Te ootte ihan tyhjää täynnä! Tyhjänpäiväsiä jätkiä. Kerrassaan tyhjäntoimittajia!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Siis olenko minä ainut, jolla linkittämäni kuvat näkyvät. Pitääkö logata pihalle vai onko tässä kyse jostakin oudosta sarkasmin muodosta?
Olet. En tiedä. Ei ole.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
exPertti kirjoitti:
Siis olenko minä ainut, jolla linkittämäni kuvat näkyvät. Pitääkö logata pihalle vai onko tässä kyse jostakin oudosta sarkasmin muodosta?
Naurunappula estää hotlinkkauksen. Jos referer-tiedoissa näkyy että tullaan joltain toiselta sivustolta, ei kuvaa saa. Kuvan saa näkyviin esim. jos kopioi linkin leikepöydän kautta toiseen ikkunaan.
exPertti kirjoitti:
Naurunappula estää hotlinkkauksen. Jos referer-tiedoissa näkyy että tullaan joltain toiselta sivustolta, ei kuvaa saa. Kuvan saa näkyviin esim. jos kopioi linkin leikepöydän kautta toiseen ikkunaan.
Ahaa. Mutta kun ne silti näkyvät minulla niin en odottanut "bad Hotlinker" tuomiota. Johtuneeko siitä, että ne löytyvät arvatenkin selaimeni cachesta kun olen ne alkuperäisellä sivulla nähnyt?
Epäilin ahvenan kommentista tätä, joten laitoin sentään linkin toisen kuvan alle.
exPertti kirjoitti:
Epäilin ahvenan kommentista tätä, joten laitoin sentään linkin toisen kuvan alle.
osoite muuttuu muotoon: http://naurunappula.com/[b]hotlink.php?[/b]/nn/0/306/513/s_482972.jpg, kun sitä klikkaa. Itse laitoin nyt Operasta site preferensseistä 'send referrer information'in eston päälle, joten ei tarvitse copy-pastettaa enää naurunappulan linkkejä. Kätevää.
Orion is easily recognisable by the three stars that make up the Hunter's belt, with red Betelgeuse riding on the Hunter's shoulder, indicated by the marker (left image). Zooming in on Betelgeuse (middle) and the sharpest ever image of this supergiant star (right) was obtained with NACO on ESO’s Very Large Telescope. Image: ESO, P.Kervella, Digitized Sky Survey 2 and A. Fujii.
State of the art observations reveal a vast plume of gas almost as large as our Solar System, and a gigantic bubble boiling on its surface. This artist's impression includes a scale in terms of the radius of Betelgeuse and the scale of the Solar System. Image: ESO/L. Calçada.
Olet nuori eunukki Taavettimies oikealla asialla sikäli, että aikoinaan juostessani ihan sikana 400 metriä (päämatkani) niin kirosin ja sapetti silloin nimenomaa KRAPULAISET tyypit, jotka tuosta vaan juoksivat usein kyllä pitempiä matkoja ja hyvin.
Mutta voin kertoa, että mun paras urheilijakaveri lapsena on kuollut keuhkosyöpään yhdistettynä maksakirroosiin. Hän ei osannut muuta kuin juosta, ääh. Ja se taito loppui lyhyeen oman elintavan vuoksi...