Osaatko flirttailla?
Osaatko flirttailla?
Ilmeisesti aika odotusarvoisesti ajatellaan, että ihminen osaa flirttailla.
Itselläni tuota kykyä ei ole juuri lainkaan.
Uskoakseni se johtuu siitä, että en riittävästi luota omaan viehätysvoimaani flirttaillakseni.
Itselläni tuota kykyä ei ole juuri lainkaan.
Uskoakseni se johtuu siitä, että en riittävästi luota omaan viehätysvoimaani flirttaillakseni.
Re: Osaatko flirttailla?
Spontaanisti aika helvetin huonosti. Hymyily vaatii tietoista yritystä ja ponnistusta eikä varattuna jaksa. Yrittämällä kai saa piperrettyä jotakin.
-
- Kitisijä
No ni. Jos saat hymyn takaisin vastatoivotuksin, niin eikös se ole siinä? Nyt tietenkin jonkun pitäisi määritellä flirtti, mutta kyllä jo hymy sopivassa kohdassa on minusta flirttiä jos se tavoittaa vastapuolen ja aiheuttaa positiivisen vastareaktion. Ei sun tissejä tartte heti alkaa kehumaan ja ylistämään ;)NuoriD kirjoitti:Toki olen peruskohtelias, mutta ymmärtääkseni se ei ole flirttailua.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Vappuna tuli todiste, että osaan jopa tietämättäni !
edit: o->u
edit: o->u
Viimeksi muokannut Pulkannaru, 04.05.2009 12:27. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Öh..exPertti kirjoitti:Jos itsetuntosi on yhtä huono kuin kirjoittelusi antaa ymmärtää voit olla tietämättäsi oikea heruttajien kuningas.NuoriD kirjoitti:Itse olen siis hyvin asiallisen peruskohtelias.
Kuten jo aiemmin kirjoitin, en luota omaan zeksuaaliseen viehätysvoimaani niin paljoa, että lähtisin flirttailemaan.
Uskoakseni flirttailun yksi edellytys on se, että uskoo, että vastapuoli mahdollisesti haluaisi pöksyihisi.
"Sieltä se lääkärismies taas tulee. Hän on vielä niin kohteliaskin"NuoriD kirjoitti:Kuten jo aiemmin kirjoitin, en luota omaan zeksuaaliseen viehätysvoimaani niin paljoa, että lähtisin flirttailemaan.
Uskoakseni flirttailun yksi edellytys on se, että uskoo, että vastapuoli mahdollisesti haluaisi pöksyihisi.

Came here for school, graduated to the high life
-
- Kitisijä
Tämä on helppo. Heität daamille hyvän läpän ja koleen hymynkareen sekä nikkaat salamannopeasti silmää. Jos viiden sekunnin sisällä daamin mekon alta kuuluu lemmenmahlan kohinaa kun mahlatus raivaa tietänsä pitkin sisäreiden sänkeikköä, on kyse flirtistä. Taasen jos tytsi kovasta yrittämisestäsi huolimatta antaa pelkkää pakkasta, on kyse kohteliaisuudesta.NuoriD kirjoitti:Kertokkee te, jotka tiedätte!
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Okei, no sit mä en osaa.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tämä on helppo. Heität daamille hyvän läpän ja koleen hymynkareen sekä nikkaat salamannopeasti silmää. Jos viiden sekunnin sisällä daamin mekon alta kuuluu lemmenmahlan kohinaa kun mahlatus raivaa tietänsä pitkin sisäreiden sänkeikköä, on kyse flirtistä. Taasen jos tytsi kovasta yrittämisestäsi huolimatta antaa pelkkää pakkasta, on kyse kohteliaisuudesta.NuoriD kirjoitti:Kertokkee te, jotka tiedätte!
Ai toi on flirttailua?? Kyllä mä siinä tapauksessa flirttailen joka päivä.elco kirjoitti:Okei, no sit mä en osaa.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tämä on helppo. Heität daamille hyvän läpän ja koleen hymynkareen sekä nikkaat salamannopeasti silmää. Jos viiden sekunnin sisällä daamin mekon alta kuuluu lemmenmahlan kohinaa kun mahlatus raivaa tietänsä pitkin sisäreiden sänkeikköä, on kyse flirtistä. Taasen jos tytsi kovasta yrittämisestäsi huolimatta antaa pelkkää pakkasta, on kyse kohteliaisuudesta.NuoriD kirjoitti:Kertokkee te, jotka tiedätte!
Osaan, mutta kun teen sitä tietoisesti ja ns suunnitelmallisesti, siitä tulee tönkköä, ei ole sulavaa.
Joskus huomaan kesken flirtin että perkele, miehän lirttaan, sillon se on aika hauskaaki eikä yhtään tönkköä.
Ei se oikeen noin yleensä istu mun imagoon se flirttaus.
Joskus huomaan kesken flirtin että perkele, miehän lirttaan, sillon se on aika hauskaaki eikä yhtään tönkköä.
Ei se oikeen noin yleensä istu mun imagoon se flirttaus.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.