Hasta la vista! Maanantai, ei mikään turha päivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Chely

Viesti Kirjoittaja Chely »

Unirytmini on mennyt yökukkumispainotteiseksi näin lomalla, joten taidan mennä lukemaan kirjan loppuun, jos vaikka alkaisi unettaa ihmisten aikoihin. Hmm, ahaa, ohoh, öitä.
McJanne
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja McJanne »

bliss kirjoitti:Viikonloppuna pääsee poimimaan mustikoita ja vadelmia ja kanttarelleja :]
Viitisen tuntia tänäänkin, alkaa jo käydä työstä. Ja isompi pakkanen pitäs ostaa prkle, metästysseura kun pukkaa syksyllä taas kassikaupalla lihaa.

Oli muuten joku helvetinperkele parkeerannut mun ristille Sukisuki PV50:n, kauhee lesti kassia oli tarakalla. Saletisti sama mumeli mikä poimi noita kanttarelleja pari sankollista ennen kun päästin koirat irti :>

Ihmeen vähän se kyllä tiputteli niitä juostessaan, mutta pienikin voitto on voitto. Tänään kävin varuilta kuitenkin tyhjäämässä koko läntisen puolen kanttarelleista, harmi että ollaan niin pahoissa riidoissa kotona etten viitsi tehdä mitään sapuskoita noista.

Paadero ja nuorin pikkuvelikin on yökylässä, piti oikeen grillata ja vähän juopotella sen kunniaksi. Lieköhän sitä huomenna jo niin palautunut että kykenee reeneihin.
Kirjoitan tätä alasti
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

RolloTomasi kirjoitti:Onko aikaa olemassa?
Nääh, paikkoja vaan.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Töissä meni melko pitkään, eli kovin paljoa en ehtinyt tänään himassa puuhastelemaan. No, melkein pari tuntia kuitenkin.
Kalorilaskuriin maksoin parin viikon verran. Tuleepa päivitetyä oma syönti noin kaloreiden jne muodossa.
Josko jo nukkumaan..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

RolloTomasi kirjoitti:Onko aikaa olemassa?
Sä taidat oikeasti elää mustassa aukossa.
Fcuk

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

SikaMika kirjoitti:-- vanhat setelit ovat kuranttia kauraa kun niistä ottaa kolme nollaa perästä pois: mun k€ -> 1€. Jippii...
Voi kulta! Hymyilytti. Sit tuli paha mieli ku hymyilin.
Vastaa Viestiin