Haemaeraemies kirjoitti:Oikein valvottuna, ja toteutettuna voi olla hyvä juttu, mutta meneekö se sitten siihen että voidaan puskea tietyille kavereille vielä helpomin kylään kuin nykyään?
Tottahan samalla voidaan vähän vilkaista josko jotakin muuta laitonta sattuisi silmään sattumaan.
Clay kirjoitti:Ärsyttää feministit, jotka yrittää esittää, että feminismi olisi tasa-arvon astialla - yhtä hyvin voisi sanoa, että sovinisti ajaa tasa-arvoa.
Ärsyttää ihmiset, jotka kuvittelee että sovinismi on feminismin vastakohta.
Hei Mussukka! Minuakin silloin tällöin ärsyttää asiat, mutta tulin vain tervehtimään sinua. Avattaresi kyllä jossain määrin ärsyttää. Tykkäsin siitä kissimirristä silloin joskus...
Clay kirjoitti:Ärsyttää feministit, jotka yrittää esittää, että feminismi olisi tasa-arvon astialla - yhtä hyvin voisi sanoa, että sovinisti ajaa tasa-arvoa.
Ärsyttää ihmiset, jotka kuvittelee että sovinismi on feminismin vastakohta.
Niin minuakin.. jokasen pitäisi tietää, että misogynia on feminismin vastakohta.
Feminismi on vain termi. Maaherra voi olla nainen, vaikkei nimityksen perusteella siltä kuulostakaan. Samoin feminismi voi olla tasa-arvoon pyrkivä aate, vaikka historiansa vuoksi kuulostaakin naisten etuja ajavalta liikkeeltä.
Feminismi on vain termi. Maaherra voi olla nainen, vaikkei nimityksen perusteella siltä kuulostakaan. Samoin feminismi voi olla tasa-arvoon pyrkivä aate, vaikka historiansa vuoksi kuulostaakin naisten etuja ajavalta liikkeeltä.
Jos se olet sinä avatarissasi, niin onpa kaunis naama, hyvänpituiset hiukset ja ihkut a-kupin koon pystytisut (ehkä?) ilman rintsikkakuppeja.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Gat kirjoitti:Jos se olet sinä avatarissasi, niin onpa kaunis naama, hyvänpituiset hiukset ja ihkut a-kupin koon pystytisut (ehkä?) ilman rintsikkakuppeja.
A-kuppi on vain merkintätapa. Todellinen koko niissä voi vaihdella paljonkin. Ja hyvänpituiset hiuksetko ovat mielestäsi takaa mallia pikkupoika, toiselta sivulta leukaan asti ja toiselta puolelta kainaloon? Niin sanojen, kuppikokojen kuin kuvienkin tulkinnassa kannattaa olla kriittinen.
Kauneutta minulla taitaa kyllä olla aika sopivasti: olen kokenut, miltä tuntuu olla sosiaalisen ryhmän kauneimpana pidetty, mutta toisaalta myös päinvastaisen tilanteen. Tavoiteltavimpana pidän tilaa, jossa oikeasti olen - en ole kaunis enkä erityisen rumakaan.
Ihan sattumalta varmaan otit tällaisia puheeksi juuri feminismistä mainittuani?
EveryWoman kirjoitti:
Ihan sattumalta varmaan otit tällaisia puheeksi juuri feminismistä mainittuani?
Tietysti. Tai siis en tietenkään sattumalta. Sovinistipiikki vai ei, mielestäsi? Panisin! Sinua!
Ja lisäksi yritin kompensoida (ainakin itselleni) Huiman flirttiketjussa sanomaa HOMOepäilyä
Feminismi on vain termi. Maaherra voi olla nainen. Mutta on ihmisiä, jotka kutsuvat itseään feministeiksi, ja heillä ei ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa.
Clay kirjoitti:Feminismi on vain termi. Maaherra voi olla nainen. Mutta on ihmisiä, jotka kutsuvat itseään feministeiksi, ja heillä ei ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa.
Tietenkin, mutta feminismillä on silti sanakirjamääritelmänsä, jossa kannattaa pitäytyä. Muuten tulee antaneeksi telaketjuille enemmän valtaa kuin olisi suotavaa.
En vielä päättänyt mielipidettäni, kuten en tällaisissa tilanteissa yleensäkään. Tapanani on kysyä henkilöltä itseltään ennemmin kuin päättää hänen piikittelyalttiuttaan hänen puolestaan.
Jos olisi ollut pakko tehdä jokin tulkinta kysymättä, olisin arvellut sinun lähinnä olevan kiinnostunut siitä, miten nainen (tai minä naisena) kokee tuollaiset joidenkin feministien esineellistävinä pitämät otteet.
Clay kirjoitti:Feminismi on vain termi. Maaherra voi olla nainen. Mutta on ihmisiä, jotka kutsuvat itseään feministeiksi, ja heillä ei ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa.
Tietenkin, mutta feminismillä on silti sanakirjamääritelmänsä, jossa kannattaa pitäytyä. Muuten tulee antaneeksi telaketjuille enemmän valtaa kuin olisi suotavaa.
Kieli on eläväinen, muuttuva olento, ja feminismi olisi jo korkea aika amputoida kokonaan pois.
EveryWoman kirjoitti:
Jos olisi ollut pakko tehdä jokin tulkinta kysymättä, olisin arvellut sinun lähinnä olevan kiinnostunut siitä, miten nainen (tai minä naisena) kokee tuollaiset joidenkin feministien esineellistävinä pitämät otteet.
Juuri noin. En muuten olisi tässä sanonut.
Ja lisäksi haluaisin Panna sinua. Laittaa sinut voihkimaan ja kerjäämään ns "miehuuttani"
Haemaeraemies kirjoitti:Kotirauha on nimittäin aika nimellinen näin aikoina, suht turhista asioista ihmiset saa miekkahihat kotiinsa, jos tuuri on yhtään huonompi ja paikkakunta väärä.
En ole nähnyt poliiseja edes liikenteenvalvontatehtävissä viimeiseen vuoteen.
Outo juttu.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Haemaeraemies kirjoitti:Kotirauha on nimittäin aika nimellinen näin aikoina, suht turhista asioista ihmiset saa miekkahihat kotiinsa, jos tuuri on yhtään huonompi ja paikkakunta väärä.
En ole nähnyt poliiseja edes liikenteenvalvontatehtävissä viimeiseen vuoteen.