Kulli-Keskiviikko
-
- Kitisijä
Tulipa jälleen kerran todistettua Lahden motarilla että Volvo V70:sen puikoissa olevat mieskuskit ovat täysiä idiootteja.
Klo 7:40 aamulla, motarilla ruuhka-aika, oikea kaista rekkavetoisena ajaa 85 kmh ja vasen kaista sujuvasti 125 kmh. Vulvakuskille tuo ei riitä vaan kaveri roikkuu metrin päässä puskurista, räpsyttelee valoja, ajaa pujotellen pientareelta keskikaistan päälle, lasinpyyhkijät täysillä päällä ja kuski tietenkin luuri korvalla.
No päästin siten miehen ohi ja se ryntäsi seuraavan perseeseen kiinni sama show päällä. No seuraava ei päästänyt sitä ohitse, kun senkin edellä oli tasainen jono niin pitkälle kuin silmä kantoi. Ajettiin siinä sitten 20 kilsaa peräkanaa ja yhtä aikaa oltiin kehä 1:sen rampilla. Notta kannatti varmaan moinen hermoilu ihan saatanasti.

Klo 7:40 aamulla, motarilla ruuhka-aika, oikea kaista rekkavetoisena ajaa 85 kmh ja vasen kaista sujuvasti 125 kmh. Vulvakuskille tuo ei riitä vaan kaveri roikkuu metrin päässä puskurista, räpsyttelee valoja, ajaa pujotellen pientareelta keskikaistan päälle, lasinpyyhkijät täysillä päällä ja kuski tietenkin luuri korvalla.
No päästin siten miehen ohi ja se ryntäsi seuraavan perseeseen kiinni sama show päällä. No seuraava ei päästänyt sitä ohitse, kun senkin edellä oli tasainen jono niin pitkälle kuin silmä kantoi. Ajettiin siinä sitten 20 kilsaa peräkanaa ja yhtä aikaa oltiin kehä 1:sen rampilla. Notta kannatti varmaan moinen hermoilu ihan saatanasti.

Viimeksi muokannut Onslow, 03.06.2009 9:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
Homoa on. Muija puskee himasta tekstaria, et jos et tänään imuroi, niin pyytää äitinsä huomenna imuroimaan. Ja joka tapauksessa aikoo pyytää äitinsä siivoamaan meidän kämpän ennen lapsen syntymää.
Töissä sitten ryhmämme laiskapaska on TAAS saikulla ja joudun tekemään sen paskahommia. HOMOOOOOOOOOOH!
Töissä sitten ryhmämme laiskapaska on TAAS saikulla ja joudun tekemään sen paskahommia. HOMOOOOOOOOOOH!
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Käsitykseni on, että monet ihmiset tuovat omat henkilökohtaiset ongelmansa liikenteeseen.NuoriD kirjoitti:Ei tuossa ole tosiaan mitään järkeä.
Kokonaan toinen juttu on, jos vasemmalla kaistalla on edessäpäin tilaa, mutta tuossa tilanteessa show on aivan turha.
Siitä, että auttaako tuo raivoaminen hetkellisesti ongelmiin vai pahentaako se niitä minulla ei ole käsitystä. Jos jollakin on road ragesta omakohtaisia kokemuksia niin kertokaa pois.
Came here for school, graduated to the high life
- McJanne
- Kitisijä
Hassu yhteensattuma, mun vulgassa oli melekein sama rekkari, api-945, muistaakseniOnslow kirjoitti:http://kitina.net/pictures/7376.jpg

Kirjoitan tätä alasti
- Riemumieli
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Mua ei ole edes kipsattu koskaan. Kaikenlaista on silti tullut häslättyä vuosien varrella. Nilkoista on nivelsiteet menny muutaman kerran, mutta liimaside ja joku härski irroitettava tuki/lasta on ollut pahinta mitä on pitänyt kestää. Peikkomainen flaksi. *koputtaa puuta*Ylermi Ylihankala kirjoitti:että mua ei ole koskaan leikelty, ei edes tikattu.
Muakaan ei ole koskaan kipsattu, viillelty sitten senkin edestä. Ja tikkailtu. Ja kun huomenna tapaan plastiikkakirurgin, tiedossa lisää leikkelyä ja komeita arpia. Ne ei vaan naisella taida olla kovin in ja pop?Nehemiah James kirjoitti:Mua ei ole edes kipsattu koskaan.
Work like a captain, play like a pirate.
Mutta sen leikkuureissun seurauksena saat rutkasti hyvää mieltä, joten kuka niitä arpia sillion huomaa?Vesper kirjoitti:a kun huomenna tapaan plastiikkakirurgin, tiedossa lisää leikkelyä ja komeita arpia. Ne ei vaan naisella taida olla kovin in ja pop?
This is the summer of 2009 - best possible time to check out Winter of 2009.
Yks kappale semmosia pilalle jalostettuja luiskaperseitä vai?bliss kirjoitti: Livenä yks semmonen, kiitos.
http://vids.myspace.com/index.cfm?fusea ... d=44215931
- Pulkannaru
- Kitisijä
Eilinen lenkki kulki sen verran hyvin, että tänään on mentävä uudelleen.
Viimeksi muokannut Pulkannaru, 19.04.2013 22:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Kaikkihan ne on yhtä pilalle jalostettuja, rodusta riippumatta.Onslow kirjoitti:Yks kappale semmosia pilalle jalostettuja luiskaperseitä vai?bliss kirjoitti: Livenä yks semmonen, kiitos.
En ajatellut kuitenkaan hankkia näyttelylinjan ylijalostettua sitten kun asia on ajankohtainen. On niitä muunlaisiakin.
Katon myöhemmin. Aika paljon noita oon nähnyt ja lukenut vielä enemmän. Oon myös lopettanut keskustelun hetipaikalla sellaisten kasvattajien kanssa, jotka vaativat tietyn määrän näyttelyitä ja menestystäkin vielä.Onslow kirjoitti:Jeh. Tsekkaas jos ehdit niin toi dokkari läpi. On melkoisen karua kerrottavaa näyttelylinjaisista koirista. Sussareistakin on paljon juttua.bliss kirjoitti:Kun ei oo niin sen trendikkään kennelnimen perään niinq.
Viimeisin oma koira haettiin Itävallasta.