Koskakohan sitä malttaisi pitää lepopäivän urheilusta, eilenkin taisi mennä reilut kolme tuntia urheillessa.. tänään varmaan menee enemmänkin. Ei muuten, mutta pohkeet on väsy.
Tänään on taas sellainen päivä, että noi pari työkaveria vituttaa oikein huolella. Toinen sanoi äsken "huomenta" ja toinen ei ole vielä tullut töihin. Että semmosta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
milli kirjoitti:
Koskakohan sitä malttaisi pitää lepopäivän urheilusta, eilenkin taisi mennä reilut kolme tuntia urheillessa.. tänään varmaan menee enemmänkin. Ei muuten, mutta pohkeet on väsy.
Maltahan ystäväisenä vähän Älä tee urheilusta pakko-oiretta!
Mun pakko-oire on King Size tupla
The great club outshines the individual, always and forever.
Lolita kirjoitti:Tänään on taas sellainen päivä, että noi pari työkaveria vituttaa oikein huolella. Toinen sanoi äsken "huomenta" ja toinen ei ole vielä tullut töihin. Että semmosta.
Varo vaan, jompikumpi saattaa kysyä vielä oliko kiva viikonloppu. Et sitten pure sitä.
Elppis kirjoitti:Maltahan ystäväisenä vähän Älä tee urheilusta pakko-oiretta!
Mun pakko-oire on King Size tupla
Mutta urheilu on niin ihanaa
Eilinen cardio crossing tunti oli melkein verenmaksusuussa teknojumputuksen tahtiin puuskuttamista ja vastukset tietty raskaalla
Tänään uudestaan sama tunti saman ohjaajan vetämänä.
Otin ne 99€:n liput, teki mieli ottaa ne kalliimmat, mutta koska menen kaverin kanssa, jolle toi 99 tekee jo tiukkaa, niin tyydyin noihin edullisimpiin.
bliss kirjoitti:Uhhh. Lännessä roikkuu ilmiselviä ukkospilviä. Taidan kastua kotiin mennessä
Mä tässä kans just mietin, että jos lähden kävellen kotiin, niin kastun varmaan aika hyvin.... hui.. jyrähti..
Täytyy varmaan lainata äidiltä bussilippua, tai toivoa, että joku lähtee neljän pintaan käymään kaupassa, jolloin saisin kyydin kotiin.