^Tapauskohtaista kai, mutta mun kuhmut on parantuneet parissa päivässä. Mustelma/musta silmä on kyllä jäänyt pidemmäksi aikaa - niiden paranemiseen menny pari viikkoakin.
^No hitsit. Mustaa silmää on hankalampi peittää kun tukan alla olevaa kuhmua..
Mun kuhmu on jo viikon ikänen Tosin mulla meni nahkakin vähän rikki et se varmaan vaikuttaa. Nyt kyllä tuntuu että se ois jo pienentynyt, toivottavasti ei ole vaan toiveajattelua...
Olohuoneeni isojen ikkunoiden alla on hölmöt pikkuikkunat suunnilleen kokoa 20x40cm. Tietyissä tilanteissa nämä pitäisi saada peitettyä kohtuullisen pienellä vaivalla. Sisäpuolelle ei saa verhoja ja ikkunoiden aukaiseminenkin on melkein mahdotonta.
Heittäkääs ehdotuksia ennenkuin menen oman pääni mukaan ja teen ylijäreän ratkaisun.
Bluntly kirjoitti:Olohuoneeni isojen ikkunoiden alla on hölmöt pikkuikkunat suunnilleen kokoa 20x40cm. Tietyissä tilanteissa nämä pitäisi saada peitettyä kohtuullisen pienellä vaivalla. Sisäpuolelle ei saa verhoja ja ikkunoiden aukaiseminenkin on melkein mahdotonta.
Heittäkääs ehdotuksia ennenkuin menen oman pääni mukaan ja teen ylijäreän ratkaisun.
Verhonpalat, kiinnitys verhokaupasta saatavalla muovilla päällystetyllä jousella ja parilla ruuvilla?
Lyhyt naamakirja-aiheinen kyssäri. En jaksa sitä ketjua kahlata.
Eli mitä se on ja jos siihen päättäisi liittyä voisiko siihen liittyä ikäänkuin "ulkopuolisena". Eli pysyttää omat tietonsa melko vähäisinä ja keskittyä tuttujensa kanssa hölmöilemiseen.
Siis "exPertin" kotisivuilla voisi olla nimi ilman kuvaa ja ei juuri muuta. Koettelin lukea privacy settingsejä yms. muttei oikein avaudu.
Bluntly kirjoitti:Määrittelet, että vain kaverit pääsee lukemaan tietojasi.
Edit: tai siis yleensä vain kaverit näkevät koko profiilin, muille et ole olemassa.
Miten muuten joku toinen pääsee lukemaan tällaisella rajoituksella olevien tietoja. Pitää tyyliin puhelimessa sopia, että laitan oikat tuolle ja tuolle?