Täällä ois 3,5 vuotta vanha suoralla kuvaputkella oleva, laajakuva-Samsung, 28", tarpeeton. Kuljetus tosin taitaa maksaa miljuunia. Jaa juu, edullisest!
mdm kirjoitti:Täällä ois 3,5 vuotta vanha suoralla kuvaputkella oleva, laajakuva-Samsung, 28", tarpeeton. Kuljetus tosin taitaa maksaa miljuunia. Jaa juu, edullisest!
Jos jollakin on varastossa hyväkuntoisia Hello Kitty vaatteita koossa 68-86 niin ottakoon yhteyttä yksityisviestillä niin hierotaan kauppoja. Muistakin hyväkuntoisista Hello Kitty tavaroista voi ottaa yhteyttä, kunhan tavalla tai toisella soveltuvat max. 2-vuotiaalle.
Niin ja lisään. Koska mä kerään itse kauhuleffoi niin oon luonnollisest alkanut keräilemään tytsälle myös omaa DVD-kokoelmaa eli animaatioleffoista ja klassikkosaduista voi heittää kanssa lootaan infoo ja katsoo josko ei löytyis jo. On niit jo melkke viiskytä <3
Annetaan pois ruokapöytä, kolme tuolia pöytään, vuodesohva, yks käsittämättömän vanha (kymmeniä vuosia?!) pinnasänky, pari pöytälamppua, keltainen ATK-pöytä, telkkaritaso, 140cm leveä jenkkisänky...
Tule ja nouda mielellään kuun loppupuolella!
Viimeksi muokannut mustaenkeli, 18.05.2009 13:45. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Ostetaan tai otetaan vastaan Conn Iggulden Keisari-sarjan osat (1-4). Pokkarina tai kovakantisena, ihan sama. Edullisella hinnalla toki, saahan noita vielä kaupasta ja silleen :)
Rouva Pupu kirjoitti:Ostetaan tai otetaan vastaan Conn Iggulden Keisari-sarjan osat (1-4). Pokkarina tai kovakantisena, ihan sama. Edullisella hinnalla toki, saahan noita vielä kaupasta ja silleen :)
Onko sopivat summa 25 e? Mikä onkaan osoitteesi? Olen ensi viikon työssä tosi tiiviisti, mutta sopisiko tulla 16.illalla tai 17 sopii mihin aikaan tahansa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.