Mitä Ostit?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Rouva Pupu kirjoitti:Tytsälle Ed Hardya, kallista mut pirun kaunista <3
Mega-asiallista.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Rouva Pupu kirjoitti:Tässä on ilmeisesti jokin pointti? Voi, voi pertsa. Toivottavasti lapsoses ei ihastu noihin jos näkee kadulla, ettei isäpapalla tule hätäkakit housuun :)
On pointti. Meillä pitää olla auton kuvia paidassa ja niissä on sitten niitä vaikken sellaista paidoista paljoa välitäkään.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nenänkarvaleikkurin.

Varsinaisesti viiksien rajailuun, mutta kokeilin alkuperäistä tarkoitustakin ja tykkäsin tutinasta nokassa. Henkikin kulkee ihan uuteen malliin kun ei pusikko rehoita.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 19:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Viesti Kirjoittaja JoeB »

pari zyxelin hubia ja buffalon linkstation NAS:in.
Langaton verkko jää kohta historiaan ja piuhat saapuvat takaisin.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

JoeB kirjoitti:pari zyxelin hubia ja buffalon linkstation NAS:in.
Langaton verkko jää kohta historiaan ja piuhat saapuvat takaisin.
Miksi? Toimintavarmuutta?

Tuo Linkstation on muuten ihan ok, mutta printterin pitää olla itsenäisesti toimiva. Host based ei toimi.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 19:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Viesti Kirjoittaja JoeB »

exPertti kirjoitti:
JoeB kirjoitti:pari zyxelin hubia ja buffalon linkstation NAS:in.
Langaton verkko jää kohta historiaan ja piuhat saapuvat takaisin.
Miksi? Toimintavarmuutta?

Tuo Linkstation on muuten ihan ok, mutta printterin pitää olla itsenäisesti toimiva. Host based ei toimi.
Lisää kaistaa, vähemmän disconnecteja.
Pääasiassa "kiinteät" koneet haluavat nykysällän liikutella videota keskitetystä varastosta ja tuo 54M wlani ei jaksa streamata.

Suurin vitutus oli tuon wlanin disconnect herkkyys.

Jää se wlanikin tietty olemaan mutta kiinteät työasemat, mediaPC:t ja verkkovarastot piuhoitetaan toisiinsa. Vain läppärit ja muut mobiililaitteet jäävät wlanin varaan (sikäli kun niitä käytetään kotona).

Niin joo printtiservoksi laitoin macin airportin kun sellaisen menin läppärin mukana hankkimaan.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kummitytölle (viime vknlopun onkikilpailun saaliin innoittaneen) 5v lahjaksi:
- onki tykötarpeineen.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Canonin monitoimitulostimen, tallentavan digiboksin, pari kirjaa ja muuta sälää vahinkokaupasta.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

LOST - Complete 4th Season ja Shrek 3
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Bluntly kirjoitti:Nenänkarvaleikkurin.
Varsinaisesti viiksien rajailuun, mutta kokeilin alkuperäistä tarkoitustakin ja tykkäsin tutinasta nokassa. Henkikin kulkee ihan uuteen malliin kun ei pusikko rehoita.
Eikös kaikki paska tule vedetyksi sisään, kun suojaava karvasto on poissa?
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tulee, mutta ei se enään tässä paskan kokonaismäärässä tunnu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Työhaastattelumekon. Jos mulla jossain vaatteessa on tsäänssiä iskeä ittelleni pukumies tai insinööri, niin sitten tossa.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

nastamuumio kirjoitti:Työhaastattelumekon. Jos mulla jossain vaatteessa on tsäänssiä iskeä ittelleni pukumies tai insinööri, niin sitten tossa.
:pics:
Kirjoitan tätä alasti
Chely

Viesti Kirjoittaja Chely »

nastamuumio kirjoitti:Jos mulla jossain vaatteessa on tsäänssiä iskeä ittelleni pukumies tai insinööri, niin sitten tossa.
Miksi sinä sellaisen haluaisit? Pukumiehet näyttävät järjestään kloonatuilta pingviineiltä ja insinöörit ovat ärsyttävyyteen asti kiinnostuneita leikkimään kalliilla leluilla ja purkamaan niitä osiin kootakseen ne taas hetken kuluttua takaisin kasaan. Insinöörillä tekee jotain vasta siinä vaiheessa jos jokin tekninen laite menee rikki ja silloinkin insinööriltä menee todennäköisesti ainakin kaksi viikkoa tehdä asialle jotain. Ainoa positiivinen seikka on se, että rikki mennyt esine todennäköisesti esimerkiksi leivänpaahdin sisältää sen jälkeen ajastimen, laskimen, ilmanpainemittarin ja pari ylimääräistä uutta nappulaa joiden käyttötarkoitus on insinöörille itselleenkin mysteeri.
Fcuk

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Kävin läpi kaikki 8 lähipiirin insinööriä eikä niistä kukaan saanu korjattua mun kahvinkeitintä! Vittu vääryys, koulutus menny hukkaan.

Pukumiehissä ja insinööreissä ei silti ole mitään vikaa. Terkkuja.
Chely

Viesti Kirjoittaja Chely »

Fcuk kirjoitti:Kävin läpi kaikki 8 lähipiirin insinööriä eikä niistä kukaan saanu korjattua mun kahvinkeitintä! Vittu vääryys, koulutus menny hukkaan.
Reps, selkeästi kahvinkeitin on liian yksinkertainen laite insinöörien monimutkaisille aivoille. Opin jo teini-iässä, ettei koskaan kannata jättää tietokonetta tai puhelinta yksin samaan huoneeseen insinöörin kanssa, koska liian monta kertaa minun teknisten vempaimien asetuksia on muuteltu tai tietokoneelleni on ladattu uusia "tosi hyviä ja tarpeellisia" ohjelmia, joita olenkin saanut sitten poistella tuskastumiseen asti. Elektroniikan houkutus on insinööreille vain liikaa.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Chely kirjoitti:Miksi sinä sellaisen haluaisit? Pukumiehet näyttävät järjestään kloonatuilta pingviineiltä ja insinöörit ovat ärsyttävyyteen asti kiinnostuneita leikkimään kalliilla leluilla ja purkamaan niitä osiin kootakseen ne taas hetken kuluttua takaisin kasaan. Insinöörillä tekee jotain vasta siinä vaiheessa jos jokin tekninen laite menee rikki ja silloinkin insinööriltä menee todennäköisesti ainakin kaksi viikkoa tehdä asialle jotain. Ainoa positiivinen seikka on se, että rikki mennyt esine todennäköisesti esimerkiksi leivänpaahdin sisältää sen jälkeen ajastimen, laskimen, ilmanpainemittarin ja pari ylimääräistä uutta nappulaa joiden käyttötarkoitus on insinöörille itselleenkin mysteeri.
Tulipas sieltä pitkä vuodatus. Pihlajanmarjat ketun mielestä tulee mieleen... :)
Came here for school, graduated to the high life
Chely

Viesti Kirjoittaja Chely »

exPertti kirjoitti:Pihlajanmarjat ketun mielestä tulee mieleen... :)
Vihjaatko, että haluaisin olla pukumies tai insihiiri? :shock:
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Chely kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Pihlajanmarjat ketun mielestä tulee mieleen... :)
Vihjaatko, että haluaisin olla pukumies tai insihiiri? :shock:
Eikun että olet pihlajanmarja ja Bärttil on se kettu.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

McJanne kirjoitti:
Chely kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Pihlajanmarjat ketun mielestä tulee mieleen... :)
Vihjaatko, että haluaisin olla pukumies tai insihiiri? :shock:
Eikun että olet pihlajanmarja ja Bärttil on se kettu.
Molemmat ovat hyviä teorioita, mutta vääriä. :)

Eli Bertti on pihlajanmarja ja Chely on kettu. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

exPertti kirjoitti:Eli Bertti on pihlajanmarja ja Chely on kettu. :)
Doh, oisin arvannut että paskanmarja. Noh, parempi onni seuraavalla kierroksella.
Kirjoitan tätä alasti
Chely

Viesti Kirjoittaja Chely »

exPertti kirjoitti:
McJanne kirjoitti:
Chely kirjoitti: Vihjaatko, että haluaisin olla pukumies tai insihiiri? :shock:
Eikun että olet pihlajanmarja ja Bärttil on se kettu.
Molemmat ovat hyviä teorioita, mutta vääriä. :)

Eli Bertti on pihlajanmarja ja Chely on kettu. :)
Okei pihlajanmarja, mielenkiintoinen teoria, vaikka ei kenties ihan osunutkaan maaliin. Saat silti aivan vapaasti pitää hajatelmasi :)

Joku voisi kyllä ajan kuluksi kertoa miksi he haluaisivat pukumiehen tai insinöörin?
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Chely kirjoitti:Okei pihlajanmarja, mielenkiintoinen teoria, vaikka ei kenties ihan osunutkaan maaliin. Saat silti aivan vapaasti pitää hajatelmasi :)

Joku voisi kyllä ajan kuluksi kertoa miksi he haluaisivat pukumiehen tai insinöörin?
Tarkennan, että expertti ei ollut esimerkissä mukana experttinä vaan ammattikuntansa edustajana. Minua ei kannata haluta yleisestikään ottaen, tuskin saisin salarakkaan pitoon kotoa lupaa. :)
Came here for school, graduated to the high life
Chely

Viesti Kirjoittaja Chely »

exPertti kirjoitti:Minua ei kannata haluta yleisestikään ottaen, tuskin saisin salarakkaan pitoon kotoa lupaa. :)
Oikea asenne. Aina ennen salarakkaan ottamista tulee konsultoida vaimoketta asiasta!
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Chely kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Minua ei kannata haluta yleisestikään ottaen, tuskin saisin salarakkaan pitoon kotoa lupaa. :)
Oikea asenne. Aina ennen salarakkaan ottamista tulee konsultoida vaimoketta asiasta!
Tietysti. "Saisinko ottaa salarakkaan?". "Joko taas?" :)
Came here for school, graduated to the high life
Vastaa Viestiin