Osaatko flirttailla?
Mulle flirtti on automaatio kun 'sopivat flirttikemiat' kohtaavat. Silloin ei ole kyse siitä onko hyvä flirttaamaan vaan enemänkin siitä, pitääkö juuri kyseinen vastaflirttaaja tavastasi flirtata. Toiselle toimii toinen ja toiselle toinen. *toteaa itsestäänselvyyksiä*
Jos pitää ruveta flirttailemalla flirttailemaan, niin se menee sitten jo enemänkin pokailun puolelle. Tai sitten ei. Itselläni flirtti ei mene jotenkin 'pois päältä' seurustellessani kuten jollain papoilla tälläkin palstalla. Eihän flirtti mikään sinkkujen yksinoikeus ole ffs...
Jos pitää ruveta flirttailemalla flirttailemaan, niin se menee sitten jo enemänkin pokailun puolelle. Tai sitten ei. Itselläni flirtti ei mene jotenkin 'pois päältä' seurustellessani kuten jollain papoilla tälläkin palstalla. Eihän flirtti mikään sinkkujen yksinoikeus ole ffs...
Minä en tiedä, osaanko. Kovin usein ihan sellainen ohimenevä katsekontakti kyllä johtaa siihen, että minun kanssani aletaan jutella mukavia, mikä on ihan hauskaa, mutta se ei ole täysin sukupuolisidonnaista, vaan naisetkin harrastavat sitä jossain määrin, joten ehkä se ei täytä flirttailun tunnusmerkkejä. Näin vanhemmiten olen myös oppinut suhtautumaan kohteliaisuuteen vastaanottavammin, olen korvannut neutraalinkuuloiset kiitokset oikeilla hymyillä.
-
- Kitisijä
Flirtin määrittelee tietenkin kukin itse. Minulle flirtti on useimmiten seksuaalisviritteistä, jossa samalla hieman testailen markkina-arvoani. Yritän myös epätoivoisesti öljytä egoani vastaflirtin toivossa. En mä rumien naisten kanssa koskaan flirttaile. Sinkkuna siihen liittyy usein myös toiveita jostain muusta, muttei mitenkään pakkomielteisesti. Sen verran itsekäs kusipää olen, ja pahantuulinenkin, etten mä nyt maailmaasyleilevästi "joka toiselle mukavalle vastaantulijalle" flirttaile.MGandhi kirjoitti:Eihän flirtti mikään sinkkujen yksinoikeus ole ffs...
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Kuvittelen osaavani, ja ilmeisesti se on aikalailla koko ajan automaatiolla päällä. En mä ainakaan siihen mitenkään keskity, se on vaan mun tapani puhua/liikkua/katsoa/hymyillä. Kaverit nyt tosin vähän vittuilee että mä flirttaan ohikulkiessani postilaatikoillekin...
Sitten tietenkin jos törmään luvattoman hyvännäköseen mieheen menen ihan lukkoon ja toivon että se jaksaa tuijotella mun rintoja kunnes saan itteni kasattua
Sitten tietenkin jos törmään luvattoman hyvännäköseen mieheen menen ihan lukkoon ja toivon että se jaksaa tuijotella mun rintoja kunnes saan itteni kasattua

Me transmitte sursum, Caledoni!
-
- Kitisijä
Osaan, ainakin kahdella olennaisesti toisistaan poikkeavalla tavalla. Toinen tyyleistäni on monille hyvin helposti tunnistettava (hymyilyä ja helposti ymmärrettävää vitsailua) - toisen tajuaa ja siihen tarttuu vain harva (vakavalla naamalla esitettyä, äärikuivaa, vain hieman outojen sanavalintojen kautta avautuvaa ei-tosissaan-olemista). Kumpikaan näistä ei merkitse, ettenkö olisi samaan aikaan myös oma itseni.
Jos flirttailu määritellään näyttelemiseksi, niin en osaa. Ja jos se määritellään päämäärätietoiseksi toiminnaksi, niin en taaskaan osaa. Omalla määritelmälläni flirttiin ei myöskään tarvitse liittyä (eikä yleensä liitykään) mitään seksuaalista/eroottista/romanttista vihjailua. Se, että astuu toisen kanssa tilaan, johon muilla ei ole pääsyä (kahdenkeskinen huumori tai asioista puhuminen metakielellä, jota muut eivät tulkitse samalla tavalla), riittää osoittamaan, että pidän häntä kiinnostavana.
Jos flirttailu määritellään näyttelemiseksi, niin en osaa. Ja jos se määritellään päämäärätietoiseksi toiminnaksi, niin en taaskaan osaa. Omalla määritelmälläni flirttiin ei myöskään tarvitse liittyä (eikä yleensä liitykään) mitään seksuaalista/eroottista/romanttista vihjailua. Se, että astuu toisen kanssa tilaan, johon muilla ei ole pääsyä (kahdenkeskinen huumori tai asioista puhuminen metakielellä, jota muut eivät tulkitse samalla tavalla), riittää osoittamaan, että pidän häntä kiinnostavana.
En todellakaan.
Kauhistus sellainen minulle tehdä. Melkein samaa kuin jos tokasisin, "Lähetääks Paneen", koska sitä tiedän itse lopulta haluavani, vaikka säästä puhuisin. Mun psykopatologialla lasken kaiken naimaikäisten naisten tarpeettoman puhuttelun flirttailuksi. Työpaikka ja netti ehkä poikkeuksena. Naisten tulisi itsensä raiskata minut!!
Sitten parhaankin flaksin äärimmäisen harvoin tapahtuessa tyylini on täsmälleen tämä. Niin kipeän todesta "Ilman naista" sarjakuvasta.:
http://kvantti.tky.fi/in/72.shtml
Kauhistus sellainen minulle tehdä. Melkein samaa kuin jos tokasisin, "Lähetääks Paneen", koska sitä tiedän itse lopulta haluavani, vaikka säästä puhuisin. Mun psykopatologialla lasken kaiken naimaikäisten naisten tarpeettoman puhuttelun flirttailuksi. Työpaikka ja netti ehkä poikkeuksena. Naisten tulisi itsensä raiskata minut!!
Sitten parhaankin flaksin äärimmäisen harvoin tapahtuessa tyylini on täsmälleen tämä. Niin kipeän todesta "Ilman naista" sarjakuvasta.:
http://kvantti.tky.fi/in/72.shtml
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Tuosta muistuikin mieleeni vaikuttava kokemus metrosta eräänä iltana. Minua vastapäätä istui iäkkäämpi pariskunta, ja viistosti selkäni takana neljän nuoren porukka, jolla oli hyvin hauskaa. Meitä kaikkia kolmea hymyilytti toistuvasti, ja lopulta pariskunnan nainen alkoi jutella kanssani. Sen jälkeen myös mies alkoi jutella minun kanssani, mutta keskenään he eivät puhuneet ollenkaan. Silti heidän välillään huomasi jonkinlaisen sähkön koko ajan, tunsin itseni jonkinlaiseksi katalyytiksi, jolla oli vaikutusta heidän väliseensä tilaan, mutta ei silti suoraa pääsyä sinne sisälle. Pois lähtiessään mies nosti hattuaan, kumarsi minulle ja toivotti hauskaa iltaa, ja puolet illan hauskuudesta tuli varmasti siitä tilanteesta.EveryWoman kirjoitti:astuu toisen kanssa tilaan, johon muilla ei ole pääsyä
Mul on ihan sama. Joskus se on tosi rasittavaa ku elää heteroliitossa bissenä, tuska tätä kiusausten kulumaa ja kolotusta kropassani!huima kirjoitti:En ole koskaan flirtannut.
Hymyilen vaan ja naiset haluavat heti punttiin kiinni.
Mut hei vielä kuulkaas pakko inahtaen mäkättää, että se auringosta d-vitskunsa saanu nuhanenänen kevättä tursuava flirttiä yrittävä peruspera on jotain niin hemmetin kuvottavaa, argh... Jos se tulee luonnostaan, annetaan tulla! Muuten pliis, kevät joo mut miehet annetaan sitä huomioo kotona vaikka.
(Ette kuulu mäkäkohderyhmääni.)
Voi kyllä, mä en tajua, mutta jotenkin mä en ole pitkään aikaan huomannut vieraita miehiä, mutta naisia.. arght..Fcuk kirjoitti:Mul on ihan sama. Joskus se on tosi rasittavaa ku elää heteroliitossa bissenä, tuska tätä kiusausten kulumaa ja kolotusta kropassani!
Tänäänkin kuolasin yhtä nuorta urheilullista naista..
Mä en vaan voi sille mitään, että mieli täytyy ihanista tuhmista asioista.. huoh..
Tulikin mieleen flirtista..
Eilen sain jonkin ihan kummallisen itsevarmuuspuuskan, tunsin itseni tosi håtiksi (ei tapahdu usein, johtuu varmaan tukasta ja siitä, että aamulla olin jopa meikannut).. Mä flirttailin töissä kaikkien kuskien kanssa.. ja yksi poika meni ihan sekaisin, ei meinannut pysyä tavarat käsissä.. ja se oli niin suloisen punastunut. Sekös sai mut vaan hymyilemään kahta kauheammin.
Eilen sain jonkin ihan kummallisen itsevarmuuspuuskan, tunsin itseni tosi håtiksi (ei tapahdu usein, johtuu varmaan tukasta ja siitä, että aamulla olin jopa meikannut).. Mä flirttailin töissä kaikkien kuskien kanssa.. ja yksi poika meni ihan sekaisin, ei meinannut pysyä tavarat käsissä.. ja se oli niin suloisen punastunut. Sekös sai mut vaan hymyilemään kahta kauheammin.
Huoh..Suvinen kirjoitti: Joillakin ihmisillä tuntuu olevan vaikeuksia erottaa viaton flirtti iskemisyrityksestä.
Annas kun selitän.
"Flirtillä" tarkoitetaan jotain seksuaaliseen tai romanttiseen kiinnostukseen viittaavaa sanailua tai vihjailua, niinhän? Vaikka olisi vain puhetta, hymyä tai ripsien räpsyttelyä. Avainsana siis "seksuaaliseen". Joka liittyy sukupuoliyhdyntään eli nussimiseen, todellisena tai ainakin leikinomaisena tavoitteena. Ja flirttailun kohde, vaikkakaan et hänelle antaisi, ei kuitenkaan ole sinulle seksuaalisesti vastenmielinen. Sellaisille tuskin flirttailisit. Vaan vaikkakin teoriassa, jotenkin nussimakaveriksi hyväksyttävissä.
Ja sitten on vaikkapa minun kaltaisiani surkeita runkkareita.
Jotka eivät koskaan saa pillua. Ja joita naiset eivät puhuttele.
Tai sitten minua paremminkin pillua saavia miehiä, joilla sellainen flaksi kuitenkin on harvinainen. (90% miehistä)
Jos nyt sitten sinun kaltaisesi nainen.. jota jokainen hyvämakuinen heteromies haluaisi nussia.. heittää flirttiä miehille.
Niin totta Vitussa miesten luontainen toivo ja yritys flirtistäsi on, että josko tuota pääsis PaNemaan. Jokainen (harviNainen) mahdollisuus täytyy yrittää hyödyntää. Evolutsioonipsykologia määrää.
Joka ei tätä tajua, on joko nainen, joka saa aina kuin haluaa (siis jokainen nainen). Tai sitten kyllästymiseen asti liian helposti saava panomies.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Sanoo mr. most-fucked-up-prospects-ever, joka ei haista kiimaa eikä saumaa vaikka sitä hierottaisiin suoraan sieraimeen.Gat kirjoitti: Niin totta Vitussa miesten luontainen toivo ja yritys flirtistäsi on, että josko tuota pääsis PaNemaan. Jokainen (harviNainen) mahdollisuus täytyy yrittää hyödyntää. Evolutsioonipsykologia määrää.