On tää ny perseestä. Keskiviikkona kolautin jalkapöytäni kaapin oveen ja siitä asti se on ollut enemmän tai vähemmän kipee. Eilen kävin maaliostoksilla ja jumbossa kaljalla ni johan sitä rupes kävelyn seurauksena särkemään ihan vitusti ja illalla se olikin sit taas mukavan turvonnut. Tänään kävelin 10min matkan tarjoustaloon ja kotimatka olikin sit taas yhtä helvettiä. Pien mustelma siinä edelleen on, mutta tuo särky ja turvotus pistää vituttamaan eniten. Varpaatkaan ei liiku ihan normaalisti. Helvetti että ihminen osaakin olla kömpelö
Niin, en tiedä. Tämä päivä mennyt levossa tota tarjoustalokeikkaa lukuunottamatta. Tai siis olenhan mä himassa kävellyt pitkin ja poikin kämppää mut muuten.
Huomenna sit tarvii kattoo kuin käy. Kirppiskeikkaa en väliin jätä! Tarttee ottaa särkylääkkeitä mukaan varuiks.
Huaahh!! Joku muakin vissiin vaivaa, kun avaan ketjut mikä stinkyllä on vaivana (voi varpaankynsikatketa!) ja mikä blissiä vituttaa (voi olla liian aurinkoinen päivä!). Nää on niin vakioita, voi jestas sentään! =D No eipä siinä, ei kai palsta muuten pyöri. Ikiliikkijat on keksitty.
Älä Lapitii lue tätä, taas tulee kitivalia. Tai sit luet ja otat lisää ölppää
Edelleen tuo jalkapöytä kipee ja vähän turvonnut. Saatanan saatana. Pakko kait sitä on lekurissa käydä
Edit: ei onneks murtumaa. Jotain massiivisesta hölpönpööstä se puhui. Ois antanut saikkua mutten jaksanut ottaa vastaan. Vältettävä kävelemistä ja lääkekuuri päälle.
Onnistuin taas telomaan itseäni. Alkaa olla jo enemmän sääntö kuin poikkeus, että aina koulutuksen tässä vaiheessa joku paikka sanoo naps. Heti kun irtoilevien varpaankynsien tuottamista tuskista tunnuttiin pääsevän eroon, niin pomppasin pottuvarvas edellä lattiaan. Sinne se muljahti nätisti päkiän alle ja on välillä niin helkutin kipeä. Eikä oikein suostu taipumaan kumpaankaan suuntaan. Mä tunnun aina saavan just nää venähdykset ja revähdykset, joille ei sitten oikein voi tehdä mitään. Harkitsin meneväni lekuriin tarkistuttamaan ettei sentään ole murtunut, mutta eipä siitäkään muuta taida kostua, kuin sen tiedon verran.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
No menkat on jo kuudetta viikkoa. Ensi viikolla menen lekuriin kuten ND suositteli. Tällä viikolla en pääse kun mies matkoilla ja tytsää en viitsi viedä lekuriin, joka tällä hetkellä päivystyksessä rempan takia. Turhaan pöpöjen keskelle.
No ainakin ovat olleet kivuttomat (kuten edellisetkin), mutta tänään on ollut ensimmäisiä menkkakipuja, ja voi jumalauta että ovat entisiin verrattuna kivuliaampia. Ihan kuin supistuksia, onneksi vain pienellä alueella ja muutaman kerran.
No nää vitun menkkakivut . Toissa yö meni valvoen, kämppää ympäri kävellen lämmin kaurapussi alavatsalla. Tänään oon ottanut jo 6 buranaa, kaks kerrallaan ku yks ei auta. Ens maanantaina aika gynelle. Auttakohan muut ku e-pillerit tähän kirottuun kipuun?
^Synnytys. Tosin, sitten harvoin kun sattuu niin se jumalauta sitten sattuu, vetää jalatkin alta. Se on Q synnyttämässä olisi. Mulla hävis menkkakivut. Mut hei, nyt on jo seitsemäs viikko menkoissa, perjantaina lääkäri. Hyvä, meinaten huippaa perkeleesti.
^Jep, mä en pysty nyt liikkumaan. Tuskin hengittämäänkään. Perkelesaatana! Vittu et vihaan tätä aikaa kuusta.
Jaa notta synnytys. Kukakohan mut raskauttais
Voi hemmetti, siis oot vuotanu 7 viikkoa? Ei ihme että huippaa