Tuhkamunien tiistai
- Riemumieli
- Kitisijä
Tuhkamunien tiistai
Noita tuntuisi merkkihuolloista löytyvän. Tänään jonkun tapin pitäisi soittaa, saa nähdä, ehtiikö ennen huomista.
Paras päivä ikinä.
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
-
ninnithequeen
Toi oli varmaan retorinen kysymys? Tai sitten sulla on uusi vaiva?ninnithequeen kirjoitti:Kontula nähty ekaa kertaan puoleen vuoteen, kyl mut vielä muistettiin
Pieksin pari kaveria (biliksessä) ja väsähin jo alkuillasta ja tulin kotiin kattoo telkkuu.
Onko musta tullu wanha???
Ihon korvennusaste oli sitä tasoa että illalla vain rasvaa ihoon hivelin ja sen päälle lepäsin! Jäi siis Ninni ja hehkeät ystävänsä näkemättä.
Pyyhin Netikettiin..
-
Onslow
-
Rouva Pupu
-
Onslow
YT?Onslow kirjoitti:Jaa a. En tiedä kun en ole hakenut oikeastaan minnekäänRouva Pupu kirjoitti: Koskas uus duuni alkaa?
Palasin vaan takaisin asiakkaalta pääkonttorille. Kai täältä talon sisältä jotain uuttaa hommoo löytyy..
Kuuri vuotta on aika raju mitta projektille, meilläkin ollut yksi "projekti" jo 10 vuotta päällä, mutta varmaan annetaan kenkää jo palvelulle?
Pyyhin Netikettiin..
-
ninnithequeen
-
tuulenpuiska
-
milli
-
SikaMika
Väänsin paskan housuuni
se on ihana 
En vainenkaan. Uuden Elämän ensimmäinen päivä menossa. Näihin aikoihin olen viime aikoina toipuillut aamiaisesta, tänään heräsin tavoiteaikaan (klo 10) ja painelin suoraan pyärälenkille. Aamiaisen jälkeen täyttelin lippulappuja ja iltapäivän fillaroin niitä nakellen ympäri kaupunkia. Ei ole palanut yhtään savuketta enkä ole nauttinut paskaruokia saati -juomia. Uuden Elämän kuusi ensimmäistä tuntia ovat olleet hurja suksee...
En vainenkaan. Uuden Elämän ensimmäinen päivä menossa. Näihin aikoihin olen viime aikoina toipuillut aamiaisesta, tänään heräsin tavoiteaikaan (klo 10) ja painelin suoraan pyärälenkille. Aamiaisen jälkeen täyttelin lippulappuja ja iltapäivän fillaroin niitä nakellen ympäri kaupunkia. Ei ole palanut yhtään savuketta enkä ole nauttinut paskaruokia saati -juomia. Uuden Elämän kuusi ensimmäistä tuntia ovat olleet hurja suksee...
- Riemumieli
- Kitisijä
-
ninnithequeen
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
- Pulkannaru
- Kitisijä
Taidan lopettaa etätyöt tältä päivältä justiinsa nyt.
Aamulla pitää olla työasioissa menossa jo klo 0700..
Loma tulee kyl tarpeeseen.
Aamulla pitää olla työasioissa menossa jo klo 0700..
Loma tulee kyl tarpeeseen.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.