Unohdettu tiistai.
Koin kaamean pettymyksen aamulla. Viereisellä kaistalla ruuhkamateli punainen TT, ohjaksissaan sellainen aika kuumottava bisnesmies. Ehdin jo väläyttää sille viehkäimmän hymyni, kunnes näin sen ranteessa killuvan kultakellon. Total turn off. Ei oo taas helppoa.
Tänään vituttaa myös kaikki urpåt kyselijät ja jaagaajat.
Tänään vituttaa myös kaikki urpåt kyselijät ja jaagaajat.
Work like a captain, play like a pirate.
Varo mustiaVesper kirjoitti:Koin kaamean pettymyksen aamulla. Viereisellä kaistalla ruuhkamateli punainen TT.
http://kitina.net/album_page.php?pic_id=7332
Aika yllättävää, ethän ole koskaan antanut merkkiäkään moisesta?Vesper kirjoitti:Mulla on tänään myös rumaläskipäivä. Jos mulla olis reilusti ylimääräistä rahaa, sijoittaisin ne personal trainerin sijaan rasvaimuun ja muihin mukaviin toimenpiteisiin. Mulla on näemmä liian lyhyt pinna ja heikko itsekuri. Perkele.
Kavitaatio?
Pyyhin Netikettiin..
Niin. Samaa kyselin, mutta nyt googlettelulla löysin kyllä aiheeseen "liittyvän" kavitaationbliss kirjoitti:Miten toi liittyy mihinkään mitä tässä ketjussa on sanottu?NuoriD kirjoitti:Kavitaatio?Niba kirjoitti:
Kavitaatio?
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=kav ... oq=kavitaa
Ennen tätä ketjua tunsin vain tämän kavitaation:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kavitaatio
Tänään kello 13 hammaslääkäri, yrittää rakentaa sitä katkennutta etuhammastani.
Sitä varten, hammaslääkäripelosta (tai oikeastaan myös aamulla säikäyttäneen mutta vaarattomaksi pääteltävän käräjäoikeuden kirjeen vuoksi) olen nyt vetänyt itseäni niin saatanan känniin, että Isän pitää ajaa minut hammashoitolaan. Miten hammasläkäärit suhtautuvat kähyisistä uumenistani löyhkäävään kaljanhajuun?
Sitä varten, hammaslääkäripelosta (tai oikeastaan myös aamulla säikäyttäneen mutta vaarattomaksi pääteltävän käräjäoikeuden kirjeen vuoksi) olen nyt vetänyt itseäni niin saatanan känniin, että Isän pitää ajaa minut hammashoitolaan. Miten hammasläkäärit suhtautuvat kähyisistä uumenistani löyhkäävään kaljanhajuun?
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Lääkärin tieteellinen koulutus riitti asian selvittämiseen! Tai sotkemiseen, riippuen lukijasta. Onneksi läski on ikuista tai ainakin oli, nyt tiedämme taas uusilla todisteilla asian pitävän paikkansa, mikään ei ole ikuista. Aineen häviämättömyys ei ole sinänsä vaarassa, läski muuttuu vain vedeksi ja hiilidioksidiksi takaisin!McJanne kirjoitti:Päätellen reaktioista, yllättävän paljon. Koko porukka kavitoibliss kirjoitti:Miten toi liittyy mihinkään mitä tässä ketjussa on sanottu?NuoriD kirjoitti: Kavitaatio?
Kaikesta huolimatta päivä pelastettu, mieli melkein yhtä hyvä kuin katsoessani Fb-käyttäjien sekoilua kyselyitteni kanssa!
Pyyhin Netikettiin..
Hampulääkäri otti 200 euroa kahdesta isosta ja kahdesta pienestä paikasta
Toinen etuhammas piti rakentaa puolestävälin lähti uudestaan, nastojakin kuin vanhoilla ihmisillä!
Alapää luonnottoman tasaviivainen, eikä luomun kaareva kuten toisessa alkuperäisessä
Suositteli varomaan puremasta niillä muuta kuin pehmytleipäkortin kaa!
Huomenna samaa kivaa lisää!

Toinen etuhammas piti rakentaa puolestävälin lähti uudestaan, nastojakin kuin vanhoilla ihmisillä!

Alapää luonnottoman tasaviivainen, eikä luomun kaareva kuten toisessa alkuperäisessä

Suositteli varomaan puremasta niillä muuta kuin pehmytleipäkortin kaa!

Huomenna samaa kivaa lisää!

Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie