^ Sinne vaan viikkarin terdelle muiden mukaan Voisin tulla yllyttämään, mutta kun tuon BettyGeen perseessä roikkuu kärry ja sen sisällä yksi snadi jou jou räppäri.
Nehemiah James kirjoitti:^ Sinne vaan viikkarin terdelle muiden mukaan Voisin tulla yllyttämään, mutta kun tuon BettyGeen perseessä roikkuu kärry ja sen sisällä yksi snadi jou jou räppäri.
No mulla roikkuu kans mukana yks snadi jou jou -mies, että on noi terdet vähän niinq nou-nou.
Ei tänään. Mutta huomenna lupaan visiteerata jollain terdelle jos vain aurinko paistaa. Akka- ja kakaravapaata!! Päiväkaljat tosin vain, joten ei mitään tappokaatoja. Pitkän kaavan toteutan vasta sitten tämän kuun loppupuolella.
Onslow kirjoitti:Sunnnuntaina äitienpäivä. Ei saa olla kanuunassa!
No jos äitille soittais?! En tässä nyt kuitenkaan kanuunaa ole hankkimassa, jos kävis vain tsekkaamassa efektit parin verran ja palvois hetken aikaa sitä solikkaa jos pilvet sen sallivat. Ja sanotaan nyt vaikka niin, että meillä ei nartun tahdosta erikseen äitienpäiväillä ja minähän en ala tyrkyttämään.
Nehemiah James kirjoitti:Ja sanotaan nyt vaikka niin, että meillä ei nartun tahdosta erikseen äitienpäiväillä ja minähän en ala tyrkyttämään.
Mä sain just omalta äidiltäni hyvät ohjeet mitä tehdä ja mitä ei
**** Ilahduta **** jollakin henkilökohtaisella lahjalla. Jokin tuoksu, esim. suihkugeeli, dödö, hajuvesipakkaus. Kunnon ruusukimppu ainakin ja heti aamulla, ei iltapäivällä vasta .Vaikkapa ihana aamupala . Muista ettet oo krapulas äitienpäivän aamuna , etkä muutenkaan pahalla päällä. Älä vain osta kattilaa tai muuta järkevää. Mulla on niin huonot muistot ensimmäisestä äitienpäivästä etten varmaan dementoituneenakaan sitä unohda! Tällaisia sepustaa sun vanha äitis, mutta kokenut kaikki tietää!
Onslow kirjoitti:
Ilahduta **** jollakin henkilökohtaisella lahjalla. Jokin tuoksu, esim. suihkugeeli, dödö, hajuvesipakkaus. Kunnon ruusukimppu ainakin ja heti aamulla, ei iltapäivällä vasta .Vaikkapa ihana aamupala . Muista ettet oo krapulas...
Toi osa on niin arkipäivää ;)
Ensimmäinen äp on toki tärkeä ja vaati vähän spesiaalimpaa panostusta. Parhaiten se toimii sitten kun kakarat alkaa itse ottamaan roolia. Sama pätee isien omaan päivään. Se sellainen vanhakantainen ajattelu, että äitienpäivänä äidit saa tehdä mitä niitä huvittaa, ei oikeen toimi enää. Nykyään kun on naistenpäivä joka päivä!!
bliss kirjoitti:
Suihkugeeli tai dödö on muutenkin aika kökköjä lahjoja
Uuteen moottorisahaan verrattuna. Tai kattiloihin?
No hei. Sehän on ihan suora vihjaus siihen että voisit kuule peseytyä useammin.
Tollaset ostetaan itse. Sen sijaan joku 70 - 100 euron hajuvesi on ihan eri asia
Suihkugeeli ja dödö on semmosia hygieniatuotteita. Vartalovoide on jo vähän aistikkaampi, sillä ei poisteta likaisuutta tai hajuja, joita siis naisessa ei saisi olettaa olevan.
Varmaan hyvä kattilasarja on ihan ok, jos sellaiselle on tarvetta, mutta sen lisäksi sitten jotain vähän hemmottelujutumpaa. Ei siis kattilat+moottorisaha.
Kattilat+romanttinen illallinen kivassa paikassa ilman muksua ja kiirettä kotiin("ettet kuitenkaan joudu joka ilta kokkaamaan" ) toimis luullakseni, vaikka sun naistasi en tunnekaan.
Tai: painata vauvelin jaloista ja käsistä tyynyliina. Tällä lahjalla on arvoa, jota ei rahalla saa. (homma ei tosin ole helppo!)
bliss kirjoitti:Mä olen kyllä lievästi utelias tän suhteen. Kenelle sä parittaisit mut?
Nyt laitoit vaikean. Siksi, että itse olet noi kranttu!!! Vois vaatia vähän työstämistä, mutta jos tämän palstan tarjonta on sulle kelvotonta, niin muista, että mulla laaja kaveripiiri Löytyy vähän joka lähtöön...