakin keskustasta periferiaan. Onneks tulee iso lasti seuraa tänään

Work like a captain, play like a pirate.
Toivottavasti ei tule isoa lastia syliin?Vesper kirjoitti:Olipa yllättävää, että tissipuhelu tuli just kesken lomailun. No, kauhean säädön ja tuhannen puhelun jälkeen olis lento siirretty päivää aikaisemmaksi, ja viikon päästä lauantaina sitten kirurgin pöydälle. Jos jotain positiivista niin onpahan pitkä loma
Mulla on aina hauskaa!
Pyyhin Netikettiin..
Outo päivä. Pomo piipahti ja tuli vähän semmonen fiilis, että mun kesäloma ois taas meinaamassa siirtyä jonnekin hemmetin pitkälle.. Onneks olin päättäväinen. Melkein.
Lisäksi oma rakas poikaystäväni kirjottelee muille naisille jotain "on ikävä"-viestejä Facebookissa.
(Heh, itseasiassa kirjotin ton lähinnä sen takia, koska toi hymiö on niin hyvä.)
Tylsä viikonloppu tiedossa; pääsis edes Lintsille.
Lisäksi oma rakas poikaystäväni kirjottelee muille naisille jotain "on ikävä"-viestejä Facebookissa.

Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Ne on kuulemma keksiny ruåttissa sellasen että voi olla tytöllä vaikka 10 "poikaystävää" eri tarkoituksiin.. Pojillahan se on vanha juttu?sipsi kirjoitti:Outo päivä. Pomo piipahti ja tuli vähän semmonen fiilis, että mun kesäloma ois taas meinaamassa siirtyä jonnekin hemmetin pitkälle.. Onneks olin päättäväinen. Melkein.
Lisäksi oma rakas poikaystäväni kirjottelee muille naisille jotain "on ikävä"-viestejä Facebookissa.(Heh, itseasiassa kirjotin ton lähinnä sen takia, koska toi hymiö on niin hyvä.)

Pyyhin Netikettiin..