Homeboy65 kirjoitti:Ne treffit. Tavattiin kolmen sepän patsaan luona ja mentiin läheiseen mäkkäriin. Join kahvit ja se eukko tilasi kaksi (!) salaattia. Muutenkin XXL-kokoinen. Ajallisesti istuttiin siinä aika pitkään mutta se ei puhunut kovin paljon. Kertoi saaneensa kontakti-ilmoitukseensa - johon olin vastannut - muutaman vastauksen. Sitten se sanoi että lähettää tekstaria ylihuomenna JOS lähettää. Se ei lähettänyt. Ymmärsin yskän.
Ei tässä muuta, faijan luona tarvii käydä nostamassa posti ja lehti sisään ja kastella vähän kukkia kun se on reissussa. Ei suuri vaiva.
Homeboy
kastelija (ei housuihin)

Palstamulkulle viljaa ja muuta särvintä.
Ja vastaukset kommentteineen HOMIE Oylle PÖLKKYKIRJAIMIN. SE EI TARKOITA HUUTAMISTA.
Ne treffit. Tavattiin kolmen sepän patsaan luona
MIKÄ OLI AJATUKSESI KUN NÄIT HÄNET?
ja mentiin läheiseen mäkkäriin. Join kahvit ja se eukko tilasi kaksi (!) salaattia.
MIELESTÄNI SEKÄ OUTOA ETTÄ KALLISTA. JOKIN ASIA TUOHON AJOI. EN YMMÄRRÄ TUOTA JUTTUA.
Muutenkin XXL-kokoinen.
JA KAKSI SALAATTIA. SEN TÄYTYI OLLA JOKIN NS. PAKKOLIIKE, JOKIN ERIKOISUUS JONKA HÄN TAHTOI ANTAA ILMI?
Ajallisesti istuttiin siinä aika pitkään mutta se ei puhunut kovin paljon.
OLISIN HALUNNUT OLLA KÄRPÄNEN KATOSSA.
Kertoi saaneensa kontakti-ilmoitukseensa - johon olin vastannut - muutaman vastauksen.
ILMEISESTI HALUSI SANOA ETTET INNOSTU LIIKAA? VOI OLLA TOTTAKIN , MIKSEI OLISI...
OLIKO HÄN SINUSTA VIEHÄTTÄVÄ OLLENKAAN. TÄMÄHÄN OLISI PÄÄASIA...
Sitten se sanoi että lähettää tekstaria ylihuomenna JOS lähettää. Se ei lähettänyt. Ymmärsin yskän.
SANOIKO HÄN TOSIAAN jos LÄHETTÄÄ. EI HIRVEÄN FIKSUA KÄYTÖSTÄ.
SINUN ONNI OLI VARMAAN.
PYYDYSTÄ UUTTA. ÄLÄ OTA OMITUISTA.
Ei tässä muuta, faijan luona tarvii käydä nostamassa posti ja lehti sisään ja kastella vähän kukkia kun se on reissussa. Ei suuri vaiva.
NO EI, JA PERÄTI NORMAALI TYÖ!
PITÄISKÖ MINUNKIN KOKEILLA TREFFEJÄ IHAN NOIN LEHTI-ILMOITUKSELLA? SE OLISI JÄNNÄÄ. MUTKU OLEN KRANTTU. MUTTA EHKÄ KOETAN. TYTÖN ON HYVÄ OLLA NS. LUONNON HELMI!! HIHII.
HOMEGIRL MUUTEN SAATTAISI KELVATA!
STADINARSKA KIRJOITTI OMALLE PALSTALLEEN!