Muisku Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

Hupsuja ...
Mä olen niin innoissani tuosta koirasta, me saadaan uusi perheenjäsen 13.6 :h:

Harvemmin itseäni hylkeeksi olen nimitellyt, meritähdeksi ehkä. No ei.. :D
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

milli kirjoitti:Hupsuja ...
Mä olen niin innoissani tuosta koirasta, me saadaan uusi perheenjäsen 13.6 :h:

Harvemmin itseäni hylkeeksi olen nimitellyt, meritähdeksi ehkä. No ei.. :D
Assholes are people too.

Lupaan tästedes lukea jutut tarkemmin.
Came here for school, graduated to the high life
MGandhi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

exPertti kirjoitti: Lupaan tästedes lukea jutut tarkemmin.
Malliesimerkki siitä mitä käy kun kommentoi vähän kaikkeen ilman järkevää sisältöä. Koita joskus olla ihan hiljaa vaan...
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

MGandhi kirjoitti:
exPertti kirjoitti: Lupaan tästedes lukea jutut tarkemmin.
Malliesimerkki siitä mitä käy kun kommentoi vähän kaikkeen ilman järkevää sisältöä. Koita joskus olla ihan hiljaa vaan...
Mitähän tämä tarkoittaa? Pakko kirjoittaa jotakin etteivät pidä tyhmänä. :)
Came here for school, graduated to the high life
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ei sikäli, itse näyttäisin ihan mielelläni majavalle tai jääkarhulle mutta bändikaveri sanoi kesken nauhotusten lauantaina, että näytän ihan Strömsön juontajalle kun on tukka "tolleen". En oo muistaakseni kattonu koskaan Strömsöö, mutta nimestä päätellen se on joku HOMO-ohjelma.

Hyvin meni nauhotukset muuten, oli hienoa soittaa teatterin lavalla vaikkei yleisöö ollukkaan. Livenä 10-minuuttiset progeteokset purkkiin parilla otolla, hyvä me!
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

bedlam kirjoitti:Ei sikäli, itse näyttäisin ihan mielelläni majavalle tai jääkarhulle mutta bändikaveri sanoi kesken nauhotusten lauantaina, että näytän ihan Strömsön juontajalle kun on tukka "tolleen". En oo muistaakseni kattonu koskaan Strömsöö, mutta nimestä päätellen se on joku HOMO-ohjelma.

Hyvin meni nauhotukset muuten, oli hienoa soittaa teatterin lavalla vaikkei yleisöö ollukkaan. Livenä 10-minuuttiset progeteokset purkkiin parilla otolla, hyvä me!
http://svenska.yle.fi/matochfritid/stromso.php

Ketä noista lie kaverisi tarkoittanut?

Tulevatko nuo otokset ulos jostakin kanavasta jossakin vaiheessa?
Came here for school, graduated to the high life
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

exPertti kirjoitti: http://svenska.yle.fi/matochfritid/stromso.php

Ketä noista lie kaverisi tarkoittanut?

Tulevatko nuo otokset ulos jostakin kanavasta jossakin vaiheessa?
En kyllä uskalla edes veikata ketä tarkoitti. Kai noi johkin Mikseriin tulee taas lykättyä jossain vaiheessa. Pitäs vaan sanotukset väsätä ja se on meikälle se veemäisin homma ollu aina.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ei olis kannattanut lähteä töihin aamulla. Yhtään ei huvittanut ja pyöräilyyn sopivia vaatteita ei meinannut löytyä. Täällä sitä nyt kuitenkin ollaan, ja ihan turhan takia. Virkaposti ei aukea vieläkään ja oman koneen näyttö on ja pysyy pimeänä. Helppari kiittää taas palvelupyynnöstä, mutta mitään ei tapahdu. Täällä jonkun muun koneella ja jonkun muun huoneessa ei paljon omia töitä tehdä, kun salausohjelma ja pari rekisteriä ovat siellä omalla koneella. Lähden siis lounaalle.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Heräsin. Tais olla "vähän" univelkaa. Tää päivä menee sluibaillessa, sen verran pahaan hedarin heräsin ensimmäisen kerran aamulla. No, ehkä jotain kevyttä puutarhastelua, kun pihalla näyttäis olevan 23 astetta lämpöä...
Viimeksi muokannut Vesper, 25.05.2009 12:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

exPertti kirjoitti:Jaaha. Miksi Pertti ylitti tien? :)
Se halusi päästä toiselle puolelle.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Homeboy65 kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Jaaha. Miksi Pertti ylitti tien? :)
Se halusi päästä toiselle puolelle.
Martin Luther Kingin mielestä:"Koska hänellä oli unelma"
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
sinsin
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 103
Liittynyt: 22.05.2009 14:31

Viesti Kirjoittaja sinsin »

Mä olen kadottanut kyvyn kirjoittaa jotain, jos mulla ei ole mitään asiaa. Osaankohan mä olla täällä.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

sinsin kirjoitti:Mä olen kadottanut kyvyn kirjoittaa jotain, jos mulla ei ole mitään asiaa. Osaankohan mä olla täällä.
Jengi täällä voi oppia sulta paljon!
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

sinsin kirjoitti:Mä olen kadottanut kyvyn kirjoittaa jotain, jos mulla ei ole mitään asiaa. Osaankohan mä olla täällä.
Paljonhan ehti vettä vantaanjoessa virrata pois ollessasi.

Yleisesti ottaen kyky osata olla tällä palstalla vaatisi melkein oman ketjun. En usko, että se on mikään synnynnäinen ominaisuus.

Aloitatko Pertin mieliksi kertomalla mistä ajatus tulla takaisin lähti? :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
sinsin
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 103
Liittynyt: 22.05.2009 14:31

Viesti Kirjoittaja sinsin »

elco kirjoitti:
sinsin kirjoitti:Mä olen kadottanut kyvyn kirjoittaa jotain, jos mulla ei ole mitään asiaa. Osaankohan mä olla täällä.
Jengi täällä voi oppia sulta paljon!
Olis melko kuiva foorumi, jos tänne tulis vaan kolme viestiä viikossa.
Avatar
sinsin
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 103
Liittynyt: 22.05.2009 14:31

Viesti Kirjoittaja sinsin »

exPertti kirjoitti: Aloitatko Pertin mieliksi kertomalla mistä ajatus tulla takaisin lähti? :)

Yhdestä facebook-testistä, jonka vastaus pisti etsimään googlen kuvahaulla tätä hymiötä: :axe:, en löytänyt joten oli pakko tulla täältä se kaivamaan ja huomasin että täällähän "kaikki" on edelleen. Päätin tulla paremmalla aikaa lueskelemaan mitä täällä nykyään tapahtuu, ja koska en halua olla stalkkeri, päätin rekisteröityä kertoakseni kaikille että kävin.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

sinsin kirjoitti:Yhdestä facebook-testistä, jonka vastaus pisti etsimään googlen kuvahaulla tätä hymiötä: :axe:, en löytänyt joten oli pakko tulla täältä se kaivamaan ja huomasin että täällähän "kaikki" on edelleen. Päätin tulla paremmalla aikaa lueskelemaan mitä täällä nykyään tapahtuu, ja koska en halua olla stalkkeri, päätin rekisteröityä kertoakseni kaikille että kävin.
Tervetuloa siis pysähtyneisyyden aikaan. :)

Ei vaisinkaan. Onhan suurella osalla meistä monikin asia muuttunut elämässämme. Vain tämä palsta on pysynyt.
Came here for school, graduated to the high life
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

sinsin kirjoitti:Mä olen kadottanut kyvyn kirjoittaa jotain, jos mulla ei ole mitään asiaa. Osaankohan mä olla täällä.
Kannattaa aloittaa helposta. Käy paskalla ja raportoi siitä ketjuun

"Kävin paskalla", "Väänsin savet" tai "Paskapäiväkirjat"

Jos iskee writers block, voit kirjoittaa ketjuun"En mennyt paskalle"
Avatar
sinsin
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 103
Liittynyt: 22.05.2009 14:31

Viesti Kirjoittaja sinsin »

exPertti kirjoitti: Ei vaisinkaan. Onhan suurella osalla meistä monikin asia muuttunut elämässämme. Vain tämä palsta on pysynyt.

Kiva nähdä, että jotain pysyvääkin on tässä maailmassa.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

sinsin kirjoitti:Kiva nähdä, että jotain pysyvääkin on tässä maailmassa.
Miten lienee itsellesi käynyt? Onko merkittäviä uutuuksia?
Came here for school, graduated to the high life
Paha Keisari

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

exPertti kirjoitti:Ei vaisinkaan. Onhan suurella osalla meistä monikin asia muuttunut elämässämme. Vain tämä palsta on pysynyt.
Höpö höpö. Palstahan kehittyy koko ajan. Ei mene enää kauankaan kun tätä voi markkinoida Suomen toiseksi suurimpana vauva-aiheisena palstana, ellei jo voi? Onhan se melkoinen muutos ristiinnussivasta (hah!) maailmasta. Tämä muutos kulminoituu viimeistään siinä vaiheessa, kun Georgina ja Lolita ilmoittavat, että nyt olis toukkaa tulossa.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Paha Keisari kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Ei vaisinkaan. Onhan suurella osalla meistä monikin asia muuttunut elämässämme. Vain tämä palsta on pysynyt.
Höpö höpö. Palstahan kehittyy koko ajan. Ei mene enää kauankaan kun tätä voi markkinoida Suomen toiseksi suurimpana vauva-aiheisena palstana, ellei jo voi? Onhan se melkoinen muutos ristiinnussivasta (hah!) maailmasta. Tämä muutos kulminoituu viimeistään siinä vaiheessa, kun Georgina ja Lolita ilmoittavat, että nyt olis toukkaa tulossa.
Tämä on kyllä selkeä muutos palstan annissa, mutta tavallaan perusfundamentit ovat silti olemassa. Tänne tullessa olo on kuin hyppäisi "Mikan faijan BMW:hen". :)
Came here for school, graduated to the high life
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Rankkaa olla näinkin suosittu. Keskiviikkoillasta tähän asti puhelin äänettömänä ja piilossa, ei edes mukana reissussa ja saldo: Ei yhtään puhelua tai tekstiviestiä. :?

:cry:
Paha Keisari

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

exPertti kirjoitti:
Paha Keisari kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Ei vaisinkaan. Onhan suurella osalla meistä monikin asia muuttunut elämässämme. Vain tämä palsta on pysynyt.
Höpö höpö. Palstahan kehittyy koko ajan. Ei mene enää kauankaan kun tätä voi markkinoida Suomen toiseksi suurimpana vauva-aiheisena palstana, ellei jo voi? Onhan se melkoinen muutos ristiinnussivasta (hah!) maailmasta. Tämä muutos kulminoituu viimeistään siinä vaiheessa, kun Georgina ja Lolita ilmoittavat, että nyt olis toukkaa tulossa.
Tämä on kyllä selkeä muutos palstan annissa, mutta tavallaan perusfundamentit ovat silti olemassa. Tänne tullessa olo on kuin hyppäisi "Mikan faijan BMW:hen". :)
No ei kyllä. Se mikä oli X vuotta sitten mikan faijan bmw on nyt kyllä mikan oma farmariskooda turvaistuimella. Ainoa perusfundamentti joka on pysynyt on se, että G-mies ei edelleenkään saa pillua. Mutta metsämiljonääriksi ryhdyttyään ei ole enää siitä niin katkera.
Avatar
sinsin
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 103
Liittynyt: 22.05.2009 14:31

Viesti Kirjoittaja sinsin »

exPertti kirjoitti: Miten lienee itsellesi käynyt? Onko merkittäviä uutuuksia?
On. Olen onnellinen ja ensimmäistä viikkoa työtön. Jälkimmäinen ei johdu ensimmäisestä eikä päinvastoin ;)

Ja yritän ainakin kovasti olla toistamatta virhettä, että kertoisin enemmän itsestäni kuin haluaisin kenen tahansa läheisistäni minusta lukevan. Eli todnäk melko tylsää luettavaa.
Vastaa Viestiin