Nyt riitti työnteko tälle päivää. Canned Heat soimaan ja rela olo päälle. Kertokaa mulle jotain kivaa! Oottehan kaikki kauheen onnellisia? Elämä hymyilee ja sinivuokot kukkii? Pankkitilit notkuu fyffee ja pihalla seisoo jaggeja ja citymaastureita? Puolisko on maailman paras ihminen ja ei niissä appivanhemmissakaan ole mitään vikaa. Lama ei paina, vaan duunia riittää vaikka muille jakaa?
Kertokaa mulle. Ja jos kaikki on päin vittua, niin laittakaa YV:tä, niin Dr. Feelgood auttaa!!
ninnithequeen kirjoitti:Hullu rekkis on poistunut asunnostani jo
Täytyy todeta että helvetin typerää oli ylipäätänsä päästää se sinne
Tääl oli paljon sen omaisuutta viel, tärkeitä papereita jne. Ei se pahaa tehny, ihan hauskaa meil oli. Ja pakko se raukka oli pistää vähän lepäämään sitte kans, ei meinannu yöllä henkee saada
Mut sano ny tollaselle että lekuriin heti, ei se usko.
^Jos mua kohdeltais tollain ku se sua, ni mä sanoisin hepulle ku hepulle, että painuis helvettiin mun elämästä... *syvä huokaus*
Mitä vittua sä sitä säälimään, oli sairas tai ei??? Ei se sairaus oikeuta kohteleen ketään tollain! Typerys.
Stinky kirjoitti:^Jos mua kohdeltais tollain ku se sua, ni mä sanoisin hepulle ku hepulle, että painuis helvettiin mun elämästä... *syvä huokaus*
Mitä vittua sä sitä säälimään, oli sairas tai ei??? Ei se sairaus oikeuta kohteleen ketään tollain! Typerys.
Niinpä. Kukaan ei oikeen tajuu. Huoh. Ku en oo ihan kaikkea teillekään kertonu. Ja oon liian kiltti.
Nehemiah James kirjoitti:Nyt riitti työnteko tälle päivää. Canned Heat soimaan ja rela olo päälle. Kertokaa mulle jotain kivaa! Oottehan kaikki kauheen onnellisia? Elämä hymyilee ja sinivuokot kukkii? Pankkitilit notkuu fyffee ja pihalla seisoo jaggeja ja citymaastureita? Puolisko on maailman paras ihminen ja ei niissä appivanhemmissakaan ole mitään vikaa. Lama ei paina, vaan duunia riittää vaikka muille jakaa?
Kertokaa mulle. Ja jos kaikki on päin vittua, niin laittakaa YV:tä, niin Dr. Feelgood auttaa!!
ninnithequeen kirjoitti:
Tota....mielummin kavereita ku että se on kirveen kans oven takana.
Eli sä meinaat että sun tarvii tehä aina niinku se sanoo, pitää se hyvällä tuulella, paapoa, ruokkia jne ettet vahingossakaan suututtais sitä? Muuten tulee kirveestä?
Jep, tommosia kamuja hanki ihmeessä lisää.. Hyvää lyhyttä tulevaisuutta sulle sit vaan.
ninnithequeen kirjoitti:Trust me, sen kans kannattaa olla hyvissä väleissä.
"Ette tiedä kaikkea, meillä on sitä ja tätä" lienee hyvin tyypillinen parisuhdeväkivallan uhrin kommentti. Väkivaltainen osapuoli on saanut toisen alistettua asemaan, jossa tämä pitää itseään syypäänä toisen tekemisiin, mikä luonnollisesti on molopään tarkoituskin. Valitettavasti siis tilanteesi ei ole erityinen, vaan ihan simppeli alistetun ihmisen tapaus.
Kaikkihan lähtee siitä, miten ihminen arvostaa itseään. Ihminen sallii itseään kohdeltavan juuri niin hyvin tai huonosti kuinka hän itseään arvostaa. Ninni, sun kannattais hakea ammattiapua ihan kaikella hyvällä. Sä tunnut olevan tuuliajolla. Muuten sä todennäköisesti tuksuilet läpi elämäsi.