En nyt tarkoita sitä, että odotat, että työpäivä loppuu tai pääseet syömään, vaan pidemmällä tähtäimellä.
Huonoksi alustukseksi täytyy sanoa, että itse en odota oikein mitään. Koen, että minulla on asiat nyt hyvin, enkä odota mitään asiaa, joka elämääni jotenkin muuttaisi. Muutoksia toki tulee tietysti vähitellen vääjäämättä, mutta en erityisesti odota niitä, en kyllä pelkääkään.
Minä odotan taloudellista riippumattomuutta. Sellaista selkänojaa, että ei paljoa talouden notkahtelut huoleta. Jos työtilanne pysyy ok:na pari seuraavaa vuotta uskon sellaisen saavuttavani.
Tällä hetkellä odotan myös valmistujaisjuhlia kun kerran pitkästä tähtäimestä puhutaan. Sitä ennen olisi hyvä päästä kouluun sisälle.
Ensi viikon loppuun mennessä saisi olla shoppailut shoppailtu. Seuraavaa Siirtoa pitäisi alkaa kehittelemään, kunhan elämä vakiintuu, että eiköhän sekin ole aikalailla puikoissa jussiin mennessä.
Odotan hmm.. kahden työssäkäyvän aikuisen arkea, kahden työpaikan tuomaa vakautta meidän päivittäiseen elämään. Odotan myös aikaa jolloin saisimme hauvavauvan kotiimme.. ja ja ja .. isompaa kotia.. ja omia vauvoja.
milli kirjoitti:Odotan hmm.. kahden työssäkäyvän aikuisen arkea, kahden työpaikan tuomaa vakautta meidän päivittäiseen elämään. Odotan myös aikaa jolloin saisimme hauvavauvan kotiimme.. ja ja ja .. isompaa kotia.. ja omia vauvoja.
Keskiluokkaisia unelmia. Mutta samojahan ne omatkin olivat, joten en näe niissä mitään vikaa.
En oikein muista enää millaista elämä oli ilman junioria. Eikä tunnu olevan väliksikään muistaa.
Seuraavaa katastrofia. Sitä ennen ois mahtavaa huomata kasvattaneensa tervepäisiä nuoria. Epätodnäk jos katastrofiks lasketaan pienikin. Ja mullahan lasketaan.
Mulle sopivaa naista, jälkeläisiä, sopivan haastavia työtehtäviä, mielenkiintoisempaa työtä, omaa kesämökkiä jossa kalastaa+metsästää+tehdä metsätöitä.
Ja tietty terveyttä ja pitkää ikää.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Fcuk kirjoitti:Seuraavaa katastrofia. Sitä ennen ois mahtavaa huomata kasvattaneensa tervepäisiä nuoria. Epätodnäk jos katastrofiks lasketaan pienikin. Ja mullahan lasketaan.
Taidan yhtyä tähän. Ei ole oikein sellaista kutinaa, että mitään hyvää kannattaisi vähään aikaan odottaa.