Minne olet menossa?Paha Keisari kirjoitti:Humm. 5 tuntia päästä Forexiin ja huomenna lentokentälle. Jaksais enää mitää töitä tehä..
Pillu-Perjantai
Enbliss kirjoitti:Unohdatko mitä duunia mä teen...NuoriD kirjoitti:No shit?bliss kirjoitti: Hauska tapa noilla kiinteistönvälittäjillä kuvata myytäviä asunoja. Huoneet näyttää kauhian paljon suuremmalta kuin ne todellisuudessa ovat
Yleensähän mainoskuvat kuvaavat todellisuutta viiltävän tarkasti.

Mähän juuri yritän sanoa, että totta kai mainoskuvissa kohde yritetään yleensä saada näyttämään mahdollisimman hyvältä, ja sinä varsin hyvin tiedät sen.
Tosin hämmentävä tieto minulle oli, että joidenkin halpojen tuotteiden (esim. halpa mehu) pakkaus yritetään tehdä halvan näköiseksi (esim. halvan näköinen piirrospakkaus), koska asiakas haluaa ostaa halpaa. Jos sama mehu olisi yhtä halpa, mutta pakkaus olisi tyylikäs, ei syntyisi vaikutelmaa halvasta ja asiakas ei ostaisi.
Onpas laitettu hella erikoiseen paikkaanbedlam kirjoitti:Ooostakaa oostakaa
http://www.lki.fi/pdx/aureakodit/fin/in ... 01__id=485

Nätti kämppä muuten. Luulis olevan helppo myydä.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Viimeinen päivä lomatuurausta menossa pariin viikkoon.
Jos illalla jaksais kuurata kiukaan kuvauskuntoon ja lauantaina purkais sen pois. Ehtisköhän ostaa uuden jo lauantaina
Mitähän vielä tekisi.
Jos illalla jaksais kuurata kiukaan kuvauskuntoon ja lauantaina purkais sen pois. Ehtisköhän ostaa uuden jo lauantaina

Mitähän vielä tekisi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Joo. Ota joku killeri pääkallo olkapäähän. Tai Anna-Kaisa Hermunen.bliss kirjoitti:Tarttis käydä varaamassa aika...
Kiitos, mutta en tarvii ehdotuksia kuvan aiheestaOnslow kirjoitti:Joo. Ota joku killeri pääkallo olkapäähän. Tai Anna-Kaisa Hermunen.bliss kirjoitti:Tarttis käydä varaamassa aika...

Jatkan ja korjautan jo olemassa olevaa.
- Pulkannaru
- Kitisijä
^^
ja mulla 3 parisänkyä
Taidankin ostaa Kota-valurautakiukaan Kota Family L-mallin tilalle.
Taitaa kyl maksaa liki 3*hinnan, ei kai kuitenkaan tonnia.
ja mulla 3 parisänkyä

Taidankin ostaa Kota-valurautakiukaan Kota Family L-mallin tilalle.
Taitaa kyl maksaa liki 3*hinnan, ei kai kuitenkaan tonnia.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
- Pulkannaru
- Kitisijä