Tigin ja Cliniquen tuotteita parilla satkulla, kynsihuollon ja herkkuruokaa, kuten valkoista parsaa, härän ulkofilettä, ilmakuivattua kinkkua, puolikuivattuja tomaatteja ja mozzarellaa... Joku vois tulla kokkaamaan ne, mä en jaksais
Vesper kirjoitti: Joku vois tulla kokkaamaan ne, mä en jaksais
Sori. En kerkee ny. Just hellalla hautuu kanttarelli-suppilovahveromuhennos ja fasaani odottaa pääsyä pannulle voissa paistumaan. Lisäksi olen pienissä päiväpöhnissä, joten en kykene ajamaan.
Ja huomenna sit alotan dietin. Joo joo. Mä lupaan! Röyh.
^ Tuli tosta linkistä mieleen, että voisko joku kertoa mulle miks bändipaita on jotenki hyväksyttävämpi kuin joku hömelöllä tekstillä varustettu printtipaita?
Vesper kirjoitti:^ Tuli tosta linkistä mieleen, että voisko joku kertoa mulle miks bändipaita on jotenki hyväksyttävämpi kuin joku hömelöllä tekstillä varustettu printtipaita?
Jaa. Tässä tapauksessa paitojen saaja on ilmoittanut haluavansa sellaisia.
Ja kyllä mäkin pidän mielummin bändipaitaa kuin vaiks sellaista, joka julistaa että Beer Makes Better Bodies tai jotain vastaavaa
Vesper kirjoitti:^ Tuli tosta linkistä mieleen, että voisko joku kertoa mulle miks bändipaita on jotenki hyväksyttävämpi kuin joku hömelöllä tekstillä varustettu printtipaita?
Kai siinä on enempi katu-uskottavuutta kun että lukee MANOWAR kuin että jätkä on eläin. Pahnan pohjimmaiseksi pääsee kyllä alkoholituotemerkkipaidalla!
Sorruin muuten ameriikoista ostamaan pari hassuteksti-T-paitaa. En vaan mahtanut mitn, kun paidassa luki "I hate the environment." Ostin kyllä alkoholituotemerkkipaidankin, mutta selittävänä tekijänä on se, että merkki on Duff.
- tavalliset ja aurinkolasit vahvuuksilla
- terveellistä ruokaa ja pussillisen suklaa mansikoita
Raha riitti, silmien räpyttely ei alentanut hintaa. Tosin kikatukset tuli kaupan päälle kolmelta eri myyjättäreltä.. No, rillien osalta oli jo ehtinyt alentaa tilauksen yhteydessä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Sehän oli nopeaa toimintaa. Saako udella parvekkeen hintaa ja sijaintia?
Köydenpunojankatu 8. Kirotun kallis koirankoppihan se oli: 42,5m2 kaksio ja 220000€. Maksoin varmaan vähän liikaa, mutta faijalla asuminen ei auta kärsivällisyyttä. Kaikin puolin hyvässä kunnossa ja on se v*tun aurinkoparveke. sivustahuutajan manailut vaikuttivat kyllä sen verran, etten ostanut sitä Katajanokan kämppää, mihin olisi mennyt ehkä 355.
Plussaa on se, että pientä lainaa voi lyhentää isolla raivolla - etenkin tällä korkotasolla.