Lomalla?Lapitii kirjoitti:Perjantai? Taas?!
Perjantahi
Ei tuossa vaikeaa ole, mutta tämä elämä tahtoo olla sellaista että se on joko ostettava sellainen japanilainen muovinen kroppatyyny tai sitten lainattava sitä järveään ties minkälaisille soutajille. Tietty jos sen jotenkin onnistuisi rajoittamaan yhteen taitavaan vakiosoutajaan, joka tietäisi kaikki sen järven poukamat ja osaisi laiturissakin levähtää niin se vissiin olisi se optimijärjestely.Stinky kirjoitti:Joo, ei se järvi soutamalla kulu, mutta kun kyse ei ole seksistä vaan puhtaasti kropan ikävästä toista kroppaa kohtaa.
Kauhian vaikeeta taas selittää/ymmärtää?
Came here for school, graduated to the high life
- Pulkannaru
- Kitisijä
^^Semmonen vakiosoutaja vois olla kiva. Kunhan se tietäis millon ongitaan ja millon ei. Ja sen pitäis osata korjailla/tehdä kaikkee pikkukivaa mun kotona jos mä nätisti pyydän. Mut siis kyse ei todellakaan olis parisuhdemeiningistä vaan ihan lainamiehestä. Semmosen vois kyllä laittaa hakuseen kun tuntuu että viimeaikoina tarvetta ois ollut..
No niin palstan sinkkumiehet. Haaste on esitetty.Stinky kirjoitti:^^Semmonen vakiosoutaja vois olla kiva. Kunhan se tietäis millon ongitaan ja millon ei. Ja sen pitäis osata korjailla/tehdä kaikkee pikkukivaa mun kotona jos mä nätisti pyydän. Mut siis kyse ei todellakaan olis parisuhdemeiningistä vaan ihan lainamiehestä. Semmosen vois kyllä laittaa hakuseen kun tuntuu että viimeaikoina tarvetta ois ollut..

Came here for school, graduated to the high life
-
- Kitisijä
- Pulkannaru
- Kitisijä
Pihvi ääntä kohti ja sit auton keula maalle päin.
Pitää matkalla vielä ostaa faijalle synttärilahja, ku vaan tietäis vielä mikä/mitä. No kai suht yksinkertainen lahja riittää, kun ei ole kyse tasakymmenistä.
Pitää matkalla vielä ostaa faijalle synttärilahja, ku vaan tietäis vielä mikä/mitä. No kai suht yksinkertainen lahja riittää, kun ei ole kyse tasakymmenistä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Hyvin Pertsa veistelee ...exPertti kirjoitti:Ei tuossa vaikeaa ole, mutta tämä elämä tahtoo olla sellaista että se on joko ostettava sellainen japanilainen muovinen kroppatyyny tai sitten lainattava sitä järveään ties minkälaisille soutajille. Tietty jos sen jotenkin onnistuisi rajoittamaan yhteen taitavaan vakiosoutajaan, joka tietäisi kaikki sen järven poukamat ja osaisi laiturissakin levähtää niin se vissiin olisi se optimijärjestely.Stinky kirjoitti:Joo, ei se järvi soutamalla kulu, mutta kun kyse ei ole seksistä vaan puhtaasti kropan ikävästä toista kroppaa kohtaa.
Kauhian vaikeeta taas selittää/ymmärtää?

Mahtaako tuollaista löytyä ...exPertti kirjoitti:No niin palstan sinkkumiehet. Haaste on esitetty.Stinky kirjoitti:^^Semmonen vakiosoutaja vois olla kiva. Kunhan se tietäis millon ongitaan ja millon ei. Ja sen pitäis osata korjailla/tehdä kaikkee pikkukivaa mun kotona jos mä nätisti pyydän. Mut siis kyse ei todellakaan olis parisuhdemeiningistä vaan ihan lainamiehestä. Semmosen vois kyllä laittaa hakuseen kun tuntuu että viimeaikoina tarvetta ois ollut..

^Mun tuurilla ei löydy!
Mut ei se mitään, hauskaa mä onneks osaan silti pitää ja kodin pikku remppahommat ja muut hoituu kyllä esim. mun työpaikan huoltoheppusten avulla
Ne on niin
Täytyykin lähettää niille kortti näin lomalta. Muut lähettelee kortteja thaikuista yms mutta mä laitan kortin meneen ihan täältä kotipaikkakunnalta.
Mut ei se mitään, hauskaa mä onneks osaan silti pitää ja kodin pikku remppahommat ja muut hoituu kyllä esim. mun työpaikan huoltoheppusten avulla
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)

Täytyykin lähettää niille kortti näin lomalta. Muut lähettelee kortteja thaikuista yms mutta mä laitan kortin meneen ihan täältä kotipaikkakunnalta.
Ne tykkää mustaLeevi kirjoitti:Kätevää ...Stinky kirjoitti:... kodin pikku remppahommat ja muut hoituu kyllä esim. mun työpaikan huoltoheppusten avulla![]()
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)