Kai sulla on jo lähestymiskielto? Tai jos ei, sellanen on varmaan haussa?ninnithequeen kirjoitti:Josko sit sais olla jo rauhassa?
Infernaalinen tiistai
Sanamuoto on sellainen ettei sitä tajua tietämättä asiasta. Jotakin väliltä sait turpaasi -> annoit jollekin turpaan rekkamiehen kanssa. Ei sillä, ei kai minun ole väliäkään tietää.ninnithequeen kirjoitti:Tää lähtee koht sovitteluun, vanhaa tammikuista pahoinpitelyä hullun rekkiksen kans. Onneks on viranomaiset paikalla....
Josko sit sais olla jo rauhassa?
Suomi on kyllä siitä hassu maa, että jos joku haluaa piinata sinua niin hän voi tehdä sitä uskomattoman pitkään ja kekseliäästi. Sanktiot ovat lähestymiskiellossakin pienet. Ja kaikkein pahinta on lähestymiskiellon täydellinen toimimattomuus yhteishuoltajuudessa.
Tsemppiä, minusta olet hyväsydäminen ihminen.
Came here for school, graduated to the high life
- Pulkannaru
- Kitisijä
- Pulkannaru
- Kitisijä
^
En minäkään stressaa töiden takia. Mutta yhteistyökumppanit stressaa ja purkavat vihansa muhun

En minäkään stressaa töiden takia. Mutta yhteistyökumppanit stressaa ja purkavat vihansa muhun

Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
- Riemumieli
- Kitisijä
- Riemumieli
- Kitisijä
Aika itsekästä, että kaverillasi on kaksi miestä. Ainakin toinen joutaisi sinulle, kele!11!!Vesper kirjoitti:Sossupoke: Juhannuksena kaksi ystävättären miestä tunnusti rakkauttaan, se yks josta jo vappuna tilitin ja sitten eräs toinenkin, joka on vihjaillut asiasta lievästi jo vuosi sitten.
Paras päivä ikinä.
- Riemumieli
- Kitisijä
- Riemumieli
- Kitisijä
Miehelle teot merkitsevät paljon enemmän kuin puheet, joten en usko, että sinulla on syytä huoleen. Joskus asiat vain kestävät oman aikansa, mikä harmittaa sellaista, joka haluaa selvittää ja sopia nyt heti.sipsi kirjoitti:Näin se voi kyllä olla. (Cosmopolitanin horoskooppikin suositteli sovintoseksiä.) Osaan kyllä puhua, mut nyt tuli puhuttua asiat todelliseen umpisolmuun.
Paras päivä ikinä.
Melko rauhottava viesti, kiitos. Mut en vaan oikein tiedä, et pitäiskö mun pyytää anteeks vai antaa toisen olla rauhassa. Ja jos pyydän anteeks, niin voiko sen tehdä ilman mitään "perusteluja" et mitä pyytää anteeks..Riemumieli kirjoitti: Miehelle teot merkitsevät paljon enemmän kuin puheet, joten en usko, että sinulla on syytä huoleen. Joskus asiat vain kestävät oman aikansa, mikä harmittaa sellaista, joka haluaa selvittää ja sopia nyt heti.
Aah, rankkaa draamaa kesähelteellä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
- Riemumieli
- Kitisijä
Olisi pitänyt sanoa, että yleensä on näin, sillä jokainen on oma yksilönsä. Anteeksi pyytäminen on aina paikallaan ja sen jälkeen voi antaa toisen olla rauhassa, jos toisesta siltä tuntuu. Toivottavasti kommunikointi sujuu molempiin suuntiin, eikä kysyvä tieltä eksy.sipsi kirjoitti:Melko rauhottava viesti, kiitos. Mut en vaan oikein tiedä, et pitäiskö mun pyytää anteeks vai antaa toisen olla rauhassa. Ja jos pyydän anteeks, niin voiko sen tehdä ilman mitään "perusteluja" et mitä pyytää anteeks..Riemumieli kirjoitti: Miehelle teot merkitsevät paljon enemmän kuin puheet, joten en usko, että sinulla on syytä huoleen. Joskus asiat vain kestävät oman aikansa, mikä harmittaa sellaista, joka haluaa selvittää ja sopia nyt heti.
Paras päivä ikinä.
Voisitsä lopettää nää jeesustelut?Riemumieli kirjoitti:Olisi pitänyt sanoa, että yleensä on näin, sillä jokainen on oma yksilönsä. Anteeksi pyytäminen on aina paikallaan ja sen jälkeen voi antaa toisen olla rauhassa, jos toisesta siltä tuntuu. Toivottavasti kommunikointi sujuu molempiin suuntiin, eikä kysyvä tieltä eksy.sipsi kirjoitti:Melko rauhottava viesti, kiitos. Mut en vaan oikein tiedä, et pitäiskö mun pyytää anteeks vai antaa toisen olla rauhassa. Ja jos pyydän anteeks, niin voiko sen tehdä ilman mitään "perusteluja" et mitä pyytää anteeks..Riemumieli kirjoitti: Miehelle teot merkitsevät paljon enemmän kuin puheet, joten en usko, että sinulla on syytä huoleen. Joskus asiat vain kestävät oman aikansa, mikä harmittaa sellaista, joka haluaa selvittää ja sopia nyt heti.
Pyyhin Netikettiin..
Äh, se "yleensä" on ihan itsestäänselvyys.Riemumieli kirjoitti: Olisi pitänyt sanoa, että yleensä on näin, sillä jokainen on oma yksilönsä. Anteeksi pyytäminen on aina paikallaan ja sen jälkeen voi antaa toisen olla rauhassa, jos toisesta siltä tuntuu. Toivottavasti kommunikointi sujuu molempiin suuntiin, eikä kysyvä tieltä eksy.

Aion pyytää kuiteski anteeks tavalla tai toisella, vaikken mitään niin pahaa ole tehnytkään..lähinnä aiheutin tahtomattani toiselle paskan fiiliksen. Kiitos sulle avusta!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
- Riemumieli
- Kitisijä
- Riemumieli
- Kitisijä
- RolloTomasi
- Kitisijä
Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vakuuttuneemmaksi tulen siitä, että elämä on kuin elokuvaa, ja ne, jotka muuta väittävät, no, puhuvat yksinkertaisesti paskaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Siivosin, pyykkäsin, tiskasin (no kone!), kokkasin, trimmasin nurkat, ajoin nurmikon, täytin kastelusaavin, kastelin kaikki kasvit ja aion vielä auringon vähän käännyttyä sadettaa nurmikon. Jos mulla olis vaaleaa rommia, tekisin oman pihan rehottavasta mintusta mojiton. Mut kun ei ole, ehkä ihan kaikkea muuta kylläkin. Tartten selkeesti isomman baarikaapin. Jos nyt sitten söisin ne kokkaukset...
Work like a captain, play like a pirate.