bliss kirjoitti:Taidan jättää kuntosalin väliin tänöään ja rehellisesti laiskotella. Tää säätila masentaa mua
Mikä teillä nyt on? Paras mahdollinen ilma höntyillä sisätiloissa.
Mä haluun mennä kuntosalille fillarilla, mutta tuolla ei pysty fillaroimaan kun lähtee lentoon tuulen mukana.
Laiskottelu tekee hyvää pään sisäpuolelle.
Lilo kirjoitti:No ei todellakaan huvita. Onks pakko jos ei haluu?
Ei ole. Onneks mulla on niin ihQ pomo, että se sanoi että ei oo pakko olla töissä jos ei huvita. Että mene ennemmin kotiin/leffaan/spinnaamaan, ei ole häneltä pois kun multa kuitenkin tulee aina priimaa kamaa sovittuun päivämäärään mennessä. Nii!
JOS mulla olis pyyhe mukana, menisin nyt salille ja sieltä suihkun jälkeen leffaan.
Pakko mennä tänään lenkille, kelistä viis. Muuten saattaa saavutettu Juhannus09 tavoite lipsahtaa hieman yli.
Ja seuraava tavoite onkin Joulu09 samoilla vähennyksillä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Jaa se onkin tää päivä, eikä vaan mä, mikä mättää. Syön aamupalaksi Panttereita ja yritän heräillä. Ylhäällä ollut puoli kymmenestä, mutta kun ei lähe niin ei.
Eka päivä töissä operaation jälkeen. Näköjään koipi ehtii vajaassa parissa vkossa tottua lepuuttamiseen ja vihoittelee nyt. Mutta ei auta, lisää rasitusta pikku hiljaa ja ensi vkolla ehkä jo futista.
Olin Junpossa viime torstaina ja ostin sikahienon Slipknot-paidan.
Orastavaa migreeniä hartiajumituksesta, joten ei jumpalle täälläkään. Sen sijaan katon loppuun Dickensin Bleak Housen ja sit ehkä kirjastoon, jos jaksaa. Pitäis jaksaa!
Miten toissapäivänä saatto olla loistoilma ja nyt näin paska? Jotain rajaa hei!
Daah, taas meni huippisarvaukset oikein. Vielä kun tuloskin oli etukäteen tiedossa.. Mutta hyvä Nanna, oisit voinu ottaa pipon pois sitä lopun ulvomiskohtausta varten, mutta well done muuten
Oikeesti ei paljon vähempää vois kiinnostaa mut olinpahan taas oikeessa.
Lenkillä tuli käytyä. Oli aika viileä keli ilman takkia, mut metsässä ei onneksi tuullut pahasti.
Hella lämpenemässä jotta lämpenee itsekkkin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.