Keskimääräistä keposempi keskiviikko
Vitut!Onslow kirjoitti:Musakin on ihan yhtä laadukasta huttua.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=D1sguF2D1UA[/youtube]
Näyttää ja kuulostaa ihan hyvältä.
EDIT:
Mä lähden keikalle!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gbr38RQSBuM[/youtube]
- Pulkannaru
- Kitisijä
Tuli polkastua ergometritesti työpäivän päätteksi. Viimeistä edellinen kuorma oli 300w, viimeistä en muistanut kysyä. Syke jäi alas, hieman yli 160 reisien kuollessa ennen keuhkoja. Ois tietty voinut treenata kuntofillarilla pari kuukautta..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Noh. Taisin todeta, että AC/DC on nykyään erinomaista lenkkeilymusiikkia ja surkutella sitä, kuinka yhtye on menettänyt keikkasetistään lähes kokonaan sen tradition, jonka he loivat 70 - luvulla. Mielestäni on surullista, että bändin keikkasetit ovat nykyään best of - tyyppistä kamaa, kun yhtyeen historiaan mahtuu tolkuton määrä hyviä riffejä. Erityisen ikävää toi on siksi, että nähtyäni, paljonko Angus ja Malcolm - ja erityisesti Malcolm - ovat käyttäneet aikaa hioakseen ihan yksittäistä muutaman nuotin riffiä, jotta siitä tulisi sekä yksinkertainen ja iskevä että aikaa kestävä, toi työ jätetään sitten niille levyille pölyttymään.Onslow kirjoitti:Minä muistan kyllä ad/dc vihasi, mutta silti ihmettelen että fanitat enemmän pritnin teinipoppimusaa kuin ac/dc:tä.
Toden totta, kitinään mahtuu kaikenlaista hiihtäjää..
Ns. teinipoppibiisien rakenteita voit toki tutkailla vaikka ottamalla itse akustisen kitaran käteesi ja näppäilemällä ja sovittamalla joidenkin biisien sointukulut ja vokalisaatiot uusiksi, monet kappaleista paljastuvat sangen traditionaaliseksi popiksi.
Tämä on mietityttänyt minua. JOS laulu on playbackia, niin miten tämä on mahdollista:Paha Keisari kirjoitti:Ja jotain se kai laulaakin, ainakin nauhalta.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=88X_1rts6bY[/youtube]
Kai se on sit vaan mediatemppu, jolla koetetaan todistella että laulaa itse...

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
-
- Kitisijä
^ Mä olen tehnyt nimenomaan niin, että räkätaudissa saunon (en tosin välttämättä kovin pitkiä aikoja), mutta kuumeessa en.
Raskaana ollessani pidin muistaakseni märkää, vilpoista pyyhettä masun päällä. En tosin mistään muusta syystä, kuin siitä että oli tukala olla ilman vilvoketta.
Raskaana ollessani pidin muistaakseni märkää, vilpoista pyyhettä masun päällä. En tosin mistään muusta syystä, kuin siitä että oli tukala olla ilman vilvoketta.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Niin ja tietysti siinä vaiheessa kun kohdunsuu avautui liian aikaisesti, oli saunominen (muutamien muiden kivojen juttujen ohella) pannassa. Mutta liian fiini ei mun mielestä normiraskaudessa tartte olla - ennen muinoin ihmisethän synnyttikin saunassa! 

No tavallaan, koska jossain Kuopion kohdalla matkalla Lahteen sain tekstiviestin jossa luki: Darling, käännyt heti takaisin! Lahdessa on sikainfluenssaa!Rouva Pupu kirjoitti:Et kai missään vaaravyöhykkeellä sentäs?
Uhmasin kohtaloa ja ajoin silti etelään. Nyt n. 900km jälkeen olen onnelliseti kotona

Joskus lomailu on yhtä helvettiä.
Work like a captain, play like a pirate.
Jahas. Taasen Orimattilasta Varkauteen. Täytyy jaksaa vanhempiani jonkun aikaa. Häiritsee, kun kännissä ei saa ajaa, sen takia aukasin ekan sixpäkkini tänään vasta nyt. Ja vituttaa peltipoliisit ja että kaikki hinurit ohittaa mut kun ajan Lakien mukaan.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....