Aika palata hyöhensaarilta. Nimittäin kolme varttia vääntänyt vuorokausiraporttia päälliköille tutkinnan näkökulmasta Pirkanmaalla. Sitten puoli kybä se joka arkipäivä esitelmöidään heille. Päälliköitä kuulemma kiinnostaa tämä ihan yhdellätoista
^No kyl se multa sai sympatiapisteitä kun noi reportterit juoksi sen perässä lentokentällä kyselemässä ja Virpi vaan jaksoi hymyillä ja kertoa yksityiselämänsä pysyvän yksityisenä.
Sa parkkiinnutti nahkansa ja pinnoitti itsensä teflonilla niissä doupingsotkuissa. Eihän tuossa nartussa kyllä mitään vikaa ole. Reissunainen, joten on Jarilla ainakin omaa aikaa rutkasti tarjolla. Saas nähdä miten liitto kestää kun molemmat luuhaa nurkissa vuoden ympäri.
Yleensä "Vakka kantensa valitsee"? Eikö niin? Jaksanut en pitää kynttilääni vakan alla pidempään. Palatakseni tähän Sarasvuo kuksii Kuitusta melodramatiikkaan.
Johan tässä työpöydän ääressä on ehtinyt olemaan kolme varttia -> kotiin.
Huomenna on kyl palaverin jälkeen kiirettä liikaakin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Pihatöitä tuli tehtyä 3 tuntia. Eikä pihasta sitä oikein edes huomaa.. Ainakin flunssa taitaa olla just ohi, kun puski hikeä siihen malliin.
Pitäisköhän olla (väkisin) otettu, kun jossain päin lähinaapurustossa asuvat pari n 15-16v tyttöä meni ohi ja luulivat olevan kuulemiseni ulottumattomissa kun yksi kysyi toiselta "huomaskohan se kun mä keinutin persettä niiiiiin paljon kun pystyin kikakikakikakika" ja toinen vastasi "niiin mäki kikakikakika" Taitavat olla mulle aikalailla liian nuaria.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.