LäskiLauantai
LäskiLauantai
Jumalaut. Uskalsin uhmata vaakaa. Nytpä tiedän mitä painan vaikka en olis halunnutkaan... Myös mittanauha oli vittumainen.
Fat Camp ohjelmassa siis tästä ikuisuuteen.
Fat Camp ohjelmassa siis tästä ikuisuuteen.
- Pulkannaru
- Kitisijä
- RolloTomasi
- Kitisijä
Mä oon työttömämpi ku sä.elco kirjoitti:Mä oon taas työtön.
Pidemmän päälle tää alkaa käydä pirun tylsäks, mutta ei nyt ihmekään, ettei kukaan oo heinäkuussa halunnut lukea mun hakemuksia, vaikka olisinkin mielelläni mennyt rahaa vastaan oleskelemaan johonkin ilmastoituun paikkaan. Tosin sitten on vielä sekin, että pirulauta menee into noiden hakemusten kirjoitteluun.
Mä tiedän, että mul on isot tissit, mutta oikeuttaako se ryssien käyvän kadulla ihan pokkana kiinni tissiin???? Vittu kerkes karkuun ku olin läväyttämässä.
Eikö täällä saa saatana ees Lottoa viedä enää rauhassa ilman että vitun venäläiset käy kähmimään? Ja ei, ei ollu provosoivat vaatteet, tavallinen valkonen t-paita jossa lukee "Marmaris" ja on veneen kuvia.
ÄRSYTTÄÄ!!!!
Eikö täällä saa saatana ees Lottoa viedä enää rauhassa ilman että vitun venäläiset käy kähmimään? Ja ei, ei ollu provosoivat vaatteet, tavallinen valkonen t-paita jossa lukee "Marmaris" ja on veneen kuvia.
ÄRSYTTÄÄ!!!!
- RolloTomasi
- Kitisijä
Ryssät vittuun Suomesta, muslimit kans!
Mutta mihin ovat kadonneet Rokka, Viirilä, Koskela, Vanhala, Rahikainen, Määttä, Honkajoki, Lahtinen, Sihvonen, Salo, Lehto, Hietanen, Ukkola, Kariluoto, Sarastie, Jalovaara ja Suden Tassu?
Mutta mihin ovat kadonneet Rokka, Viirilä, Koskela, Vanhala, Rahikainen, Määttä, Honkajoki, Lahtinen, Sihvonen, Salo, Lehto, Hietanen, Ukkola, Kariluoto, Sarastie, Jalovaara ja Suden Tassu?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Hitto et tulee hienoo jälkee. Makkarin seinäkin kertaalleen maalattu ja nyt venaan että vois vetää toisen kerroksen päälle. Jos ois kännyyn piuha ni laittaisin kuvia galleriaan kiinnosti teitä tai ei
Laitan jahka saan ostettua sen hemmetin piuhan..
Mulla on ihanan hiki ja kädet vaan tärisee. Rankkaa hommaa. Nyt pitäs vaan saada joku ihailemaan tänne mun käden jälkeä. Mieluiten tonne makkarin puolelle.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Mulla on ihanan hiki ja kädet vaan tärisee. Rankkaa hommaa. Nyt pitäs vaan saada joku ihailemaan tänne mun käden jälkeä. Mieluiten tonne makkarin puolelle.