Homeboy65 kirjoitti:Safkaa...
Ensi viikonlopun jälkeen taidan aloittaa nänänvalkaisukauden. Ei kuitenkaan enempää kuin kaksi viikkoa.
Vitsi:
- Mitä eroa on Homeboylla ja kamelilla?
- Kameli voi olla pitkän aikaa juomatta.
Eilen tein periaatepäätöksen lopettaa iltapäivälehtien ostaminen. Eihän se mikään yllätys ole että ns. keltainen lehdistö kirjoittaa kaikenlaista shittiä, mutta kun annetaan 6-8 palstaa Matti Vanhasen pikkutuhmille tekstareille tai tiedolle että juomamme maito onkin enimmäkseen ruotsalaista, niin...antaa olla.
Clashin "Cut the crap"-LP tuli tsekattua. Aika hyvä.
Ei nyt enempiä.
Homeboy
donitsiperse
Terve Homie ja muut!
Mulla on asiat aika hyvin kuitenkin. Matkustelua ollut ja sen jälkeen aika tavalla senjälkeistä ongelmaa fyysisesti. MUTTA nyt on taas kunto kohdallaan ja valoista.
Ei olisi pitänyt ehkä laittaa tätä edellistä. Se on niin pientä kuitenkin!
NENÄNvalkaisukausi? No, sehän on ihan ookoo. Kuinkahan sitten pystyt siihen jos olet punaistuttanut sitä ennen, huh?
Vitsi oli hyvä! Mutta osoita olevasi kameli!!
Iltapäivälehdet ovat joskus siis tosi ärsyttäviä, mutta se on niiden tehtävä. Asia, jota minä mietin ja ihmettelen on se, eikö nämä kaikki ihmiset tosiaankaan huomaa sitä joka puolella olevaa kusetusta, joka liittyy juuri asioiden vatvomiseen ja tekaistuihin juttuihin ja ärsytyksiin.
Minua joskus harmittaa se kuinka sama ihminen joka tekee tuottavaa työtä fiksusti voi olla sitten joitain päätömiä asioita uskova tai muuten kykenenmätön omaan herkempään ajatteluun!
On suorastaan virkistävää nähdä joskus aidosti lahjaton ihminen joka alueella tai sitten aidosti älykäs ihminen joka alueella!
Rajoittuneisuus on pahasta! Siksi vieläkin sanon, etten voi tajuta kuinka joku täällä oikeasti asettaa itsensä muiden yläpuolelle. Minäkin aloitin niin vitsinä, kun en edes voinut kuivitella, että joku ottaisi sen todesta!!
Mutta se siitä. Homie! Minä kannustan sinua, koska sinunlaisiasi hauskoja, rentoja älykköjä tarvitaan maailmassa. Mutta pidä vaan se nenänvalkaisukausi ja vaikka terveellinen jakso, koska pysykäämme terveenä hyvin!!!
Toivoo Stadinarska