Voi vittu edellisille kolmelle. Onko teiltä deletoitu empatia ja annettu tilalle vahingonilo? Tiäsin et se on poliisikoulus yks kurssi mut että muuallakin. Voi yäk.
Lapitii kirjoitti:Onko teiltä deletoitu empatia ja annettu tilalle vahingonilo?
Mulla taitaa mennä itsellä vähän liian hyvin, kun ninnin koukerot tuntuvat lähinnä ei-kai-jumalauta-taas-eikö-se-nainen-ymmärrä-olla-vähintäänkin-hehkuttamatta-jokaista-tapaamaansa-könsikästä-hutulta. Todennäköisesti ninnin tarinoihin on liian vaikea hypätä mukaan myötäeläen, ja sitten vain ylenkatsoo häntä. Kyllä mä tästä itseni tunnistan, mutta ilmeisesti en vaan osaa mieltäni malttaa, kun usein tulee piikiteltyä.
Mulla taitaa mennä itsellä vähän liian hyvin, kun ninnin koukerot tuntuvat lähinnä ei-kai-jumalauta-taas-eikö-se-nainen-ymmärrä-olla-vähintäänkin-hehkuttamatta-jokaista-tapaamaansa-könsikästä-hutulta. Todennäköisesti ninnin tarinoihin on liian vaikea hypätä mukaan myötäeläen, ja sitten vain ylenkatsoo häntä. Kyllä mä tästä itseni tunnistan, mutta ilmeisesti en vaan osaa mieltäni malttaa, kun usein tulee piikiteltyä.
Kuule, ei mulla ollu ku se yks könsikäs, joka paljastui työttömäksi jäätyään täysin kahjoksi. Mut joo, pitäähän teillä olla viihdykettä, vaikkakin sitten toisen kustannuksella, eikö?
Mulle on aivan sama vaik ois aikasemmin palstalla hehkutellu. Hehkutellaan sillon kun sen aika on. En oo täs mitenkään niinku Ninnin puolella varsnaisesti, tollanen ilkkuminen vaan on vitun tyhmää.
PS: Et ole ihan täydellinen ihminen itsekään, vaikka niin kernaasti sitä kuvittelet.
Lapitii kirjoitti:Et ole ihan täydellinen ihminen itsekään, vaikka niin kernaasti sitä kuvittelet.
Enkö juuri käytöstäni anylysoidessani välillisesti myöntänyt, että empatiakyvyttömyyteni eli epätäydellisyyteni on syynä piikittelyilleni. Sun kannattasi fokusoida tarmosi näihin lukuisiin muihin tölväilijöihin, jotka eivät edes sen kummemmin vaivaudu tölväisyään selittelemään.
Itellä ei niin hyvä päivä, tai oikeastaan viikko. Kolottaa, ja meinaa tulla kipiäksi juuri niinsanotun kesäloman alkaessa. Kävin tosin eilen terveystarkastuksessa, ja olin sen hoitsun mielestä "terve, nuori nainen". Joo.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Lapitii kirjoitti:Et ole ihan täydellinen ihminen itsekään, vaikka niin kernaasti sitä kuvittelet.
Enkö juuri käytöstäni anylysoidessani välillisesti myöntänyt, että empatiakyvyttömyyteni eli epätäydellisyyteni on syynä piikittelyilleni. Sun kannattasi fokusoida tarmosi näihin lukuisiin muihin tölväilijöihin, jotka eivät edes sen kummemmin vaivaudu tölväisyään selittelemään.
Ehkä he ovat Lapitiin mielestä kehityskelvottomia. Tarmo kannattaa tietenkin fokusoida sellaisiin tahoihin, joilla on edellytyksiä muuttaa käytöstään parempaan.
Sä olet kyllä typeryydessäsi niin hauska. Oot lopullisesti vahvistanu stereotypiat kytistä. Ihme kyllä mainostat sitä enää vain noin joka toisessa vietissäsi. Ilman sua palsta ei elä. Eikä yteiskunta toimi. Lisää näitä!
prosessi kirjoitti:Ehkä he ovat Lapitiin mielestä kehityskelvottomia.
Köh, haluan huomauttaa että pääosin en ajattele näin. Älä laita sanoja mun suuhuni.
En laittanutkaan, käytin ovelasti sanaa "ehkä" spekuloidessani motiivejasi, jotta et voisi väittää minun laittaneen sanoja suuhusi. Valitettavasti taktiikkani epäonnistui, ja väitit silti.
Prosessille ja gandhille: Voi jessus, en oikein lukenu, olen kännissä, sori. Ymmärsin varmaan väärin ja nyt on jo kiire! Loistopäivä pelata petankkii ja kätköillä. Aaargh 10 min kuluttuu pitäs olla tos puistos, teiän syy jos oon myöhäs!