To-to-to-torstai
To-to-to-torstai
Avataan tämäkin. Ja sitten lisää kahvia.
Came here for school, graduated to the high life
Kävin kaverin kanssa eilen eurokankaassa hypistelemässä ihanuuksia. Minen ostanut mitään mutta kaveri kyllä. Mä palauttelen pikkuhiljaa muutakin ompelua mieleen, kun vain korjausompelua. Vähän jo jänskättää etukäteen et miten multa onnistuu näin pitkän ajan jälkeen kaavojen otto vanhasta paidasta sekä se ompelupuoli. Jänskättää sillan hyvällä tavalla.
Tuliskohan tästä hyvä päivä? Untakin sain melkein 7 tuntia viime yönä. Hurja parannus edellisyöhön.
Tuliskohan tästä hyvä päivä? Untakin sain melkein 7 tuntia viime yönä. Hurja parannus edellisyöhön.
Ei ne työt siitä vähene, vaikka onkin lama. Töitten lisääntyminen johtuu juuri siitä että porukkaa on potkittu pois ja jonkun täytyy tehdä hommat.exPertti kirjoitti:En tiedä. Enemmän on niitä paiskittu kuin kertaakaan vuosikymmeneen vaikka on lama sitä ja lama tätä ja porukkaa virtaa ovista pihalle.Nehemiah James kirjoitti:Mistä näitä töitä oikein tulee?!
Tämäntyyppinen suuntaus on käsittääkseni jatkunut jo vuosia ja tulee jatkumaan, ennenkuin porukoilla alkaa mennä nuppi sekaisin liiallisesta työstä ja koko yhteiskunta romahtaa.
Maalaillaanko lisää uhkakuvia?
Ei tarvitse, on näissäkin kestämistä. Ja tottahan se on.tuulenpuiska kirjoitti:Ei ne työt siitä vähene, vaikka onkin lama. Töitten lisääntyminen johtuu juuri siitä että porukkaa on potkittu pois ja jonkun täytyy tehdä hommat.
Tämäntyyppinen suuntaus on käsittääkseni jatkunut jo vuosia ja tulee jatkumaan, ennenkuin porukoilla alkaa mennä nuppi sekaisin liiallisesta työstä ja koko yhteiskunta romahtaa.
Came here for school, graduated to the high life
Vastuuntuntoisimmat menee ensin, sellaiset jotka eivät osaa jaksottaa elämäänsä ja siihen liittyä asioita, saati sitten laittaa asioitaan tärkeysjärjestykseen!exPertti kirjoitti:Ei tarvitse, on näissäkin kestämistä. Ja tottahan se on.tuulenpuiska kirjoitti:Ei ne työt siitä vähene, vaikka onkin lama. Töitten lisääntyminen johtuu juuri siitä että porukkaa on potkittu pois ja jonkun täytyy tehdä hommat.
Pyyhin Netikettiin..
- Pulkannaru
- Kitisijä
Meidä putiikissa on sit näköjään aloitettu ajoissa. Jo vuosituhannen vaihteessa. Joskus venyin esimiehen pyynnöstä kesälomakautena n 200h ylitöiden verran, kun oli luvassa hyvä kompensaatio palkkapussiintuulenpuiska kirjoitti: ... jatkunut jo vuosia ja tulee jatkumaan, ennenkuin porukoilla alkaa mennä nuppi sekaisin liiallisesta työstä ...

Viimeksi muokannut Pulkannaru, 19.04.2013 22:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
- Pulkannaru
- Kitisijä
- Pulkannaru
- Kitisijä
Mut nyt tien päälle. Ja loppu päivä sit etänä kotoa.
Viimeksi muokannut Pulkannaru, 03.11.2013 23:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen: