Huippumallit haussa

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Onslow kirjoitti:No jo, Nannasta sa kyllä hämmästyttävän hyviä kuvia, mutta luonnollisessa olomuodossaan se onkin sitten aika karua katsottavaa. Toi Sammy taasen oli koko ajan sen verran kaunista katseltavaa, ettei voinut kuin huokailla..
Eksoottinen ulkomuoto lienee selittää osan viehätyksestä. Ei sillä, että etteikö kaunis olisi.
Came here for school, graduated to the high life
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Onslow kirjoitti:Toi Sammy taasen oli koko ajan sen verran kaunista katseltavaa, ettei voinut kuin huokailla..
Niin no kun nää on niin tietty makuasioita. Toi Sam kun ei oo kasvoiltaan ollenkaan mun makuun.
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

bedlam kirjoitti: Niin no kun nää on niin tietty makuasioita. Toi Sam kun ei oo kasvoiltaan ollenkaan mun makuun.
No näinhän se tietenni on. Tuo Nanna on kyllä ollut veikkauksissani voittaja alusta lähtien, mutta minulle taasen sen ulkonäkö ja olemus tuo mieleen Saimi Hoyerin :P
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mut eilen kats...tai kaveri katsoi ekan jakson kunnolla, niin se lettinsä katkotuttanut oli ihan aivan pliisu mautonväritönhajuton tomboy, nanna on myös liian "persoonallinen" ja tää kolmas jatkossa olija on sellainen luotaantyöntävä kalmakaunotar. Nämä kommentit siis maallikkona, ei kilpailumenestysmielessä.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Eihän mallin tarvitse olla kaunis. Riittää että on hyvä vaateripustin ja muuntautumiskykyinen.
Yhtään jaksoa en ole katsonut, vilkuilin nettisivulta äsken kaikkien kuvat, eikä noista kukaan ole varsinaisesti mikään kaunotar. Näyttävän näköisiä kyllä ja pitkiä ja laihoja, mutta kauniita... ei ainakaan mun silmissä.
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Onslow kirjoitti: No jo, Nannasta sa kyllä hämmästyttävän hyviä kuvia, mutta luonnollisessa olomuodossaan se onkin sitten aika karua katsottavaa. Toi Sammy taasen oli koko ajan sen verran kaunista katseltavaa, ettei voinut kuin huokailla..
No mutku, eihän hyvä malli = kaunis nainen. Kyl näissä malliskaboissa on ratkasevia muut jutskat, kuten just muuntautumiskyky, oikee kropanrakenne, esiintymiskyky jne.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Onslow

bliss kirjoitti:Eihän mallin tarvitse olla kaunis. Riittää että on hyvä vaateripustin ja muuntautumiskykyinen.
Varmasti näin, mutta minä en kyllä kyseisiä ohjelmia katso muuta kuin naiskauneuden takia 8)

Lilolle sama ^
EveryWoman
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Oikein huippuhyvä muotimalli ei oikein edes saa olla kaunis. Siksi nuo malliohjelmat ovatkin vähän turhia, kun niihin on kuitenkin valittava riittävän peruskauniita tyttöjä, että perheenisätkin saadaan ruudun ääreen. Aina joutuu suunnittelijana vähän pettymään. :( Tälläkin kierroksella on tyttöjä, jotka voivat hyvin tehdä Stockan katalogeja yms., mutta ei ketään oikeasti jännittävää (se ujo tyttö oli kyllä ihan kiinnostava, mutta sen pitäisi kehittyä ja kasvaa tosi paljon tullakseen sellaiseksi, jonka voisi buukata muotikuviin).
Onslow

EveryWoman kirjoitti:Oikein huippuhyvä muotimalli ei oikein edes saa olla kaunis.
Miksikäs sitten noi huippumallit on järjestään tyrmääviäkin tyrmäävempiä ilmestyksiä?

Kuva
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Muut tunnistan, mut kuka toi keskimmäinen miehen näköinen eriparisilmä on?
Work like a captain, play like a pirate.
bliss

Onslow kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Oikein huippuhyvä muotimalli ei oikein edes saa olla kaunis.
Miksikäs sitten noi huippumallit on järjestään tyrmääviäkin tyrmäävempiä ilmestyksiä?
Te puhutte eri asioista :)
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

bliss kirjoitti:
Onslow kirjoitti:
Te puhutte eri asioista :)
Huippuhyvä muotimalli != huippumalli?
Came here for school, graduated to the high life
bliss

^Huippuhyvä muotimalli ei välttämättä ikinä ole julkisuudessa, siis muuten kuin vaatteen esittelijänä. Ei siis omalla nimellään tai varsinaisesti omilla kasvoillaan.
Paha Keisari

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

Paljon tärkeämpi kysymys: onks mitää tsänssiä olla 130% hetero, jos ei kato missikisoja eikä malliskaboja?
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Paha Keisari kirjoitti:Paljon tärkeämpi kysymys: onks mitää tsänssiä olla 130% hetero, jos ei kato missikisoja eikä malliskaboja?
Jos ei kerro sitä kenellekään, ei ole. Jos sen sijaan kertoo sen nostattaakseen profiiliaan (vrt. "en katso tv:tä"), toivoa on.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Vesper kirjoitti:^ Muut tunnistan, mut kuka toi keskimmäinen miehen näköinen eriparisilmä on?
Mäkin tiedän muut jopa ihan nimellä. En voi millään kuuna päivänä olla homo.
Paha Keisari

NuoriD kirjoitti:
Paha Keisari kirjoitti:Paljon tärkeämpi kysymys: onks mitää tsänssiä olla 130% hetero, jos ei kato missikisoja eikä malliskaboja?
Jos ei kerro sitä kenellekään, ei ole. Jos sen sijaan kertoo sen nostattaakseen profiiliaan (vrt. "en katso tv:tä"), toivoa on.
Katson kyllä teeveetä, mutta en tylsiä ohjelmia, kuten näitä ö-luokan relitykisoja tai saippuaa. Tästä kyllä nousi vielä tärkeämpi kysymys: miten teeveen katsominen tai katsomattomuus voi "nostattaa profiilia"?
bliss

Paha Keisari kirjoitti:miten teeveen katsominen tai katsomattomuus voi "nostattaa profiilia"?
Joidenkin mielestä teeveen katsomattomuus on trendikästä.
Onslow

Hommaa eukko, niin asiat on yhtäkkiä päinvastoin. Ei tuo meidänkään naaras aiemmin ole joutunut katselemaan UFC:tä tai muita kamppailulajijuttuja. Tää on vähän kuin nuoralla kävelyä kato :P
NuoriD

Paha Keisari kirjoitti:Tästä kyllä nousi vielä tärkeämpi kysymys: miten teeveen katsominen tai katsomattomuus voi "nostattaa profiilia"?
Höh!

Helpoin tapa julistautia intelligentsian edustajaksi on kertoa, että on lopettanut TV:n katsomisen, koska sieltä tulee niin huonoa ohjelmaa.

Nyt kun on lopettanut TV:n katsomisen, niin aikaa jää enemmän esim. lukemiseen, harrastamiseen jne.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Paha Keisari kirjoitti:Tästä kyllä nousi vielä tärkeämpi kysymys: miten teeveen katsominen tai katsomattomuus voi "nostattaa profiilia"?
Näen tämän niin, että konteksti ja tapa tuoda katsomattomuutensa esiin ratkaisee.

Esmes kun ketju käsittelee jotain realityhömppää ja ainut kontribuutio on todeta puskasta, että kuinka sitä ihmiset kaikkea tuubaa katsovatkin, niin tuon voi helposti tulkita oman profiilin nostoyritykseksi muita polkemalla. Jonkinlainen älykköleiman hankkimisyritys tmv.

Toinen esimerkki puolestaan, jossa oman profiilin nostamista on vaikeampi löytää on töllönkatselulle perustettu ketju, jossa käsitellään kunkin katselutottumuksia. Kun tällöin ohimennen mainitsee, ettei hömppä kiinnosta, niin kenelläkään ei pitäisi olla sanomista.
Paha Keisari

NuoriD kirjoitti:Helpoin tapa julistautia intelligentsian edustajaksi on kertoa, että on lopettanut TV:n katsomisen, koska sieltä tulee niin huonoa ohjelmaa.
En missään tapauksessa halua julistautua intelligentsian edustajaksi. Minua kiinnostaa filosofiaa ja kyldyyriä huomattavasti enemmän ihan tavalliset asiat.

Lähinnä minua kiinnosti se, että mikä piuha päässäni on toisella lailla kuin muilla, kun malliksihaluamissarjat eivät kiinnosta, vaikka niissä olisikin nättejä naisia. Asiahan tuli esiin esimmäisen kerran jo Emmerdalesta keskustellessa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Paha Keisari kirjoitti:Lähinnä minua kiinnosti se, että mikä piuha päässäni on toisella lailla kuin muilla, kun malliksihaluamissarjat eivät kiinnosta, vaikka niissä olisikin nättejä naisia.
Räätälöytyä diagnoosia et tietenkään mistään saa. Joitan yhteisiä luonteenpiirteitä realityhömpän katsojilla on, tätähän on ihan tutkittukin. Muistan postanneeni johonkin BB-ketjuun asiasta tutkimustietoa. En tosin jaksa nyt etsiä...
Paha Keisari

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Esmes kun ketju käsittelee jotain realityhömppää ja ainut kontribuutio on todeta puskasta, että kuinka sitä ihmiset kaikkea tuubaa katsovatkin, niin tuon voi helposti tulkita oman profiilin nostoyritykseksi muita polkemalla. Jonkinlainen älykköleiman hankkimisyritys tmv.
Kummallisia ajatuksenjuoksuja. Enhän minä millään lailla tuominnut "hömpän" katsomista. Ihmettelen vain, että tässä muotimalliohjelmaa käsittelevässä ketjussa keskustelevat pääsääntöisesti heteromiehet.
NuoriD

Paha Keisari kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Helpoin tapa julistautia intelligentsian edustajaksi on kertoa, että on lopettanut TV:n katsomisen, koska sieltä tulee niin huonoa ohjelmaa.
En missään tapauksessa halua julistautua intelligentsian edustajaksi. Minua kiinnostaa filosofiaa ja kyldyyriä huomattavasti enemmän ihan tavalliset asiat.

Lähinnä minua kiinnosti se, että mikä piuha päässäni on toisella lailla kuin muilla, kun malliksihaluamissarjat eivät kiinnosta, vaikka niissä olisikin nättejä naisia. Asiahan tuli esiin esimmäisen kerran jo Emmerdalesta keskustellessa.
No siis minä en katso huippumalleja, kun en jaksa kuunnella pissisten sössötystä. Muu perhe katsoo, minä vetäydyn yläkertaan.
Vastaa Viestiin