Perjantai
- Pulkannaru
- Kitisijä
Kohta kotiin ja siellä tunti etätöitä jos jaksan tai viitsin.
Sitten mökille panemaan maahan kuusen taimia. Ja laittamaan pikku veneen+moottorin kuntoon.
Sitten mökille panemaan maahan kuusen taimia. Ja laittamaan pikku veneen+moottorin kuntoon.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Jos mä oikein muistan niin oli joku täntyyppinen nicki viimeks kans. Eiköhän tuo tule liiankin ilmeiseksi kunhan tänne takasin jumiudun, mitä en tietenkään aikonut enää koskaan tehdä.sipsi kirjoitti:No ei tietystikään ole.sinsin kirjoitti:Onks täällä tapahtunut mitään uutta? Ts. viimeiseen neljään vuoteen taijotain?Kuka sä muuten oot?
Nickit on ainakin melkein kaikki tuttuja, monta nähnytkin ja muutaman puhelinnumerokin varmaan edelleen löytyy puhelimesta, vaikka asunkin ihan korvessa.
Sincia?sinsin kirjoitti:Jos mä oikein muistan niin oli joku täntyyppinen nicki viimeks kans. Eiköhän tuo tule liiankin ilmeiseksi kunhan tänne takasin jumiudun, mitä en tietenkään aikonut enää koskaan tehdä.sipsi kirjoitti:No ei tietystikään ole.sinsin kirjoitti:Onks täällä tapahtunut mitään uutta? Ts. viimeiseen neljään vuoteen taijotain?Kuka sä muuten oot?
Nickit on ainakin melkein kaikki tuttuja, monta nähnytkin ja muutaman puhelinnumerokin varmaan edelleen löytyy puhelimesta, vaikka asunkin ihan korvessa.

Came here for school, graduated to the high life
Mitään en tunnusta
Viimeksi täällä 2005 lokakuussa näköjään. Mitä pikaiseen selailin foorumia läpi niin eipä täällä ole tainnu juuri mitään mullistavaa välissä tapahtua. Vähän niinku salkkarit, kun kattoo jakson vuodessa niin pysyy melko hyvin perillä juonenkäänteistä.
Joku voi toki tehdä mulle jonkun näpsäkän referaatin, jos jotain jäi huomaamatta?
Ja exP, meinaakko etten tuota jo tajunnu?

Joku voi toki tehdä mulle jonkun näpsäkän referaatin, jos jotain jäi huomaamatta?

Tervetuloa takaisin. *pussnuss* Lasken tämän tämän kevään iloisimpiin palstayllätyksiin.sinsin kirjoitti:Mitään en tunnustaViimeksi täällä 2005 lokakuussa näköjään. Mitä pikaiseen selailin foorumia läpi niin eipä täällä ole tainnu juuri mitään mullistavaa välissä tapahtua. Vähän niinku salkkarit, kun kattoo jakson vuodessa niin pysyy melko hyvin perillä juonenkäänteistä.
![]()
Arvelin vain varmistaa tämän nimimerkkini.

Juu, mut viikonlopun viettoon nyt erkanen. Ehkä ensi viikolla lisää?
Came here for school, graduated to the high life
- McJanne
- Kitisijä
Lähe nyt jumalauta nostelemaan tuommoselta työmaalta jos siellä valvojatkin suunnittelee.1108 kirjoitti:Ihan vitun hieno vapaapäivä, työmaan valvoja herätti puhelinsoitolla 8.10 ja ilmoitti suunnitelleensa kuvat päin vittua ja nyt joudun paukkaan palaveriin klo 11.00
Vähän niiQ vituttais...
Kirjoitan tätä alasti
Vaihda oitis takaisin se avatar, jossa oli pystytisumisu tiukassa niukassa topissa!milli kirjoitti:Ha, nyt mä muistutan aikas paljon tuota mun avatarta. MULLA ON OTSIS!
Tässä yhteydessä, yleisemmin, haluan poikkeuksellisesti sanoa, että Rakastan Tix/Pahakeisaria! Antakkee sille pilluu, vaikka minulle ette annakaan, lutkat!
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Kyll mun tissikehitysketjussa, jossa kommentoin sitä avaa enkä pedofiilisti tuota pikkutyttöä.milli kirjoitti:Milloinkohan mulla olis sellainen avatar ollut..Gat kirjoitti: Vaihda oitis takaisin se avatar, jossa oli pystytisumisu tiukassa niukassa topissa!
http://kitina.net/viewtopic.php?t=8037
Tai sitten mun tarttee vähentää päihteen käyttöä..
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
-
- Kitisijä
- Pulkannaru
- Kitisijä
Eip oo taimien istutusta huomenna.
Mutta liki 40 kuutiota rankoja odottaa. Ja giljotiiniklapikone traktorin perässä. Onneksi tuli sykevyö mukaan ! Saattaa sunnuntaina (ja maanantaina..) aamulla kroppaa kolottaa. Toisaalta kroppa myös kiittää
Mutta liki 40 kuutiota rankoja odottaa. Ja giljotiiniklapikone traktorin perässä. Onneksi tuli sykevyö mukaan ! Saattaa sunnuntaina (ja maanantaina..) aamulla kroppaa kolottaa. Toisaalta kroppa myös kiittää

Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen: