Tyyni-torstai
- Riemumieli
- Kitisijä
- Pulkannaru
- Kitisijä
Kohta autotalliin hitsaamaan uudet metalliverkot takanluukkuihin ja korjaamaan laiturin jalan korkeudensäätömutterin hitsi. Auto pitäis pestä ja laittaa puutarhaa. Illalla pitää mennä kevyelle lenkille verrytämään säärien lihaksia.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Urpilainen on vähän tollanen surullisen hahmon ritarinna. Ei vaan oikeen ikinä loksahda kohdilleen. Verkkosukkablondista myrkytyshoitajaksi.
Pyhäpäivä alkoi niin hyvin kuin pyhäpäivä voi vain alkaa. Herääminen 11 tunnin unien jälkeen ja ensimmäisenä päässä ajatus "tänään ei tarvitse tehdä mitään." Ah.
Pyhäpäivä alkoi niin hyvin kuin pyhäpäivä voi vain alkaa. Herääminen 11 tunnin unien jälkeen ja ensimmäisenä päässä ajatus "tänään ei tarvitse tehdä mitään." Ah.
Lapsukaiset, olkaa hyvä: http://www.myspace.com/amorphis
Uusin vallan loistava levy kuunneltavissa kokonaisuudessaa.
Uusin vallan loistava levy kuunneltavissa kokonaisuudessaa.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Päivän suunnitelut hommat hoidettu ja vähän enemmänkin.
Itapuhteina pitää skannata melkein 300 sivua tolla muutaman kympin vehkeellä. Plääh.
Samalla taidan vetästä naamaan jäätelöä ja uusia kotimaisia Närpiöläisiä mansikoita .
Edit: sivuja olikin paljon enemmän
Itapuhteina pitää skannata melkein 300 sivua tolla muutaman kympin vehkeellä. Plääh.
Samalla taidan vetästä naamaan jäätelöä ja uusia kotimaisia Närpiöläisiä mansikoita .
Edit: sivuja olikin paljon enemmän
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
- Pulkannaru
- Kitisijä
^
100 sivua vielä olisi skannannut. Mutta 300.. Lopetin tältä illalta 60 sivun jälkeen. Jatkan joskus myöhemmin.
Nyt pesulle ja nukkumaan.
100 sivua vielä olisi skannannut. Mutta 300.. Lopetin tältä illalta 60 sivun jälkeen. Jatkan joskus myöhemmin.
Nyt pesulle ja nukkumaan.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen: