exPertti kirjoitti:Tajusin lopulta miksi osa palstan miehistä pitää Kiiraa seksikkäänä.
Tuota menoa Kiira saa kohta heittää hyvästi sponsorirahoille. Keskittyisi vain rahastamaan maitotyttöimagoa, eikä seuraisi Viiviä seiskan vakiojutuksi.
Uramielessä kannattaisi varmastikin tosiaan pysytellä jääprinsessa/maitotyttö-imagossa. Pikkupimuja on jo riittävästi.
Mutta tietysti tässä käy niin, että Kiira ei ole riittävän fiksu tuohon, vaan haluaa olla sexy. Kaikki muut ovat käyneet diskoissa ja bileissä ja Kiira on viettänyt illat jäähallilla. Nyt hän haluaa olla håt.
exPertti kirjoitti:
Se, että näki hänet ihan normaaleissa vaatteissa ilman naurettavan venytettyä kisahymyä. Tai ilman ylistailausta mikä on sitten se toinen virallinen vaihtoehto.
Noi jos mitkä on stailattuja kuvia. Kisahymykuvat on tuon ammatin edustajalle normaaleja. Kiira on mun mielestä nätti, mutta noi tän ketjun kuvat ei toimi just siks, että niisä on liikaa yritetty tota muka omaa viehätysvoimaansa tiedostamatonta nupullaan olevaa viatonta kaunotarta. Pastellihuulikiilto ja teennäiset kiharat ja kaikki. Shirley Temple niistä ekana tuli mieleen.
Jos mun pitäis valita, ja kuten nyt valitsenkin, niin kyllä noi kamppailijanaiset on mun mielestä hotimpia.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Eiks ton luulis olevan jotenkin veemäistä pelata, että etumus hölskyy? Kivuliasta pidemmän päälle jopa? Venyykö tissit jos niitä tolleen pomputellaan päivästä toiseen? Hei pliis, tää kiinnostaa.
bedlam kirjoitti:Eiks ton luulis olevan jotenkin veemäistä pelata, että etumus hölskyy? Kivuliasta pidemmän päälle jopa? Venyykö tissit jos niitä tolleen pomputellaan päivästä toiseen? Hei pliis, tää kiinnostaa.
Saatavilla on sellaisia urheiluliivejä, että ei hölsky. Ainakaan tolla tavalla. Neiti taitaa hölskytellä ihan tahallaan
bedlam kirjoitti:Eiks ton luulis olevan jotenkin veemäistä pelata, että etumus hölskyy? Kivuliasta pidemmän päälle jopa? Venyykö tissit jos niitä tolleen pomputellaan päivästä toiseen? Hei pliis, tää kiinnostaa.
Saatavilla on sellaisia urheiluliivejä, että ei hölsky. Ainakaan tolla tavalla. Neiti taitaa hölskytellä ihan tahallaan
Niinnomutta... Mahtaako ihan TUON kokoisia enää saada kunnolla pidettyä aisoissa urheiluliiveilläkään? Ymmärtääkseni tissien hallinta vaatii suhteessa aika eksponentiaalisesti lisää efforttia tuen puolesta niiden kasvaessa. Parin todella isorintaisen tutun oon kuullut käyttävän jopa kaksia urheiluliivejä päällekäin, eivätkä silti ole oikein tyytyväisiä tuloksiin mm. juostessa. Voi toki olla vääriä liivivalintojakin, mutta ei oo tosiaan narinaa kuultu ainoastaan yhdestä ilmansuunnasta.
Voi, ihan sääliksi kävi tuota 17-vuotiasta! Ellei se nyt erityisesti nauti tissiensä tuomasta erityishuomiosta/taakasta, niin tilanne varmaan kiusallinen=/
nowaysis kirjoitti:Voi, ihan sääliksi kävi tuota 17-vuotiasta! Ellei se nyt erityisesti nauti tissiensä tuomasta erityishuomiosta/taakasta, niin tilanne varmaan kiusallinen=/
Kyllä ihan sääliksi käy. Kaikki ihailevat häntä ja sitten onhan hänellä ne sadat tuhannet voittoeurot ja saa oletettavasti tehdä jotakin mistä pitää ammatikseen... Säälikäämme häntä yhdessä.
Niinnomutta... Mahtaako ihan TUON kokoisia enää saada kunnolla pidettyä aisoissa urheiluliiveilläkään? Ymmärtääkseni tissien hallinta vaatii suhteessa aika eksponentiaalisesti lisää efforttia tuen puolesta niiden kasvaessa. Parin todella isorintaisen tutun oon kuullut käyttävän jopa kaksia urheiluliivejä päällekäin, eivätkä silti ole oikein tyytyväisiä tuloksiin mm. juostessa. Voi toki olla vääriä liivivalintojakin, mutta ei oo tosiaan narinaa kuultu ainoastaan yhdestä ilmansuunnasta.
No ei varmasti ihan kokonaan, mutta saa ne lukittua vähän paremmin paikoilleen sentään
nowaysis kirjoitti:Voi, ihan sääliksi kävi tuota 17-vuotiasta! Ellei se nyt erityisesti nauti tissiensä tuomasta erityishuomiosta/taakasta, niin tilanne varmaan kiusallinen=/
Joo. Voi hyvin olla, että tyttö olisi mielummin ilman tissiensä tuomaa erityishuomiota. Välttämättä hän ei osaa suhtautua asiaan oikein.
Oikea asenne olisi ottaa luontoäidin tuoma erikoisbonus tyytyväisenä vastaan. Mutta voihan se olla kiusallista, kuin kaikkien huomio kiinnittyy asiaan.
Kyllä ihan sääliksi käy. Kaikki ihailevat häntä ja sitten onhan hänellä ne sadat tuhannet voittoeurot ja saa oletettavasti tehdä jotakin mistä pitää ammatikseen... Säälikäämme häntä yhdessä.
Ihailevat? No ehkä kaikki, joista jättimäiset tissit ovat hienot! Mun tuntemista tuon kokoluokan naisista jokaikinen olisi mieluummin pienempi, ihan siksi että tuommosten kannatteleminen käy jo työstä. Isot tissit ja paljon rahaa ei ole mulle mitenkään itseisarvoja. Mutta sanotaan nyt vielä että oikein nätti ja hyväkroppainen 17-vuotias kuitenkin muin osin Kaikkea hyvää hänelle!
Itse siis, jos olisin nouseva tennistähti, en mitenkään riemastuisi siitä, jos kansan huomio kiinnittyisikin hinkkeihini pelikykyni sijaan. Tosin tienaisihan sillä mukavat eläkerahat, jos sellaisella haluaisi tienata. Itse en haluaisi, mutta olenkin tällainen tylsämielinen vanhus.
Siis tämä on juuri sitä naisen esineellistämistä, tytöllä ei ole oikein valinnanvaraa sen suhteen, hakeeko hän (juuri tänään)huomiota tisseillään vai ei. Tissit tekevät sen hänen puolestaan. Itse olen pro choice
nowaysis kirjoitti:
Itse siis, jos olisin nouseva tennistähti, en mitenkään riemastuisi siitä, jos kansan huomio kiinnittyisikin hinkkeihini pelikykyni sijaan.
Vaan jos onkin yhtä huono tenniksessa kuin se toinen Venäläinen barbi, onkin ihan hyvä että saa hilloa muilla avuilla..
nowaysis kirjoitti:Siis tämä on juuri sitä naisen esineellistämistä, tytöllä ei ole oikein valinnanvaraa sen suhteen, hakeeko hän (juuri tänään)huomiota tisseillään vai ei. Tissit tekevät sen hänen puolestaan. Itse olen pro choice
Mut maailma on vaan tällainen. Koetin sanoa, että ehkä ko. nuorella naisella on elämässään myös tekijöitä jotka hieman tasoittavat tätä mieliharmia.
Ja näinkin hullusti voi käydä, että hän pitää tästä huomiosta. Hullumpaakin on sattunut.