Tuli tuosta panemisketjun viime käänteestä mieleen, että olisikohan realistisempaa puhua suosikki pårnåtähdistä ja ehkä heidän suosikkituotannoistaan kuin siitä suostuisiko panemaan Hanna-Maria Seppälää vai ei.
Niin, löytyykö aiheesta mielipiteitä?
Suosikkeja? Miksi juuri hän/he?
Hmm, olisikohan tämä enemmän viihdettä ja kulttuuria...
exPertti kirjoitti:Perinteisistä "luonnenäyttelijöistä" siis pidät.
Juh, mun mielestä se on vaan niin herkullista katsoa Jenna ottavan kunnolla suihin.. plus se leikkisyys ja .. no siis.. se on vaan niin pårno kokonaisuudessaan.
exPertti kirjoitti:Perinteisistä "luonnenäyttelijöistä" siis pidät.
Juh, mun mielestä se on vaan niin herkullista katsoa Jenna ottavan kunnolla suihin.. plus se leikkisyys ja .. no siis.. se on vaan niin pårno kokonaisuudessaan.
exPertti kirjoitti:Sitä odotellessa (henkeä pidätellen tietty) katsokaamme vaikka sitä Jennaa sitten. Oliko jotakin sopivia elokuvatitteleitä mielessä?
Hitsi, ei tuu yhtään nimeä mieleen. Exä aina latas meillä noi leffat Ja mä oon viimeaikoina vaan sitten katsellut jotain tämmöisiä best of tyyppisiä jennasta.. joita joskus oon canalilta tallentanut.
exPertti kirjoitti:Sitä odotellessa (henkeä pidätellen tietty) katsokaamme vaikka sitä Jennaa sitten. Oliko jotakin sopivia elokuvatitteleitä mielessä?
Hitsi, ei tuu yhtään nimeä mieleen. Exä aina latas meillä noi leffat Ja mä oon viimeaikoina vaan sitten katsellut jotain tämmöisiä best of tyyppisiä jennasta.. joita joskus oon canalilta tallentanut.
Ok.
Itsellä jäi mieleen sellainen kuin "Jenna's built for speed" vaikkei siinä hommassa tainnut miehiä ollakaan mukana.