Täältä sen näkee. Itse yllätyin miten alhaalla listalla on 00100, kaikennäköiset Itä-Pakilat ja Karkialammet menivät ohi. Keskustassa taitaa asua paljon opiskelijoita.
Listalla puolivälin alapuolella. Aika eläkeläismummo / opiskelijavoittoista aluettahan tämä on, ja vasta muutaman viime vuoden aikana on tullut vähän uudempaa kovemman rahan asuntorakentamista.
Asun rikkaalla alueella! Vastapäiseen Fenno-hotelliin muuttaa lauma rikastajia ulkomailta. Tutkimuksen mukaan jokainen maahanmuuttaja tuo Suomelle 300,000 euron säästöt, joten tuota voisi kutsua vaikka rahasäiliöksi.
Tämä missä me asutaan on hiukan molempia. Törkeän paljon opiskelijoita, sossun taloja muutamia, pienen askeleen päässä ökytaloja :D Asutaan tälleen hyväosaisten alueella, jonka ympärillä on sossun taloja :D
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Rouva Pupu kirjoitti:Tämä missä me asutaan on hiukan molempia. Törkeän paljon opiskelijoita, sossun taloja muutamia, pienen askeleen päässä ökytaloja Asutaan tälleen hyväosaisten alueella, jonka ympärillä on sossun taloja
Postinumerollamme taas on saarekkeina omakotialueita eri vuosikymmeniltä ja sitten kerrostaloalueita. Tuntuisi, että on aika vaihtelevaa tulotasoa.
Hmm.. ei mitenkään tavallista suurituloisemmalla alueella, tosin oma palkka oli viimevuonna melkein kaksikertaa tuon keskiverron Tänä vuonna "vain" 1,5 kertainen.. mutta mulla onkin nyt yksi työpaikka vähemmän
Korkealla ollaan rankingissa, mutta voittaako sillä sitten jotain?! Ihan ei ole mun tyylistä possea ympärillä, mutta sou not, kaverit asuukin ihan muualla.
En jaksa selata tuota listaa, mutta veikkaisin nykyistä kaupunginosaa melkolailla vähätuloisten alueeksi. Kuukauden päästä asuttamaamme aluetta voisi ympäröivistä taloista päätellen luulla keskimäärin melko hyvätuloisten asuttamaksi.
Ei näköjään nykyinen alue ole edes alimmassa kolmanneksessa, mutta tuleva melkolailla kärjen tuntumassa. On tosin niin uusi alue, että tuosta laskennasta on ihmismäärä vähintään tuplaantunut.
Olipa hauska huomata miten lapsuuteni lintukoto Jalkaranta oli sijoittunut listalla. Ja millaisen kirin Meilahden sairaala-alue oli tehnyt 12 vuodessa.
NuoriD kirjoitti:Esim. lasten koulussa ei taida olla ainoatakaan ruskettunutta henkilöä.
Ottamatta kantaa siihen, onko tuo edes tavoittelemisen arvoinen asia, totean, että ei muuten pidä paikkaansa. Vähäseimmässä määrin kyllä. Se pitää paikkansa, että sinivuokkoja ei näy ihan yhtä usein kuin esimerkiksi paperi- ja sementtitehdastyöläisten kortteleissa aikoinaan. Se luo omalla tavallaan turvallisuuden tunnetta. Mutta kyllä ne hyväosaisetkin osaavat perheriidat viedä niin pitkälle, että sinivuokkoja tarvitaan rauhoittelemaan tilannetta. Vaikka omalle kohdalle ei ole mitään sattunut, niin voisi kuvitella, että alue sinällään houkuttelisi kutsumattomia yövieraita tai kesälomien aikaan "remonttimiehiä".