Poikettiin juuri ekaa kertaa paikallisessa japsiravinteelissa, Hanabi. Annos oli maittava ja interiööri kiva mutta lihaa oli 90 prosenttia liian vähän.
Kaveri ostaa koiranpennun kertomatta avomiehelleen. Hieman hullua, mutta toivottavasti hän tietää mitä tekee. Lupauduin rikoskumppaniksi ja lähden mukaan Turkuun viikonlopuksi. Siinä saa yksi insihiiri elämänsä yllätyksen kun avokki tulee sunnuntaina pennun kanssa kotiin No joo, vieraat lähtivät. Pari tuntia luppoaikaa ja sitten lähden kahvittelemaan.
Chely kirjoitti:Kaveri ostaa koiranpennun kertomatta avomiehelleen. Hieman hullua, mutta toivottavasti hän tietää mitä tekee. Lupauduin rikoskumppaniksi ja lähden mukaan Turkuun viikonlopuksi. Siinä saa yksi insihiiri elämänsä yllätyksen kun avokki tulee sunnuntaina pennun kanssa kotiin
Tippaakaan älynlahjoja tai tilanne spekuloimatta kuulostaa aika inhottavalle tempulle. Eivät ole leluja elukat, sano.
McJanne kirjoitti:
Tippaakaan älynlahjoja tai tilanne spekuloimatta kuulostaa aika inhottavalle tempulle. Eivät ole leluja elukat, sano.
Kieltämättä ei ole kaikkein reiluin temppu minunkaan mielestäni. Itse asiassa aika typerä ja todennäköisesti täysin turhakin. Toisaalta itsepä hän koiransa nytkin hoitaa, mutta siitä huolimatta. Hän pyysi etten sano mitään hänen avomiehelleen asiasta ja voisin tietenkin siitä huolimatta lipsauttaa jotain, mutta ei ole tapana puuttua muiden asioihin.
Chely kirjoitti:Hän pyysi etten sano mitään hänen avomiehelleen asiasta ja voisin tietenkin siitä huolimatta lipsauttaa jotain, mutta ei ole tapana puuttua muiden asioihin.
Vihdoin kotona. Sain puhuttua kaverille järkeä ja hän kertoi itse avokilleen aikeistaan, joten ei ongelmaa. Nyt suihkuun ja sitten nukkumaan. Ollut vilkas päivä ja huomenna vuorossa on työkavereiden kanssa kosteahko tapaaminen illalla. Niin ja sen jälkeen sinne Turkuun.
Chely kirjoitti:Vihdoin kotona. Sain puhuttua kaverille järkeä ja hän kertoi itse avokilleen aikeistaan, joten ei ongelmaa. Nyt suihkuun ja sitten nukkumaan. Ollut vilkas päivä ja huomenna vuorossa on työkavereiden kanssa kosteahko tapaaminen illalla. Niin ja sen jälkeen sinne Turkuun.