Tämä on kuultu hevosen suustakin.Onslow kirjoitti:Kaikkonen on täysdorka.
Kumpi vie. Mulkku vai mies?
Samaa kyllä ihmettelin kovasti.Onslow kirjoitti:Kumpaa panisette mielummin. Dritaa vai Satua?
Kaikkonen on täysdorka. Oma muija on paremman näköinen ja silti pitää yrittää pokata jotain 7 päivää venakkosutturaa.
Satuhan on håttis kuin mikä:

Drita taas, köh... ei niin håttis

Mutta ehkä Kanki kaipaisi piiskausta tms. Dominaksi Dritasta kyllä olisi.
Viimeksi muokannut NuoriD, 08.05.2009 11:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Satua tietty. Voihan se olla, että kotona ei heru, kun on niin vakavia poliittisia erimielisyyksiä että pitää eri puolueissa hengata.Onslow kirjoitti:Kumpaa panisette mielummin. Dritaa vai Satua?
Kaikkonen on täysdorka. Oma muija on paremman näköinen ja silti pitää yrittää pokata jotain 7 päivää venakkosutturaa.
Kieltämättä Kanki-Kaikkonen sai hauskan lisävivahteen.
-
- Kitisijä
Haluan nyt vastata tähän itse itselleni muistuttaen, etten ollut aivan 130% tosissani, vaikka ironinen sävy ei jälleen kerran tavoittanut jurristiamme. Ja että liuku on kyllä hyvää! Toivottavasti tämä ei enää häiritse Tix-muffinssimme yöunia.Manaaja kirjoitti:Mulkkuni vie minut ongelmiin toistuvasti kun panettaa saatana ja naiset on järjestäen luonnevammaisia. Vittu!
Ei kannattais ton sun sport chichs -ketjun aukenemisen jälkeen kauheasti selitellä ironian sävyjen tajusta.Manaaja kirjoitti:Haluan nyt vastata tähän itse itselleni muistuttaen, etten ollut aivan 130% tosissani, vaikka ironinen sävy ei jälleen kerran tavoittanut jurristiamme. Ja että liuku on kyllä hyvää! Toivottavasti tämä ei enää häiritse Tix-muffinssimme yöunia.Manaaja kirjoitti:Mulkkuni vie minut ongelmiin toistuvasti kun panettaa saatana ja naiset on järjestäen luonnevammaisia. Vittu!

Eat mor chichshen?Paha Keisari kirjoitti:Ei kannattais ton sun sport chichs -ketjun aukenemisen jälkeen kauheasti selitellä ironian sävyjen tajusta.Manaaja kirjoitti:Haluan nyt vastata tähän itse itselleni muistuttaen, etten ollut aivan 130% tosissani, vaikka ironinen sävy ei jälleen kerran tavoittanut jurristiamme. Ja että liuku on kyllä hyvää! Toivottavasti tämä ei enää häiritse Tix-muffinssimme yöunia.Manaaja kirjoitti:Mulkkuni vie minut ongelmiin toistuvasti kun panettaa saatana ja naiset on järjestäen luonnevammaisia. Vittu!