Ohikiitävä värähtely jokapäiväisessä elämässämme
Ohikiitävä värähtely jokapäiväisessä elämässämme
Onko sinulle tuollaisia ohipyyhkäiseviä pulssia nostattavia hetkiä joita kelpaa lämmöllä miettiä kauemminkin?
Itsellä oli pitkään sellainen vakiomarketin myyjä, joka katsoi todella pitkään silmiin aina ohi kulkiessa pähkinänvärisillä silmillään hymyillen samalla kauniisti. Tuntui melkein kielletyltä tuntea olonsa niin imarrelluksi ja lämmenneeksi joka kerta.
Itsellä oli pitkään sellainen vakiomarketin myyjä, joka katsoi todella pitkään silmiin aina ohi kulkiessa pähkinänvärisillä silmillään hymyillen samalla kauniisti. Tuntui melkein kielletyltä tuntea olonsa niin imarrelluksi ja lämmenneeksi joka kerta.
Came here for school, graduated to the high life
Tännekin minua seurasi "lakoninen" sankarimme, jolla on tietty itsellä suorastaan supersexy avatar.Paha Keisari kirjoitti:Toi sun avatar yksinkertaisesti estää erotiikan esiintymisen. Se on vähän niinku erotiikan AdBlock.
Kai näitä nyt kaikilla on? Edes joskus? Jopa G-mies kokee värinöitä kun kassaneidit antavat. Siis vaihtorahaa karhuista.

Oletin näitä olevan kaikilla, joten keskustelkaamme näistä.
En värise kovin herkästi, tämä pääsee lähiajoilta varmaan lähimmäksi.
Päivystäjä oli käymässä osastolla ja kertoi kollegalle kohta tulevasta huonokuntoisesta potilaasta raporttia. Nyökkäilin kiinnostuneena mutta koko litaniasta jäi mieleen vain se, että potilas on nainen ja päivystäjällä on todella kauniit silmät. Siis TODELLA intensiivisen siniset, syvät, upeat silmät.
Olin kyllä valvonut jo kolme yötä ja aika irrallani ajasta ja paikasta. Kollega kiitteli että osasin kyllä kuvailla tarkkaan päivystäjän ripset mutta en tiennyt miksi potilas meille tulee.
Päivystäjä oli käymässä osastolla ja kertoi kollegalle kohta tulevasta huonokuntoisesta potilaasta raporttia. Nyökkäilin kiinnostuneena mutta koko litaniasta jäi mieleen vain se, että potilas on nainen ja päivystäjällä on todella kauniit silmät. Siis TODELLA intensiivisen siniset, syvät, upeat silmät.
Olin kyllä valvonut jo kolme yötä ja aika irrallani ajasta ja paikasta. Kollega kiitteli että osasin kyllä kuvailla tarkkaan päivystäjän ripset mutta en tiennyt miksi potilas meille tulee.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Kaipaan ohikiitävää värähtelyä elämääni. Siis saakeli, nykyään kun en käy missään ja teen työnikin kotona, niin ainoa kaksilahkeinen joka minua katsoo on lähikaupan hieman hitaan oloinen mieskassa. Haluaisin niin kovasti pientä viatonta flirttiä komean (tai komeahkon) miehen kanssa. Mutta ei, ei ole miestä siihen hommaan tarjolla.
Äiti tietää
Leila kirjoitti:Kaipaan ohikiitävää värähtelyä elämääni. Siis saakeli, nykyään kun en käy missään ja teen työnikin kotona, niin ainoa kaksilahkeinen joka minua katsoo on lähikaupan hieman hitaan oloinen mieskassa. Haluaisin niin kovasti pientä viatonta flirttiä komean (tai komeahkon) miehen kanssa. Mutta ei, ei ole miestä siihen hommaan tarjolla.

Kukapa ei kaipaisi. Onneksi pientä lämpöä tulikin eilen ja hedelmä oli aiiiiivan liian kielletty ollakseen totta edes leikisti. Huh!Leila kirjoitti:Kaipaan ohikiitävää värähtelyä elämääni. Siis saakeli, nykyään kun en käy missään ja teen työnikin kotona, niin ainoa kaksilahkeinen joka minua katsoo on lähikaupan hieman hitaan oloinen mieskassa. Haluaisin niin kovasti pientä viatonta flirttiä komean (tai komeahkon) miehen kanssa. Mutta ei, ei ole miestä siihen hommaan tarjolla.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Miksi en ole heruttanut täällä sinuakin?Leila kirjoitti:Kaipaan ohikiitävää värähtelyä elämääni. Siis saakeli, nykyään kun en käy missään ja teen työnikin kotona, niin ainoa kaksilahkeinen joka minua katsoo on lähikaupan hieman hitaan oloinen mieskassa. Haluaisin niin kovasti pientä viatonta flirttiä komean (tai komeahkon) miehen kanssa. Mutta ei, ei ole miestä siihen hommaan tarjolla.
Ehkä koska kuvagalleriasi puuttuu? Nyt vasta kerroit A-kuppisistasikin!
Tarjoutuisin hommaan, mutta pari pikku estettä:
Se komeuspuoli ja sitten viattomuus, nimittäin haluaisin kumminkin Panna.

Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Hei hei hei, eipäs kiirehditä! Siis käy myös komeahko mies, ei tartte olla niin viimeisen päälle sliipattu. Näin kun kirjoitetun sanan kanssa netissä toimitaan eikä tosielämässä, niin verbaalinen ulosanti on tärkeintä.Gat kirjoitti:Tarjoutuisin hommaan, mutta pari pikku estettä:
Se komeuspuoli ja sitten viattomuus, nimittäin haluaisin kumminkin Panna.
Heruta heruta, oot heruttanu muitakin.
Äiti tietää
Täällä asuessa ei ole tainnut värähtää kuin kerran tuolla ulkomaailmassa. Silloin kun olin kirjastossa hommissa niin siellä oli mielettömän hyvännäköinen kalju ja tatuoitu lähettipoika. Aiheutti järjestään änkytystä ja punastumista kun sen kerran viikossa siellä piipahti. Söpösti moikkasi vielä aina erikseen :)
Se pitää todeta, että on se aika upeaa useasti jotenkin huomata oma mies uudestaan. Ei helvetti mikä hottis ja upeus tossa on. Semmonen tunne on parhautta <3
Se pitää todeta, että on se aika upeaa useasti jotenkin huomata oma mies uudestaan. Ei helvetti mikä hottis ja upeus tossa on. Semmonen tunne on parhautta <3
- Pulkannaru
- Kitisijä