- 4 kpl naara-ankkureita.
-Mansikoita ja jäätelöä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
- leija kohta 5v kummitytölle, ku niin kauniisti pyysi. Ei siinä kyllä ole punaisia sydämmmiä ja kissan kuvia. Mut prinsessoja kylläkin. Toivotavasti kelpaa.
- kalvotakki + t-paitoja
- kirja remppajuttuihin
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
Ruokaa..
Kukkikaalin
perunaa 1,2kg
munuaisia sian, elinsiirtoa varten
savustettuja muikkuja(mieliteko söin puoli kiloa het kun kotiin pääsin)
Kuohukermaa kastiiketta varten, alkaa kevyt-tuotteet pikkuhiljaa kevyesti tututtamaan
exPertti kirjoitti:
Ja yhdessä vaiheessa lapsi alkaa tajuta millaisia kuvia sitä vaatteissaan kantaa, joten lapsen "mielipidekin" alkaa painaa.
Tässä on ilmeisesti jokin pointti? Voi, voi pertsa. Toivottavasti lapsoses ei ihastu noihin jos näkee kadulla, ettei isäpapalla tule hätäkakit housuun :)