Paha Keisari kirjoitti:Suvinen kirjoitti:Vielä enemmän OT, mutta nyt on ihan pakko osoittaa sormella, minkä takia Gat on tämän palstan ylivoimaisesti hauskin, älykkäin ja viihdyttävin kirjoittaja.
Näin toisinaan. Mutta osaa olla välillä myös vastenmielisin ja typerin.
Mutta eihän koko kitinää nussivaa maailmoineen olisi ilman G-miestä. Hän on Minä. Me muut olemma vain meitä muita.
Niin.
Minä olen Tie, Totuus ja Elämä.
Ei kukaan tule Lentävän Spagettihirviön tykö muuten kuin Minun kauttani.
Silti ainakin itseni mielestä olen viime aikoina osannut hillitä epävarmuus-aggressioitani netissä. Se ei tarkoita, että te muut ette olisi Perseestä ja Syvältä. Vaan että niinhän olette, sille en mitään voi. Eikä mun tarvi hukkua Perseeseenne. Tämä Kitinä vaan on hauska mesta juuri koska täällä on hyväksyttynä tapana flamettaa.
Itseeni (itseäni harhaisesti imarrelen) ehkä käy "Linnunradan käsikirja liftareille" kuvaus Zaphodista. Joka toki oli paljon reteempi jäbä kuin minä. Kaksi päätäkin. Muistinvaraisesti sitaatit sinnepäin:
"Hän oli selvästi älykäs, mutta ei kaikkina aikoina."
"Oli mahdotonta sanoa, olivatko hänen toimensa silkkaa neroutta vai lapsenomaista mokailua."
Suvinen kirjoitti:Gat on tämän palstan ylivoimaisesti hauskin, älykkäin ja viihdyttävin kirjoittaja.
*yrittää pysytellä roolissaan*
Mutta saako sillä Pillua? Edes sinulta?
Nyt kaduttaa ujouteni, etten heti nähdessä taittanut sinua selälleen baaripöydälle, ja suudellut sinua intohimoisesti. Etukäteen harkitsin myös viereisen hotellin huoneen varaamista jo ennen kohtaamista. Jos olisin onnistunut huijaamaan sinut sinne ja sammuttanut valot ettet näe minua, niin enköhän jotenkin olisi hoidellut sinut kosteaksi Alakäyrän käydä.
Edit: ja lisäksi vedin jo kotona itseni liian känniin rohkaisuryypyillä.
Mutta tietenkin hetikohta pamahdit paksuksi ja ihan pian synnytät. Onnea, oikeasti!!