Tiistai jälkeen happaman voiton

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Onslow kirjoitti:Itsellä on nykyisin Sammosta 0.3% Saas nähdä mitä OP tarjoaa. Pahaa pelkään ettei pääse lähellekkään.
Viime syksynä ei tarvinnut Nordeassa lainanevvotteluissa kun mainita, että minulle tarjottiin toisesta pankista 0,25. Ilman sen kummempia tarkistuksia ja saman tein antoivat 0,24. Toki tilanne on muuttunut.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Ok. Meillä toi 0.3 on viime kesältä..
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Ihmettelen kyllä, jos pääsette alle 0,5%:n missään. Veikkaan, että minulle tarjotaan jotain 0,7%:ia ja tarkoitus on maksaa puolet kämpästä käteisellä.
Onslow

elco kirjoitti:Ihmettelen kyllä, jos pääsette alle 0,5%:n missään.
Pahaa pelkään myös että korkealle mennään. Ei siinä vaiheessa paljoa pankin vaihtoa enää viitsi miettiä..
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

Onslow kirjoitti:
elco kirjoitti:Ihmettelen kyllä, jos pääsette alle 0,5%:n missään.
Pahaa pelkään myös että korkealle mennään. Ei siinä vaiheessa paljoa pankin vaihtoa enää viitsi miettiä..
Itse zekkasin joulukuussa millaista guumaa energyä olisi OP:n kanssa. Lopputulos oli tyly: marginaali 0,5 % (nyt minulla 0,3 %) ja silloin ehtona olisi ollut huomattava lisävakuus. Joulukuussa työkaverille tarjottiin Nordeasta 0,7 % marginaalia eikä sen suhteen ollut mitään neuvotteluvaraa. Vähän epäilen, että tänään ei saa edes noin "hyvää" tarjousta.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Chap kirjoitti:Itse zekkasin joulukuussa millaista guumaa energyä olisi OP:n kanssa. Lopputulos oli tyly: marginaali 0,5 % (nyt minulla 0,3 %) ja silloin ehtona olisi ollut huomattava lisävakuus. Joulukuussa työkaverille tarjottiin Nordeasta 0,7 % marginaalia eikä sen suhteen ollut mitään neuvotteluvaraa. Vähän epäilen, että tänään ei saa edes noin "hyvää" tarjousta.
Äkkiä se sitten muuttui. Lokakuussa sai vielä siedettävää marginaalia (alle 0.4) eikä mitään lisäjuttuja.
Came here for school, graduated to the high life
elco

elco kirjoitti:ja parveke.
Vittu mä sanon kanssa, saatana! Eihän noita parvekkeellisia ole kuin jossain fucking pasilassa ja arabiassa. Yhtä hyvin voisi muuttaa jonnekin Vaasaan asumaan. Kissalle pitää kuulemma olla parveke! Tajuaako se vitun eläin, että se parveke, mikä sille ostetaan maksaa sata tonnia.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

elco kirjoitti:Vittu mä sanon kanssa, saatana! Eihän noita parvekkeellisia ole kuin jossain fucking pasilassa ja arabiassa. Yhtä hyvin voisi muuttaa jonnekin Vaasaan asumaan. Kissalle pitää kuulemma olla parveke! Tajuaako se vitun eläin, että se parveke, mikä sille ostetaan maksaa sata tonnia.
:lol:

Osta ranskalainen parveke ilman kaidetta sille mirrille.
Came here for school, graduated to the high life
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pukkas pikku probleemaa... nimittäin kipeytin eilisissä säbälöissä oikean nivuseni, eikä se ehdi huomiseen futispeliini millään kuntoutua. Oma peli alkaa huomenna klo 20 ja Suomen peli klo 21:kö se oli. Valmentaja ei varmasti osta selitystäni. Saan ikuisen sluibailijan maineen ja muut vievät viimesetkin jämäminuuttini :cry:
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

elco kirjoitti:Jaahas, täällä taas Dave ja tytöt katselemassa kenkiä.

Perkele. Sitten kun viiihdoin järjestyy duunit edes jotenkin niin heti ei ole yhtään asuntoa myynnissä, joka kelpaa. Haussa vimosen päälle rempattu kaksio tai kolmio 001*-postinumeroalueelta (Katajanokka ja Ruoholahti varauksin), jossa taloyhtiön rempat tehty ja parveke. Tavoitehinta 270ke. Ensimmäisen kelpaavan pyynti on sinänsä tylyt 385k. Jos siitä tarjoaisi 302k niin sittenhän se mahtuisi melkein budjettiin.
Ei kestä kiittää:
http://www.etuovi.com/kohde/7037294
http://www.etuovi.com/kohde/7007864
Rumiahan nuo ovat, mutta mitäs annat noin viitasaarelaiset speksit.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
elco

urpiainen kirjoitti: http://www.etuovi.com/kohde/7037294
http://www.etuovi.com/kohde/7007864
Rumiahan nuo ovat, mutta mitäs annat noin viitasaarelaiset speksit.
Ööö, Ruoholahti on sivussa ja kelpaa vain äärimmäisessä hädässä. Punavuoren kämpässä tulee mukana putkiremonttipommi.
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

elco kirjoitti:Ööö, Ruoholahti on sivussa ja kelpaa vain äärimmäisessä hädässä. Punavuoren kämpässä tulee mukana putkiremonttipommi.
Joo. Ajattelin, että spekseilläsi äärimmäinen hätä tulee vastaan ikäänkuin välittömästi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
elco

urpiainen kirjoitti:
elco kirjoitti:Ööö, Ruoholahti on sivussa ja kelpaa vain äärimmäisessä hädässä. Punavuoren kämpässä tulee mukana putkiremonttipommi.
Joo. Ajattelin, että spekseilläsi äärimmäinen hätä tulee vastaan ikäänkuin välittömästi.
No nii-i, mutten silti ole väkisin ostamassa mitään, mistä en diggaa.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^^ Kaipaa v*tunmoista pintaremppaa. Toi punavuori oli putkiremppaa lukuunottamatta kiva, kaasuliesikin! :h:
Work like a captain, play like a pirate.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Hammaslääkäri jätti mut henkiin teidänkin kaikkien harmiksi :P
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Pitäiskin käydä suuta katsastuttamassa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Kävin tapaamassa uraneuvojaa työvoimatoimistolla. En viisastunut tai valaistunut yhtään, mutta tottahan se on, että itse mun on omat valintani tehtävä.
par-sky
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Vesper kirjoitti:^^ Kaipaa v*tunmoista pintaremppaa. Toi punavuori oli putkiremppaa lukuunottamatta kiva, kaasuliesikin! :h:
mä en oo ikinä oikeen ymmärtäny, että kuinka kännissä pitää arkkitehdin olla jotta siitä on hyvä idea että vessaan kuljetaan keittiöstä.
edit. eikun kappas, sähän puhuit tosta toisesta punavuoresta.

Mulla on uskomattoman tylsää.. tyyyyllsäää...
Me transmitte sursum, Caledoni!
Onslow

Jopas oli pankkikeikka.

Lähtömarginaali 1,5% ja tingittynä 1.0% Sen alemmas jos yrittää, pitää viedä johtokunnan kautta.

Ei vaihtunut pankki.
Paha Keisari

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

Mitä sä enää edes mietit? 70 donaa sinne tänne.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kattelin noita linkkejänne ja on teillä saatana kallista tuo asuminen! Itte mietiskelin just aamulla, että tää ois kiva, mutta vähän hintava.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Ai hintava :D Halpa verrattuna jopa mun periferiakämppään. Kivat lattiat, mutta muut pinnat ja keittön kaapit niin umpirumia, etten vois asua ilman sitä (surullisen kuuluisaa) pintaremppaa.
Work like a captain, play like a pirate.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Niinpä.

Meilläpäin speksit eivät ihan täyttyisi http://www.etuovi.com/kohde/158502
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin