Stinky kirjoitti:^Heh.
Olin mä siellä juu viikonloppuna. Nyt ei pysty keskittyyn mihinkään, kramppaa niin perkeleesti. Täytyy kait lähtee lääkäriin. Enhaluuenhaluuen!
Norovirukselta tuo kuulostaisi. Se meni itsellä aikoinaan ohi pian. Toinen vaihtoehto on tietty joku ruoka jääkaapissasi jos olet saanut pikaisen ruokamyrkytyksen.
Ei se lääkäri tienny mikä mua vaivaa. Koputteli ja kuunteli, määräs lääkkeet ja kaks päivää saikkua. Sanos että jos ei mahakivut lopu niin meil on treffit keskiviikkona. Jep jep.
Jaha, nivusessa on kipeä patti. Toivottavasti ei ole mitään vakavaa. Luulin että kipu tulee finnistä joka on myös sillä alueella mutta käsikopelointi osoitti jotain muuta
Reisi-perse on tänään ärtynyt ihan normaalioloissakin. Miksi se vaihtelee tuolla tavalla? Ilmeisesti siitä ei normaalia enää tule, kun vaivan alusta on jo yli vuosi. Saatana.
Kolmen viikon flunssailun päätteeksi ääni lähtee. Kivaa joo.
Kurkku ei ole kipeä, mutta tuntuu siltä, että olis joku pala kurkussa ja ääni on matkalla lomalle.
Mitä vittuuu...?! Kävin illalla suihkussa ja kävin samantien nukkumaan (hiukst märkinä), aamulla oli vielä pää kosteena, ja iskin ponnarille.. Nyt toi saatanan pää kutiaa ihan helvetisti ja märkii
The great club outshines the individual, always and forever.
Hei te synnyttäneet, ensimmäiset menkat tuli ja mä hukun tähän vereen. Onko tää edes normaalia enää.
On normaalia kai.. mulla ainakin alkoi ihan kun joku olis tulpan ottanut. Onneksi rauhoittui sitten kun aloitin E-pillerit. (koitin minipillereitä ekan kuukauden, lähes hakkasin seiniä ja tiputteli kokoajan, ei kiitos enää)
The great club outshines the individual, always and forever.
Miten hemmetin löysässä ihmisen hartialihakset tai nikamat, tai mitä siellä onkaan, voivatkaan olla, kun ne ne ihan pienessä hypyssä voivat jalkojen takaisin maahan laskeutuessa tärähtää jotenkin sijoiltaan? Sattuu ja irvistyttääkin vähäsen. Tosin tää nyt sikäli tasapainottaa, että kun reisi-persevamma on oikealla puolella niin tää niska-hartiavamma on vasemmalla. Toivoisin kyllä, ettei tästä tule yhtä pitkäikäistä vaivaa.
- yläselkä jumittaa
- panettaa
Ei tässä nyt sit muuta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.